Marjolijn1981 0 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 Ik ben een hele grote fan van Michael W. Smith. Ik heb hem voor het eerst gezien op de EOJD en sinds die tijd ben ik helemaal weg van hem. Ik heb al z'n cd's en iedere dag speur ik mijn muziek download programma af of er soms weer nieuwe nummers zijn. Wat vinden jullie van hem? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 Ken hem niet. Maar als ik hoor hoe sommige mensen over hem praten lijkt hij wel een soort evangelische paus. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 In dat geval: tijd voor een schisma. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 Ik heb gehoord dat Smith foute vrienden heeft (de Bush-family). Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 Ik was in een evangelische gemeente en daar noemde ze ene aantal punten op die heel hele erg belangrijk waren in de wereld. Punt 3: M.W. Smith. Dan ontstaat er bij mij, nuchtere refo, al weer afkeer. Hij is een mens, maar word idd afschilderd als een held, een groot man, het is de paus niet... Verder zijn zn liedjes inderdaad vaak wel mooi, maar zn stem vind ik niet je van het. @Tom: ik heb ook een homo, een wicca en een satanist als vriend. Boeiend? Nee Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst 21 april 2006 Ik vind z'n liedjes ook wel leuk, maar er zijn een hoop worship-artiesten die ik beter vind dan hem... Hij heeft idd een vervelende stem Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst 22 april 2006 Quote: Ik was in een evangelische gemeente en daar noemde ze ene aantal punten op die heel hele erg belangrijk waren in de wereld. Punt 3: M.W. Smith apart ik vind hem vre-se-lijk btw Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst 22 april 2006 Ik ben naar het concert geweest.. Niet vanwege de man.. Eerder om met z'n allen God te aanbidden.. Dat was erg gaaf.. En MWS is daar gewoon erg goed in (doom)worshipleader zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Amy85 0 Geplaatst 22 april 2006 Rapport Share Geplaatst 22 april 2006 Ik 'ken' Michael W. Smith nu ongeveer 2 1/2 jaar. Ik vind Michael super! Hij heeft een prachtige stem. Afgelopen oktober ook bij zijn concert geweest, was geweldig, groot feest . Heb aardig wat albums van hem, maar niet allemaal. Mooiste albums blijven zijn worship albums vind ik. Mooiste nummers: Let Me show you the way, Purified en You are Holy (Prince of Peace). Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst 25 april 2006 ik vind hem zelf ook wel een goeie zanger.. en heel veel mensen vinden hem een vervelende stem hebben.. tsja daar heb ik geen problemen mee hehe.. welk nummer ik het mooiste vind.. ik heb niet echt een uitgesproken favoriet ofzow.. maar als ik er dan 1 (of 2) moet noemen wil ik toch ''awesome God'' en ''let it rain'' zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst 25 april 2006 Quote: Op zaterdag 22 april 2006 16:04:10 schreef Gilrea het volgende: Ik ben naar het concert geweest.. Niet vanwege de man.. Eerder om met z'n allen God te aanbidden.. Dat was erg gaaf.. En MWS is daar gewoon erg goed in (doom)worshipleader zijn Dat lijk mij toch logisch dat je niet voor de man komt; waarom moet je het dan vermelden MWS heeft een aantal leuk/eerlijke/goede nummers qua tekst, verder vind ik hem muzikaal 'niet om over naar huis te schrijven' of 'niet zo goed'. En ik heb hem altijd griezelig arrogant gevonden Geef mij Kees Kraayenoord of Paul Colman dan maar hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Skywalker 0 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 Micheal W. Smith? Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik zijn muziek saai vind. Geef mij maar (power)metal en qua gitaarspelen Opwekking! (ja ook de liedjes die MWS heeft geschreven, ik geef het toe ) Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 nooooooooooit van gehoort. Link naar bericht Deel via andere websites
Maxized 0 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 Textueel zijn z'n nummers misschien wel oke, maar zijn stem vind ik, zoals raido ook al aanhaalde, niet om over naar huis te schrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 Quote: Op woensdag 26 april 2006 14:44:54 schreef Maxized het volgende: Textueel zijn z'n nummers misschien wel oke, maar zijn stem vind ik, zoals raido ook al aanhaalde, niet om over naar huis te schrijven. Ik luister zelf nog liever Don Fransico die heeft nog een mooie stem (muzikaal gezien ...) Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 Raido houd van M.W. Smith, he raido? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst 26 april 2006 Quote: Op woensdag 26 april 2006 14:51:28 schreef MarianneT het volgende: Raido houd van M.W. Smith, he raido? Nee, van God en van M.W. Smith teksten Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 zn stem is kinderachtig net zo'n babystemmetje Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Kun je/kunnen jullie ook uitleggen wat je zo kinderachtig vind. Ik heb het nu op staan maar ik kan er niet echt wat kinderachtigs uithalen (uit zijn stem dus). Maar misschien dat ik dan verkeerd zit te luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Quote: Op donderdag 27 april 2006 21:04:58 schreef Gilrea het volgende: zn stem is kinderachtig net zo'n babystemmetje Hij is in de Geest hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Tja, ieder z'n smaak. Mij doe je iig geen plezier met z'n zoetsappige liedjes, en zijn ideale schoonzoon look. Link naar bericht Deel via andere websites
louisette 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Ja soms zet hij wel een stem op ja, maar tijdens zijn concerten (was er afgelopen herfst ook weer bij) gaat het dak eraf! We doen het wel allemaal voor god natuurlijk, maar goed David ging ook 'los' voor god. So be a fool for god!!! Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Haha dat klopt ieder zijn eigen smaak. Maar ik ben nou wel benieuwd of iemand me kan uitleggen wat er nou echt mis is met hem en niet zomaar van hij heeft een kinderstemmetje zegmaar. Maja ik vind het wel fijne muziek en dat hoeft natuurlijk niet iedereen te vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Die stem van hem vind ik nou niet bepaald super mannelijk ofzo.. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.. En het is veel van hetzelfde.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst 27 april 2006 Quote: Op donderdag 27 april 2006 21:14:24 schreef louisette het volgende: Ja soms zet hij wel een stem op ja, maar tijdens zijn concerten (was er afgelopen herfst ook weer bij) gaat het dak eraf! We doen het wel allemaal voor god natuurlijk, maar goed David ging ook 'los' voor god. So be a fool for god!!! * Raido zet Edguy op We don't wanna be like you, Don't you get that King Of Fools? We don't mind your life is trite, You are the King Of Fools. We are never gonna be like you, We don't follow - King of Fools, You're the blind who lead the blind. And walk the wicked way! KING OF FOOOOLS Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten