Spring naar bijdragen

Michael W. Smith


Aanbevolen berichten

Quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:01:48 schreef Roos* het volgende:

sinds hij op de eo gezinsdag van vorig jaar zo sexy met zijn haren schudde en bijna nep-jankend met een pruillip riep.. i love you guys! Kots ik van hem... wat een amerikaanse slijmbal!

Ik zeg: Michael SHIT!

applaus-smiley.gif

(al geloof ik wel dat hij dat echt meende...)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:51:23 schreef alex213 het volgende:

ik denk niet dat ik heel diep in moet gaan op dit topic

waarom niet?

omdat ik mensen niet wil vermoeien met mijn gedachten over MWS, die zo gekleurd zijn als de pest

dus bij deze bespaar ik jullie dat...
knipoog_dicht.gif

mij doe je er best een plezier mee hoor widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

laten we t hierop houden:

ik heb t niet zo op de man, die overigens best enkele aardige liedjes gemaakt heeft

ik heb er zelf vooral geen zin in om mijn menig uiteen te zetten

vooral omdat ik weinig goede redenen en argumenten heb

ik krijg alleen altijd kriebels bij het zien en horen van de (voor mij niet zo) beste man smile.gif

ik zie nu ook dat ik elke zin met 'ik' begin, wat niet zo netjes is.

ik heb echter geen zin om dit te gaan veranderen, aangezien het toch geen net berichtje hoeft te zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 november 2006 22:04:20 schreef emopunk het volgende:

Inderdaad, kom maar op!

Mensen kunnen zelf wel bepalen of ze het lezen of niet!
knipoog_dicht.gifwidegrin.gif

Helaas werken we niet vogens dat principe op dit forum, dus je kan beter uitkijken met wat je typt anders krijg je de vliegende modjes op je dak en dan ben je minder blij knipoog_dicht.gifhamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 03 november 2006 16:31:53 schreef Samantha_vdV het volgende:

Michael W Smith heeft geweldige muziek, een superstem, en houdt heel veel van Jezus, wat wil je nou nog meer?

Ja, ik ga graag naar zijn concerten, omdat het pure worship is voor de Heer, echt GEWELDIG!!!

Beetje kort door de bocht he ;-) MWS heeft al 23 jaar een artiest van christelijke muziek, waarvan alleen de laatste 3 jaar hij zich heeft gericht op het maken van worship muziek knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 03 november 2006 23:43:03 schreef ThijsK het volgende:

[...]

Beetje kort door de bocht he
;-)
MWS heeft al 23 jaar een artiest van christelijke muziek, waarvan alleen de laatste 3 jaar hij zich heeft gericht op het maken van worship muziek
knipoog_dicht.gif

Sja, maar ik ben dan ook pas 2,5 jaar christen, dus ik ken alleen maar de laatste 2,5 jaar ;-)

En hoe kan mijn mening nou kort door de bocht zijn?

Dit is nu al de 2e keer dat ik ergens met puur mijn mening op reageer, en dat ik hoor dat het kort door de bocht is, ik zal voortaan wat ruimer sturen sleepey.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid