Spring naar bijdragen

Michael W. Smith


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:13:02 schreef kaki het volgende:

ik vind Michael w smith wel heel goed.....!!!

wist je dat hij bijna was overleden....????

Ja en, als ik vanmiddag vijf minuten langer mijn adem had ingehouden was ik ook overleden.

Verder is het dus een echte wannabe: Tupac Shakur, Elvis, John Lennon en Freddy Mercury zijn tenminste echt overleden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

MWS vind ik zelf best goed, hoewel ik z'n "Healing Rain" cd vele malen beter vind dan zijn worship spul.

Hij heeft inderdaad niet echt een denderende stem, maar ik luister dan ook meer naar de teksten dan naar het pakketje eromheen omdat de inhoud meer zegt dan de buitenkant knipoog_dicht.gif Common sence zeg maar puh2.gif

Enne... ikke ook naar concert geweest in oktober party.gif

Nu nog een van Rebecca St James yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:06:34 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Dan heeft hij geluk vergeleken met de duizenden die elke dag wel sterven, bijvoorbeeld omdat ze dood geknald worden of omdat ze geen eten hebben.

Michael vertelde openhartig dat God hem destijds heeft bevrijd van zijn drugsverslaving en dat hij bijna was overleden als gevolg van een overdosis aan drugs

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Quote:
Op zaterdag 23 september 2006 20:48:12 schreef Joyke het volgende:

Ik vind het ook goede muziek maar dat vind ik wel van meedere artiesten aan gezien ben ik maar fan van 1 iemand das God zelf

Dat klinkt alsof God ergens optreed (hm die reclame van Seven.Fm vind ik wat onprettig, zo'n God met Koptelefoon op).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid