Dwarrel 43 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 hou vol taampje knuff van mij en lik van dat andere ding Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 nog eentje dan maar, op de dwarrel-manier tis moeilijk om naar je toe te lopen om dat ik die weg o zo goed ken tis moeilijk om bij je te zijn omdat je van hot naar her rent tis zo moeilijk om in te leven omdat ik alles dan ook weer voel tis zo moeilijk om energie te geven omdat ik zelf niet genoeg heb maar als ik dan weer denk aan de glimlachen door de tranen de knuffels, kopjes thee en de zonnestralen nachtelijke biertjes, films en warmte dan weet ik weer hoe ik het vond ik wil meer met je delen er meer voor je zijn ik hoop dat je dat weet en onze herrineringen niet vergeet als jij eerder energie hebt weet je de weg naar hier en als ik eerder energie heb dan kom ik je halen! Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 Quote: Op zondag 18 januari 2009 17:51:00 schreef Dwarrel het volgende: nog eentje dan maar, op de dwarrel-manier tis moeilijk om naar je toe te lopen om dat ik die weg o zo goed ken tis moeilijk om bij je te zijn omdat je van hot naar her rent tis zo moeilijk om in te leven omdat ik alles dan ook weer voel tis zo moeilijk om energie te geven omdat ik zelf niet genoeg heb maar als ik dan weer denk aan de glimlachen door de tranen de knuffels, kopjes thee en de zonnestralen nachtelijke biertjes, films en warmte dan weet ik weer hoe ik het vond ik wil meer met je delen er meer voor je zijn ik hoop dat je dat weet en onze herrineringen niet vergeet als jij eerder energie hebt weet je de weg naar hier en als ik eerder energie heb dan kom ik je halen! zelf geschreven? errug mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 * Dwarrel gokt dat Propje nooit in gedichten-topic heeft gekeken Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 18 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2009 :') Lief meisje, hoe zou ik onze herinneringen ooit kunnen vergeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 vraag aan Ds Dre, hoe kunnen mensen jou bereiken? geen profiel, geen mail of msn adres Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Liset is zo blij met al deze lieve mensen hier! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Voor CvW: ik zie het niet altijd (letterlijk!) maar vandaag zie ik het wel; top! Voor Karin, 'luctor et emergo', zowel het eerste als tekenen van het tweede zie ik. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 niks heel bijzonders, maar wat post Morphogenesis toch leuk! Ik word er altijd zo blij van. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Bemoediging voor Joozt: ... Vergeet de wereld voor heel even, kijk niet meer om je heen, sluit je ogen, en in gedachten, weer dan heel even alleen, Begin bij het begin, bij wat je weet, dat je veilig bent bij Hem, onder zijn armen, tegen Hem aan, samen met Hem kan je alles aan. ... Gedeelte uit iets wat ik al eerder voor je had geschreven. En een grote hugg voor taampje! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 mooi Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2009 Wat ik eigenlijk vandaag pas besef; ik ben haar kwijt, maar heb Hem terug gevonden... Dat klinkt wat abstract en maakt het emotioneel nog steeds zwaar, maar wel dragelijker. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 * Dwarrel geeft taampje een knuffel Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 JoostG dan ben je in ieder geval heel wat beter af dan je was. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Quote: Op donderdag 07 mei 2009 20:10:45 schreef Dwarrel het volgende: * Dwarrel geeft taampje een knuffel * Tamar geeft Dwarrel een echte Tamar knuffel. want alleen ik kan die geven Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 incl krullen in me neus, een opspringende bink omdat hij het allemaal gek vind en thee met muziek erbij? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Quote: Op vrijdag 08 mei 2009 00:26:16 schreef Dwarrel het volgende: incl krullen in me neus, een opspringende bink omdat hij het allemaal gek vind en thee met muziek erbij? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2009 JOOSTG (ook al is het moeilijk en zwaar, je komt er wel) Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 tamar: je bent top! anastasia: ik vind je posts altijd erg waardevol pius: ik denk aan je! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Admod note: Post weggehaald die hier niet op z'n plaats is. Dergelijke vragen passen beter via e-mail. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2009 Waarom zou ik iets wat via credible in de openheid gezegd is afhandelen via mail (die niet is ingevuld in het profiel...) Waarom zou ik hier niet persoonlijk die vraag mogen stellen aan hem als dit een topic is om vragen aan mensen te stellen? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 Een dikke knuffel voor Taam! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst 5 september 2009 voor taam? altijd! meis, ook een dikke knuffel van mij Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Knuffel voor Annzie. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten