Morphogenesis 4 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wolves in the throne room. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wolves in the throne room.Volgens mij maak je echt dezelfde journey door muziek als ik. Volgend jaar luister je Burial, Skream en Kode9 & The Spaceape, maar eerst ga je nog Alcest, Amesoers, Velvet Cacoon en Vinterriket luisteren.. Op een gegeven moment begin je dat zat te worden en leer je genieten van Rosetta, Balboa, Windmills by the Ocean, Red Sparrowes en Lady Gaga. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Een vriendin wees me op deze epische vioolheldin. Wau wat gaaf! Waat heeft ze ook een ongelofelijke mooie jurk aan zeg, wauw Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Laccorda II - Alles wat ademt... whoei Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Wolves in the throne room.Volgens mij maak je echt dezelfde journey door muziek als ik. Volgend jaar luister je Burial, Skream en Kode9 & The Spaceape, maar eerst ga je nog Alcest, Amesoers, Velvet Cacoon en Vinterriket luisteren.. Op een gegeven moment begin je dat zat te worden en leer je genieten van Rosetta, Balboa, Windmills by the Ocean, Red Sparrowes en Lady Gaga. Geen idee. Ik betrapte mijzelf er wel op dat ik eigenlijk wel van electronische muziek houd, terwijl ik altijd beweerd heb dat het de meest slechte muziek is die je kan bedenken Overigens heb ik een haat-liefde verhouding met blackmetal. Om meerdere redenen. Een daarvan is dat het soms de meest afgreiselijke klereherrie kan zijn die men zich kan bedenken, en aan de andere kant kan ik me soms geen mooier genre bedenken. Geldt ook voor de 2nd wave bands Heel raar. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Dat probleem heb ik dus gelukkig ook. Kort door de bocht: 'death metal, thrash metal en black metal vindt ik lelijk', gewoon. Er zijn echter uitzonderingen, maar aangeven waarom ik de een wel mooi vindt en de ander niet is best moeilijk.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Maar de bands die ik mooi vind, vind ik dermate mooi dat black metal wel een van m'n meest beluisterde genre is Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Maar de bands die ik mooi vind, vind ik dermate mooi dat black metal wel een van m'n meest beluisterde genre is Go away, thou demon spirit! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Devin Townsend blijft toch geniaal... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ja! Geniaal van gekheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Ja! Geniaal van gekheid. Ziltoid, Ziltoid!Ben nu het album Deconstruction aan het luisteren Grooveshark You have not confused mighty Ziltoid, For I am so omniscient that if there were to be two omnisciences?s I would be both! Prepare yourselves for the subjugation! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ben nu Novembers Doom aan het luisteren. Ken ze al een tijd maar alleen een selectie liedjes. Het zijn wmb muzikale helden Sowieso een icoon voor de doom metal, naast My Dying Bride enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ben nu Novembers Doom aan het luisteren. Ken ze al een tijd maar alleen een selectie liedjes. Het zijn wmb muzikale helden Sowieso een icoon voor de doom metal, naast My Dying Bride enzo Heb ze nooit heel boeiend gevonden Doom-death trouwens, de meeste doom doom is zonder grunts. Misschien vind jij Skumring, The Sins of Thy Beloved, Doom:VS en Draconian ook wel leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Oh, wist ik niet dat doom metal zonder grunts was. Weer wat geleerd Rijtje bands die je noemt ken ik alleen Draconian, wat ik fantastisch vind. Maar de teksten gaan me soms wel wat (te) ver. De rest ga ik eens opzoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Maar dit vind je bijvoorbeeld ook niet goed van ze?: Ik vind het fantastisch Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik snap mensen nooit die denken dat elektronische muziek geen muziek is, of slechtere muziek dan muziek gemaakt met min of meer traditionele instrumenten. Blij dat je gaat inzien dat elektronische muziek ook erg tof kan zijn, Morpho. En Wolves In The Throne Room is gaaf! Als je tips wilt met betrekking tot elektronische muziek: ik geef ze je graag. Maar geef dan even in een pb of e-mail (als je mijn adres hebt, niet mijn MSN-adres) artiesten door die je al tof vindt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Ik snap mensen nooit die denken dat elektronische muziek geen muziek is, of slechtere muziek dan muziek gemaakt met min of meer traditionele instrumenten. Blij dat je gaat inzien dat elektronische muziek ook erg tof kan zijn, Morpho. Ja, maar ik ben dan ook bevooroordeeld door de wanssmaak van klasgenoten die ik destijds had En Wolves In The Throne Room is gaaf! Als je tips wilt met betrekking tot elektronische muziek: ik geef ze je graag. Maar geef dan even in een pb of e-mail (als je mijn adres hebt, niet mijn MSN-adres) artiesten door die je al tof vindt. Daar kom ik zeker op terug Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Vexillum, powermetal met wat folk invloeden. Niks hoogstaands, maar ze hebben wel wat vermakelijke toontjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Deze band heb ik gister ontdekt en meteen het album gekocht. Wel wat lievige muziekjes. Ik neig op het moment weer naar symphonic metal, dus heb ik vandaag een hele lijst met bands opgezocht en nu ga ik youtuben en myspacen om te kijken of ze leuke riffjes hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Timeless Miracle Deze band schrijft zulke catchy nummers. En ze zingen over weerwolven en heksen en andere epische dingen. Ze doen hun naam eer aan want in mijn oren zijn ze echt een tijdloos wonder. Juvaliant Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Er zijn echt supergave kerstliedjes! Ik ben op het moment bezig met een alternatieve kerstcd samen te stellen. Er komen nummers op van o.a. Hawk Nelson, Spoken, Kutless en August Burns Red (die net weer een nieuw kerstnummer uit hebben gebracht). In mijn zoektocht naar kerstnummers kom ik echt enorm gave dingen tegen! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Ken ej die van Theocracy ook? Sinds dit jaar ken ik er wat meer van hun als alleen Bethlehem. Hun kesrtmedley bijvoorbeeld luistert me heerlijk, O come, O come, Immanuel ook;) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 december 2011 Rapport Share Geplaatst 10 december 2011 Twisted Sister Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Ik zelf zou niet snel voor mijn plezier Theocracy luisteren, maar zal de medley wel eens checken. Nog een geniaal goede band ontdekt trouwens. Ascend the Hill. Prachtige muziek. Heerlijke worship met een randje. En My Epic. Geniaal goede band. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Heb Silverwind vandaag herontdekt, dankzij Nynthe haar laatste foto in het tattootopic. Ik erkende de tekst, wij hebben ook een cassette van hun gehad, vooral dat lied wat Nynthe op haar pols heeft getattoeerd ken ik wel:p Verder heb ik Haste the day een soort van ontdekt. Vind tot nog toe maar een nummer van hen en goed: CHorus of angels. Ten slotte, Archillion: Timeless Miracle ken ik ook! Sir Martin en Gates of Hell zijn mijn favorieten;) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten