JoostG 27 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Naam: The Duhks Style: folk-rock-Celtic-old time-bluegrass-contemporary-Latin-French Canadian-gospel Beetje als: Geen idee, vrij uniek (zie "style). Luister: Heb zo geen link maar zoeken op 'duhks' op youtube doet wonderen Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): Geen idee maar ze zingen gospel, dus ik denk het wel. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Plaats er eens een een link bij muppet Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 Je bent wel een lieve muppet Keen of the Crow www.myspace.com/keenofthecrow (doom-death-black metal) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2007 De Muppets zie het maar als een equavalent van 'slimpie' ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Doet me denken aan Heidevolk die zeemeeuwen en het geluid van de zee heeft in het nummer 'Het Bier Zal Weer Vloeien'. Gelderland ligt bij mijn weten neit aan zee... Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 12:58:00 schreef Audiophile het volgende: Gelderland ligt bij mijn weten neit aan zee... Was t maar zo'n feest Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2007 Band: Nuxx Stijl: Goa/Psytrance *TIP VOOR GRONINGER* Klik: link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 21:19:48 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Ons doel is de horizon We reizen de zon achterna Verlangend naar de geboortegrond De Rijn leidt ons nu huiswaarts. link Ze komen terug van weggeweest, poekie ;p Aside from that, ik vind Heidevolk niet leuk. Eerst wel. Toen niet meer. Aha, teksten lezen denk ik dan maar in het vervolg. Heidevolk is alleen live leuk, altijd lamme zuipbende, de pit is altijd grappig dan ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2007 Ach, op het podium kijkt ze vrolijk, volgens mij heeft ze ook maar een tour meegedaan vorig jaar toen ze door Europa gingen met Kampfar ofzo... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Naam: Early may stijl: Pop link: klik Christelijk: nee Christelijk verantwoord: Naar mijn mening wel! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Naam: Onmyo-Za Stijl: JRock/Metal? Link: MySpace Christelijk: Nop Christelijk verantwoord: Mjaa, vast wel... Succes met het vertalen van de lyrics . Naam: Sinergy Stijl: Female Fronted Metal? Link: MySpace Christelijk: Nee Christelijk verantwoord: geen flauw idee, vast niet... Ik kende Sinergy wel al, maar nog niet enorm goed... Nu dus wel :0. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 Sinergy is een braaf power bandje hoor, met een zwak voor 'Sin' Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 17 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2007 Naam: Maximum The Hormone Stijl: J-Rock Link: klik Christelijk: nee Christelijk verantwoord: waarom staat deze er tussen? dat moet ieder voor zich bepalen. Die kennen mensen vast wel die Death Note kijken ^^ Naam: Astral Sleep Stijl: Doom Metal Link: klik Christelijk: nee Christelijk verantwoord: waarom staat deze er tussen? dat moet ieder voor zich bepalen. Ja, normaal ben ik niet zo van de doom, maar dit bandje sprak me wel aan ^^ Aanrader is het nummer "Angel", wat vaak door een misvatting gezien wordt als een nummer van Type O Negative (wat een meesterlijke band is trouwens ^^) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2007 Naam: Valravn Stijl: Folk Rock / Electro / Folk (zegt hun myspace, ik ben waardeloos in die termen ) Link: Myspace Christelijk: Niet dat ik weet Christelijk verantwoord: Ook geen idee... Ik versta ze niet Link naar bericht Deel via andere websites
Snusa 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 O, nu ik! Naam: Mika Style: Beetje pop, beetje dance, beetje van-alles-wat; te origineel om in een hokje te stoppen Beetje als: Een mix van Robbie Williams, Gilbert O'Sullivan, Freddie Mercury, Jake Shears (Jackson 5), Bee Gees, Village People, Pet Shop Boys Christelijk: Nee, maar de muziek is wel redelijk Christelijk verantwoordt Luister: Any other world Lollipop Love today My interpretation Omschrijving: Ontzettende vrolijke en heel mooie muziek, waar je happy en ook wel rustig van wordt . De liedjes zitten heel goed in elkaar en de teksten zijn ook super goed. Ennn... hij kan met zijn stem wel 4 octaven halen . Edit: klassiek stuk van Mika. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Naam: the ataris Stijl: alternative, indie, rock Link: link Christelijk: nope Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 19 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2007 Quote: Op zaterdag 17 maart 2007 21:28:39 schreef Raido het volgende: Band: Nuxx Stijl: Goa/Psytrance *TIP VOOR GRONINGER* Klik: link Ik ga luisteren -edit- Oei, nee dit is echt niks voor mij Op de een of andere manier wordt ik hier heel nerveus van. Electronische muziek is erg fijn, maar dit lijkt doorgeslagen * slik Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten