Holla 0 Geplaatst 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2006 naam: Wake style: Alternative Rock, Grunge, Wave beetje als: Cold, Earshot, Audioslave, Dredg luister: klik christelijk: geen idee Kwam deze band tegen op myspace, ik vind het wel leuk klinken. Komt uit Breda, en in hun 'vriendjeslijst' staan bekende bands (voor mij iig) zoals The Spirit That Guides Us, This Beautiful Mess, en Green Lizard... Verder heb ik geen idee wat voor bands dat zijn die bij 'beetje als' staan, maar dat stond op hun myspace dusch Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2006 naam: MAnic Drive style: rock.meta/alternative beetje als: kutless en Thousand Foot Krutch luister: http://www.myspace.com/manicdrive christelijk: JAZEKERS!! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2006 naam: MSI style: punk/electro beetje als: (zou t neit weten) luister: http://www.myspace.com/mindlessselfindulgence christelijk: nee Link naar bericht Deel via andere websites
DJ Sower 0 Geplaatst 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2006 Naam: DJ Sower Style: Hardcore/Gabber Beetje als: Paul Estak, Dione Luister: www.soundclick.com/djsower Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): JA!!!! Blij verhaaltje: Een van de eerste christelijke gabber ter wereld dus ja dan sta je natuurlijk gelijk in de top 10 van De Werelds Beste Cristian Gabber!!!! Ehm voor de rest, ik ben mezelf nog aan het verbeteren dus verwacht niet veel van die muziek stukjes op de site hierboven. DJ Sower Link naar bericht Deel via andere websites
badeend 0 Geplaatst 23 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2006 @ Djsower.. het klinkt goed voor zover ik er verstand van heb.. ik kon het alleen niet langer dan 12 seconden luisteren.. veel succes gewenst// Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Naam: Harry and the Potters Style: Punk rock Beetje als: geen idee... Luister: http://www.myspace.com/harryandthepotters http://www.eskimolabs.com/hp/ Christelijk Nein. Omschrijving: Hele droge muziek die alleen maar over Harry Potter gaat. Echt grappig Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Naam: Paris Hilton Stijl: pop Beetje als: britney spears, maar toch anders luister: link christelijk:"nope Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Quote: Op donderdag 07 december 2006 18:39:15 schreef *nath* het volgende: Naam: Paris Hilton Stijl: pop Beetje als: britney spears, maar toch anders luister: link christelijk:"nope Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Naam: Anthony Skinner Style: Laidback Worship/Rock Beetje als: Misty Edwards Luister: http://www.anthonyskinner.com/ http://www.myspace.com/anthonyskinner Christelijk: Ja Omschrijving: Geen standaard worship zoals Hillsong etc. maar inspirerende teksten die muzikaal goed in elkaar zitten. Ik denk dat we binnen een aantal jaren wel meer van deze man gaan horen. Ik vind hem persoonlijk erg goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Quote: Op donderdag 07 december 2006 18:40:34 schreef xx-taam-xx het volgende: [...] Idem dito... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 10 december 2006 Rapport Share Geplaatst 10 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst 18 december 2006 Naam: Zero 7 Style: Chill-out, lounge Beetje als: De rustige nummers van Moby.. Luister: Via pandora.com Christelijk Nein. Omschrijving: Heerlijke rustige muziek, ideaal voor tijdens het studeren ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Erna 0 Geplaatst 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst 21 december 2006 Naam: Brandi Carlile Style: Singer/songwriter / alternative Beetje als: Sarah Bettens, Alanis Morisette, Ilse DeLange en dan een mix van alledrie Luister: Website Brandi Carlile, MySpace Christelijk: Nee Omschrijving: Tsja, kan zowel als achtergrond dienen als om naar te luisteren, mooie stem. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst 21 december 2006 Naam: My Shameful Style: Doom/Death metal, mid tempo Beetje als: Ataraxie, gemixed met Forgotten Tomb op de death metal manier Luister: My Shameful media pagnia (legale mp3tjes dus!!!!) Christelijk: Nee Omschrijving: Dit is niet alleen melancholisch maar juist een agressiviteit die erin zit en het apart maakt. Dit is langzaam maar zeker niet minder opgefokt. Muziek voelt als een hamerslag op je gezicht terwijl er een emmer koud water over je wordt gegooid. Eh da's positief! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 De een heeft een Manowar shirt aan! Hail and Kill! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Quote: Op zaterdag 23 december 2006 20:52:05 schreef Ol Moth het volgende: De een heeft een Manowar shirt aan! Hail and Kill! Ja ik zag het ook al, Brothers of metaaaalll!!!!! Ander Kreator shirt is ook positief. Ik vraag me af of die twee wel black metal kunnen maken. Veelste thrash en heavy voor blek lijkt me Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Naam: Stereotrap Style: Rock/Alternative Beetje als: Jah, moeilijk te omschrijven Luister: www.myspace.com/stereotrap Christelijk: Ja Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 Quote: Op zaterdag 23 december 2006 22:19:54 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Valt reuze mee. Overigens hebben de mannen van Grimm verklaard dat ze zich na hun folk metal projectje aan thrash metal zullen wijden (naast seks, bier en Japanse vrouwen ) Oh ja, het is trouwens een band van 3 mensen. hehe, Grimm gaat gewoon door (naast een volledige dagtaak te hebben aan de hierboven genoemde vrouwen, sterke drank en Japanse Krijgskunst (kleine verbeteringen daargelaten) ), alleen de muziekstijl is veranderd. Hehe wel grappig om eens op een christelijk forum te kijken, nu begrijp ik meteen de kritiek van heer Audiophile jegens de uitlatingen van heer Antikrist aangaande het Christendom Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 Het nieuwe album van Grimm komt uit eind april 2007, en daarna gaat er ongetwijfeld nog 1 volgen. Op link zijn een viertal nieuwe nummers te beluisteren. Metalarchives is doorgaans even betrouwbaar als de Telegraaf Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 Quote: Op vrijdag 29 december 2006 19:00:10 schreef Mr_Mephisto het volgende: [...] hehe, Grimm gaat gewoon door (naast een volledige dagtaak te hebben aan de hierboven genoemde vrouwen, sterke drank en Japanse Krijgskunst (kleine verbeteringen daargelaten) ), alleen de muziekstijl is veranderd. Hehe wel grappig om eens op een christelijk forum te kijken, nu begrijp ik meteen de kritiek van heer Audiophile jegens de uitlatingen van heer Antikrist aangaande het Christendom Heb je het hier dan over de zwaremetalen interview comments? Hehehe... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst 29 december 2006 Je moet de soundtrakc van X men the last stand en die van Requiem of a dream!! super mooi!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten