Spring naar bijdragen

Favoriete spel


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik eigenlijk ook niet, tot grote frustratie van mijn mama die altijd scrabble enzo met me wil doen nosmile.gif

En als zondag mn nichtjes komen moet ik hun bezig houden (lees: spelletjes doen) terwijl mijn mama daar dan geen zin in heeft boosrood.gif

*gefrustreerd* puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 12 juni 2006 00:06:04 schreef hopeloos het volgende:

widegrin.gif

* hopeloos heeft carcassone de toren voor haar verjaardag gehad!!!

party.gifparty.gifparty.gif

Weer meer leuke dingetjes om te bouwen
puh2.gif

Laat weten hoe die is yes.gif , want die hebben wij nog niet en mijn zus volgens mij ook niet nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik speel vooral WoW. nee, ben niet verslaafd. Mijn vriendin zorgt ervoor dat ik er neit teveel achter zit, meestal maar 2/3 uur per week en anders zit ik toch 2/3 uur per week meer tv te kijken puh2.gif

Vroeg me hiernaast af of iemand iets weet van christelijke guilds. Heb we geruchtengehoord erover maar niets concreets. zou iemand me op dit onderwerp kunnen helpen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

kaarspel: machiavelli

bordspel: ik hou eigenlijk niet zo van bordspellen maar als je met een groepje bent kan het wel heel gezellig zijn.. pas nog Scotland Yard gedaan dat vind ik wel een grappig spel.

Computerspel: WOW is echt super gaaf, en zo uitgebreid dat je soms wel kan blijven spelen... komt niet altijd even goed uit natuurlijk puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik heb even een vraagje over computerspellen, dacht dat ik dat hier wel neer kon zetten, leek me er wel een mooi topic voor smile.gif

Bestaan er christelijke computerspellen, en zo ja welke zijn dit dan, en wat vinden jullie ervan? Ik ben hier wel benieuwd naar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 04 september 2006 10:52:09 schreef Dikkie het volgende:

Ik heb even een vraagje over computerspellen, dacht dat ik dat hier wel neer kon zetten, leek me er wel een mooi topic voor
smile.gif

Bestaan er christelijke computerspellen, en zo ja welke zijn dit dan, en wat vinden jullie ervan? Ik ben hier wel benieuwd naar!

Er bestaan verschillende christelijke games. Maar vaak zijn ze niet echt een game. Je kunt ze niet echt vergelijken met de "normale" games. Het probleem met games die wel even goed zijn als de "normale" games, is dat het Christelijke in de game, de ondertoon voert. Na mijn weten is er niet echt een goed computerspel wat tevens een Christelijk spel is. Jammer, maar wel een mooie uitdaging voor Christelijke game-ontwikkelaars.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 04 september 2006 11:18:33 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

[...]

Er bestaan verschillende christelijke games. Maar vaak zijn ze niet echt een game. Je kunt ze niet echt vergelijken met de "normale" games. Het probleem met games die wel even goed zijn als de "normale" games, is dat het Christelijke in de game, de ondertoon voert. Na mijn weten is er niet echt een goed computerspel wat tevens een Christelijk spel is. Jammer, maar wel een mooie uitdaging voor Christelijke game-ontwikkelaars.

Je kan in Civilization proberen iedereen tot het christendom te bekeren smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

gaat een gewoon kaartspel als je de 1ste keer er naar kijkt dan zie je de logica egt niet gewoon puh2.gif

iedereen krijgt 4 of 5 kaarten voor zich op tafel gesloten en daar boven op open kaarten

verder wordt de rest van de kaarten opgedeeld en die gaan naar je hand.

dan is het de bedoeling dat je eerst de kaarten uit je hand wegspeeld en dan mag je pas de kaarten op tafel weg spelen

1 speler komt uit met bijv een 5 dan moet de volgende speler hoger op gooien bijv een boer. Kan de andere speler niet hoger dan een boer dan moet hij de pot(de stapel kaarten die onstaat) in zijn hand nemen.

2 is het laagste maar heeft de functie om de pot te resetten en mag dus altijd opgegooit worden

7 is transparant mag altijd opgegooit worden en zorgt ervoor dat de speler na jou de kaart onder de 7 moet zien als geldende kaart

9 zorgt er voor dat ALLEEN degene na jou lager moet opgooien dan 9 ( als hij een 7 opgooit dan weer degene na hem of als hij een 10 opgooit mag dat ook)

10 zorgt ervoor dat de hele pot van het toneel verdwijnt. mag altijd opgegooit worden

Degene die het eerste al zijn kaarten op heeft heeft gewonnen en degene die op het laatst dus de meeste kaarten heeft (want de rest is uitgespeeld) is de SHITHEAD

(owja als er 4 dezelfde kaarten op elkaar liggen op de pot dan gaan die kaarten ook weg. Je mag ook als je bijv 3 zessen in je hand heb die tegelijk op gooien. Verder is het 1 kaart per beurt

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Ik houd van spelletjes!

Set!, rummikub, stratego, cluedo, monopoly, levensweg, kaarten, patience (erg verslavend) en ooehhhhh kent er iemand Incognito???

Ik speel de laatste tijd ook vaak sprookjesspellen, ik ben weer helemaal bij met de sprookjes. Oppaskinderen... gotta love them!

En dan ook nog puzzels, sudoku, kruiswoord, zweedse, logigrammen. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid