Gladness 0 Geplaatst 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2006 kaartspel: jokeren computerspel: schaken (ja, speel ik op de computer en kan even niks anders bedenken bordspel: Carcassonne met de uitbreidingen en schaken als ik een tegenstander heb Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2006 * hopeloos heeft carcassone de toren voor haar verjaardag gehad!!! Weer meer leuke dingetjes om te bouwen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2006 kaart: kolonisten van catan kaartspel bord: kolonisten computer: eehm... rollercoaster tycoon?? Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2006 zou het eigenlijk niet weten,, ben niet zo'n spelletjes mens.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2006 Ik eigenlijk ook niet, tot grote frustratie van mijn mama die altijd scrabble enzo met me wil doen En als zondag mn nichtjes komen moet ik hun bezig houden (lees: spelletjes doen) terwijl mijn mama daar dan geen zin in heeft *gefrustreerd* Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 12 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2006 Quote: Op maandag 12 juni 2006 00:06:04 schreef hopeloos het volgende: * hopeloos heeft carcassone de toren voor haar verjaardag gehad!!! Weer meer leuke dingetjes om te bouwen Laat weten hoe die is , want die hebben wij nog niet en mijn zus volgens mij ook niet Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2006 Rummikub is en blijft leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 15 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2006 tjah... maar is wel een beetje fantasie-loos * Qizm heeft zich zojuist weer in 2 uur voor 5 online spelletjes aangemeld en 8 online spellen gedownload (nog niet aangemeld) Link naar bericht Deel via andere websites
Sminny 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Ik speel vooral WoW. nee, ben niet verslaafd. Mijn vriendin zorgt ervoor dat ik er neit teveel achter zit, meestal maar 2/3 uur per week en anders zit ik toch 2/3 uur per week meer tv te kijken Vroeg me hiernaast af of iemand iets weet van christelijke guilds. Heb we geruchtengehoord erover maar niets concreets. zou iemand me op dit onderwerp kunnen helpen? Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Quote: Op maandag 24 juli 2006 15:49:31 schreef Sminny het volgende: Vroeg me hiernaast af of iemand iets weet van christelijke guilds. Heb we geruchtengehoord erover maar niets concreets. zou iemand me op dit onderwerp kunnen helpen? Na wat gegooglen: http://www.cgalliance.org/forums/showthread.php?t=13020 Link naar bericht Deel via andere websites
Sminny 0 Geplaatst 24 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2006 Het is een mooi lijstje. Helaas zit ik op realm: Shadowsong. Die staat helaas er (nog) niet tussen. Zal dan een keer op de realm moeten rondvragen of iemand wat weet. anders maar eens mijn eigen guild beginnen Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 set, mastermind en blackjack Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 26 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2006 Pff heb echt een ontieglijke hekel aan spelletjes Maar vroeger maakte ik ze altijd zelf, heb er nu nog steeds één in de kast staan en hij 's eigenlijk nog wel grappig ook (arrogant... hihi) Link naar bericht Deel via andere websites
Rubenve 0 Geplaatst 29 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2006 Computer: Hattrick (web voetbalmanager spel) Bordspellen doe ik niet aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Bl@ck P@nth3r 0 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 kaarspel: machiavelli bordspel: ik hou eigenlijk niet zo van bordspellen maar als je met een groepje bent kan het wel heel gezellig zijn.. pas nog Scotland Yard gedaan dat vind ik wel een grappig spel. Computerspel: WOW is echt super gaaf, en zo uitgebreid dat je soms wel kan blijven spelen... komt niet altijd even goed uit natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Dikkie 0 Geplaatst 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst 4 september 2006 Ik heb even een vraagje over computerspellen, dacht dat ik dat hier wel neer kon zetten, leek me er wel een mooi topic voor Bestaan er christelijke computerspellen, en zo ja welke zijn dit dan, en wat vinden jullie ervan? Ik ben hier wel benieuwd naar! Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst 4 september 2006 Quote: Op maandag 04 september 2006 10:52:09 schreef Dikkie het volgende: Ik heb even een vraagje over computerspellen, dacht dat ik dat hier wel neer kon zetten, leek me er wel een mooi topic voor Bestaan er christelijke computerspellen, en zo ja welke zijn dit dan, en wat vinden jullie ervan? Ik ben hier wel benieuwd naar! Er bestaan verschillende christelijke games. Maar vaak zijn ze niet echt een game. Je kunt ze niet echt vergelijken met de "normale" games. Het probleem met games die wel even goed zijn als de "normale" games, is dat het Christelijke in de game, de ondertoon voert. Na mijn weten is er niet echt een goed computerspel wat tevens een Christelijk spel is. Jammer, maar wel een mooie uitdaging voor Christelijke game-ontwikkelaars. Link naar bericht Deel via andere websites
Miss-kausalaya 0 Geplaatst 6 september 2006 Rapport Share Geplaatst 6 september 2006 Kaartspel: gewoon pesten bordspel: Hotel.. en triviant ( maar heb beiden al tijden niet gedaan) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 ik denk dat ik het toch maar op monopoly hou. Link naar bericht Deel via andere websites
Marcoooooo 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Quote: Op maandag 04 september 2006 11:18:33 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende: [...] Er bestaan verschillende christelijke games. Maar vaak zijn ze niet echt een game. Je kunt ze niet echt vergelijken met de "normale" games. Het probleem met games die wel even goed zijn als de "normale" games, is dat het Christelijke in de game, de ondertoon voert. Na mijn weten is er niet echt een goed computerspel wat tevens een Christelijk spel is. Jammer, maar wel een mooie uitdaging voor Christelijke game-ontwikkelaars. Je kan in Civilization proberen iedereen tot het christendom te bekeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Bord:Monopoly (win ik altijd ) Kaart: een leuk potje SHITHEAD! Comput: De Final Fantasy serie dies echt geweldig gewoon!(vooral 7,8 en 10) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Quote: Op dinsdag 12 september 2006 16:14:51 schreef Gusto het volgende: Kaart: een leuk potje SHITHEAD! dat klinkt leuk. Wat is het? Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 gaat een gewoon kaartspel als je de 1ste keer er naar kijkt dan zie je de logica egt niet gewoon iedereen krijgt 4 of 5 kaarten voor zich op tafel gesloten en daar boven op open kaarten verder wordt de rest van de kaarten opgedeeld en die gaan naar je hand. dan is het de bedoeling dat je eerst de kaarten uit je hand wegspeeld en dan mag je pas de kaarten op tafel weg spelen 1 speler komt uit met bijv een 5 dan moet de volgende speler hoger op gooien bijv een boer. Kan de andere speler niet hoger dan een boer dan moet hij de pot(de stapel kaarten die onstaat) in zijn hand nemen. 2 is het laagste maar heeft de functie om de pot te resetten en mag dus altijd opgegooit worden 7 is transparant mag altijd opgegooit worden en zorgt ervoor dat de speler na jou de kaart onder de 7 moet zien als geldende kaart 9 zorgt er voor dat ALLEEN degene na jou lager moet opgooien dan 9 ( als hij een 7 opgooit dan weer degene na hem of als hij een 10 opgooit mag dat ook) 10 zorgt ervoor dat de hele pot van het toneel verdwijnt. mag altijd opgegooit worden Degene die het eerste al zijn kaarten op heeft heeft gewonnen en degene die op het laatst dus de meeste kaarten heeft (want de rest is uitgespeeld) is de SHITHEAD (owja als er 4 dezelfde kaarten op elkaar liggen op de pot dan gaan die kaarten ook weg. Je mag ook als je bijv 3 zessen in je hand heb die tegelijk op gooien. Verder is het 1 kaart per beurt Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 12 november 2006 Rapport Share Geplaatst 12 november 2006 party en co en dan wel met een paar he Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 13 november 2006 Rapport Share Geplaatst 13 november 2006 Ik houd van spelletjes! Set!, rummikub, stratego, cluedo, monopoly, levensweg, kaarten, patience (erg verslavend) en ooehhhhh kent er iemand Incognito??? Ik speel de laatste tijd ook vaak sprookjesspellen, ik ben weer helemaal bij met de sprookjes. Oppaskinderen... gotta love them! En dan ook nog puzzels, sudoku, kruiswoord, zweedse, logigrammen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten