Olorin 155 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Quote: Op vrijdag 24 februari 2006 20:38:44 schreef Qizm het volgende: tja, ik ben dan ook (nog) geen christen... Tolkien wel... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 wat ik doe...schrijven lezen(bijbel of ander boek,opt moment heb ik Nag Hammadi gaan huren) zingen dansen (bij de dansgroep) pc (msn en forum) fietsen naar oma en opa, mijn moeder helpen of meegaan naar de winkel om boodschappen of als ze iets nodig heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Quote: Op zaterdag 25 februari 2006 00:47:52 schreef Michiel het volgende: [...]Sudoku is toch ook Japans? ja, maar zonder afbeelding. Link naar bericht Deel via andere websites
candylipz 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 ligt er vaak aan of ik ergens zin in heb. vaak is het iets simpels als puzzelen (ja ook de sudoku ) tv kijken of spelletje spelen op de laptop al ga ik ook graag de stad in ( al is het daar de laatste tijd te koud voor), stukje wandelen bij de vaart vlak bij m'n huis, of naar een vriend in Den haag (wiens vriendin zwanger is en ik dus als vrouw helemaal mee zit te genieten ) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Quote: Op vrijdag 24 februari 2006 20:38:44 schreef Qizm het volgende: Oja en ik heb een hekel aan sudoku... dat is echt continu hetzelfde, de hele tijd maar van die cijfertjes... geef mij maar japanse puzzels. Die vind ik ook hartstikke leuk hoor!! Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Eh, ik speel piano of lees en minder vaak kijk ik vogels. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op vrijdag 24 februari 2006 20:38:44 schreef Qizm het volgende: mijn hobby's zijn computeren, muziek luisteren, lezen, en ik schrijf een beetje (met name fantasy) hopelijk krijg ik nu geen reactie's in de trant van 'FANTASY!?!? DAT IS HARTSTIKKE OCCULT!!!' tja, ik ben dan ook (nog) geen christen... Fantasy occult? Mwah, zou ik niet zeggen. Of je moet boeken van Anne Rice gaan lezen... Ik ben zelf ook verzot op fantasy, dus wat vrije tijd betreft: dan lees ik fantasy boeken Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Gitaar spelen! yeah, ik doe ook weinig anders. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Wat betreft vrije tijd, daarin ben ik toch eigenlijk teveel bezig met credible... Voor de rest gaat er lekker veel tijd naar mijn studentenvereniging. En nog wat andere dingetjes Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op woensdag 22 februari 2006 22:41:45 schreef Gorthaur het volgende: Bidden, de Shrift bestuderen, boeken overschrijven, soms onder het eten een heiligenleven voor lezen en meestal in stilte luisteren als een ander het doet, en niet vergeten psalmen zingen. Welke boeken schrijf je dan over en waarom schrijf je boeken over? Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 19:38:54 schreef SilverUnicorn het volgende: [...] Fantasy occult? Mwah, zou ik niet zeggen. dombeer wel (over pratchett dan) Quote: Op maandag 27 februari 2006 19:38:54 schreef SilverUnicorn het volgende: Of je moet boeken van Anne Rice gaan lezen... Ik ben zelf ook verzot op fantasy, dus wat vrije tijd betreft: dan lees ik fantasy boeken wat is jouw favoriete fantasy-boek dan? o wacht ik zie het al aan jouw avatar: lord of the rings Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2006 Qizm ee slimneus dat is haar lievelingsfilm( the lord of the rings) plaatje van film boromir. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2006 mijn vrije tijd vul ik met sheepies/doggys en natuurlijk vriend-lief Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2006 Quote: Op donderdag 02 maart 2006 12:01:11 schreef Dombeer het volgende: Qizm ee slimneus dat is haar lievelingsfilm( the lord of the rings) plaatje van film boromir. nee dat is batman, te zien aan de signature Link naar bericht Deel via andere websites
Sweet 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 fantasy is echt NIET occult onzin.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 forum.credible.nl/topic.php?id=5337&singlepost=356851 ik geloof in mn vrije tijd en ook nog in de tijd dat ik niet vrij ben Link naar bericht Deel via andere websites
Videl 0 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 ik heb geen vrije tijd Oke, dat is erg dramatisch In mijn vrije tijd kijk ik star trek en zit ik achter de computer of lees ik een boek. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 12 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2006 Ghehe, vrije tijd In de meivakantie word er van mij verwacht dat ik 12u per dag aan het studeren ben. Alleen wist ik dat pas nadat ik alles al had ingeplant, werken, dag winkelen, dag uit Link naar bericht Deel via andere websites
de leeuw 0 Geplaatst 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2006 In mijn vrije tijd ga ik vooral, naar de sportschool (4 keer per week). Vrijdagmiddag vaak naar de discotheek. Zaterdagavond ook. En af en toe beetje internetten. Dan zit ik voor een groot deel weer door mijn vrije tijd heen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 14 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2006 ik ga vaak naar mn vriendin toe.. fitnessen vrienden opzoeken leuke dingen doen huiswerk maken of ik zit achter de computer Link naar bericht Deel via andere websites
WWJD? 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 @ mister_L: Maak jij huiswerk in je vrije tijd? Ik niet, hoor. Tenminste, huiswerk maken noem ik geen vrije tijd In mn vrije tijd lees ik, computer ik, speel ik harp, ga ik naar vriendinnen of ben ik aan het sporten. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 In mijn vrije tijd luister ik muziek, zit ik achter de pc, lees ik de bijbel, ga ik naar een bijbelstudie en naar een club (van de kerk), wat ik nog in mijn vrije tijd zou willen doen is stille tijd houden, en wat langer bidden, dat doe ik namelijk best kort Link naar bericht Deel via andere websites
Lupa 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Ik lees redelijk wat, ga met vriendinnen iets doen, sport(kung fu en paardrijden), zit op pc. Of verveel me gewoon heerlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Diliaantje 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 Ik tennis echt heel veel! Maar ik ben ook echt een typische stud! Alhoewel als ik hier vaker achter ga zitten, denk ik dat dat wel een beetje afzakt! Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 uhm.. tsjah mijn leven is een beetje eentonig ben ik bang.. in mijn vrije tijd zit ik toch grotendeels op de computer (msn, credible natuurlijk, en beetje surfen op internet wel eens).. voor de rest tsjah.. dan moet ik toch diep nadenken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten