Spring naar bijdragen

Wat doe jij in je vrije Tijd?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

In mijn vrije tijd kijk ik films maar ook veel serie's

achter de pc hangen en zoeken naar... niks want er is niks (net tv).

Maar voorral toch genieten van het leven als het even mogelijk is.

En wat ik ook vaak doe is stil staan bij mooie momenten die het leven je bied, zoals een zons ondergang of als het heel hard regent er in staan en je zondes weg wassen (met goedkeuring van de heer).

Regen is op dit moment vrij karig dus doe ik het maar onder de douche smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Als ik vrije tijd heb hou ik mij bezig met:

mijn vriend,

afspreken met mijn zus of vrienden,

stappen,

paarden,

muziek luisteren,

computeren,

lezen,

slapen puh2.gif

en om niet te vergeten:

GENIETEN VAN HET LEVEN *wat ik trouwens ook doe als ik geen vrije tijd heb party.gif *

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben in mijn vrije tijd vooral bezig met vrije tijd...

daarmee bedoel ik.... relaxen... gewoon is ff lekker niks doen... ergens buiten gaan zitten en genieten van de rust met je vrienden....

Daarnaast he ik ook meer actieve hobbies knipoog_dicht.gif

Ik mix platen als hobby, zeg maar DJ'en en ik maak ook muziek op de pc met een muziek programma... Daarnaast hou ik ervan afentoe helemaal uit mijn plaat te gaan op muziek... meestal is dat gewoon op mijn kamer maar ook wel eens buiten met vrienden widegrin.gif

En voor de rest... gewoon genieten van de vrije tijd want die heb ik niet ze heel veel....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ehm.. op één staat de korfbal. Nu tijdens t buitenseizoen ben ik er zo'n 10 uur per week (2 uur zelf trainen, 2 uur training geven, iedere keer van tevoren er zijn en wat later weg maakt 6 uur doordeweeks en op zaterdag twee wesstrijden is goed voor ong 4 uur bezigzijn)

daarnaast ben ik dol op lezen en puzzelen en zit ik de laatste tijd best veel achter de computer (credible!!!)

en nu wordt t nog druk met schoolorkest, want we krijgen in december weer n concert party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid