Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

Ondanks al die nieuwtjes nog niet echt iets waar ik warm voor loop. Al zou hij even duur zijn als de Xbox 360 dan denk ik dat ik alsnog voor de 360 zal gaan. Maar naar de Wii kijk ik wel uit, meer als die andere 2. Wat mij betreft heeft Sony altijd de voor mij minst aantrekkelijke spelcomputers gemaakt. Ten tijde van de PSX vond ik de Saturn veel beter (dit is echt een vergeten toppertje) en ten tijde van de PS2 vond ik de Gamecube en de Xbox beter, sterker nog de Dreamcast was nog beter, als je games uit dezelfde tijd naast elkaar legt dan zul je zien dat de PS2 zwaar onder moest doen voor de Dreamcast (dit hebben meerdere gamesbladen bevestigd).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:06:36 schreef Thorgrem het volgende:

sterker nog de Dreamcast was nog beter, als je games uit dezelfde tijd naast elkaar legt dan zul je zien dat de PS2 zwaar onder moest doen voor de Dreamcast (dit hebben meerdere gamesbladen bevestigd).

Dat wil ik dan bij deze ook bevestigen... Toen ik voor het eerst op een DC speelde had ik al een PS2 maar ik was echt zwaar onder de indruk van de graphics van de DC.

Maar goed, toen had Sony Sega al uit de markt gespeeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:46:39 schreef Thorgrem het volgende:

Ik denk dat er sowiezo weinig geimporteerd wordt aangezien in de VS en Japen zelf al tekorten gaan onstaan gezien het belachelijk lage aantal beschikbare units.

Tja, maar importeren is ook niet gratis. Dus kun je beter even wachten op je console. Maar het zal niet voor mij zijn, ik koop waarschijnlijk toch een Nintendo Wii. Goedkoop en veel spelplezier, dus tja wat wil je nog meer?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:27:11 schreef Thorgrem het volgende:

Een Sega console zou mijn wens zijn
smile.gif

Maar ik neem ook genoegen met de Wii
smile.gif
Een leuke prijs voor een vernieuwende console. Kan ik eindelijk eens normaal FPS spelen op een console.

CoD Wii _O_ of Red Steel.

Het is wel dikke fun, maar sportgames zijn ook vet op de Wii.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar loop ik nog niet zo warm voor. Ik dacht meer aan Battlefield of een soortgelijk iets. Star Wars lijkt me ook gaaf, fijn met je Wiimote als lightsaber spelen smile.gif.

Waar ik wel warm voor loop is de nieuwe sonic op de Wii, wat een snelheid zit daar in.

Op de VC van de Wii zou ik ook graag Saturn games willen downloaden. Vroeger had ik nooit geld voor een Saturn en moest het dus doen met mijn MegaDrive. Hier heb ik tot op de dag van avndaag nog trauma's aan overgehouden en hoop er nu eindelijk eens overheen te komen. Ik wil de verschillende Panzer Dragoon's, Nights into dreams enz enz dolgraag eindelijk eens een keer uitproberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 22 september 2006 20:22:57 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

Opvallend veel nieuwtjes over de PS3 nu. Maar het zegt me niet zoveel. Hij wordt mij toch te prijzig.

PS3 wordt als je het mij vraagt, een flop. Ze zijn de laatste die met de 'next-gen-console' komt, en Xbox en Nintendo hebben inmiddels al een dikke voorsprong.

Als Nintendó na de PS3 kwam, was het nog zeker wat geworden, maar ik denk dat de PlayStation in deze ronde wordt uitgeschakeld, en het in de volgende ronde mag proberen.

Ik probeer ook de Nintendo Wii of Xbox te pakken te krijgen, maar dat kost me klauwen met geld.

Momenteel heb ik wel een PSP (die ik zwaar vind tegenvallen, té weinig goede releases), en wie weet kan ik deze wel ruilen op MP engel.gifengel.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:27:11 schreef Thorgrem het volgende:

Een Sega console zou mijn wens zijn
smile.gif

Maar ik neem ook genoegen met de Wii
smile.gif
Een leuke prijs voor een vernieuwende console. Kan ik eindelijk eens normaal FPS spelen op een console.

Hm... toch vraag ik me af of ze niet opnieuw dezelfde weg als de Gamecube inslaan, en daarmee de shooters e.d. wegschrappen. Ik hoop het niet, de Wii lijkt me zeker wel wat, ik ben benieuwd of dat concept gaat werken.. yes.gifsmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe bedoel je shooters wegschrappen op de gamecube? Call of duty, Metroid, Geist, Goldeneye, Medal of honour, red faction, XIII, Turok enz enz zijn allemaal op de cube uitgekomen dus van een gebrek van first person shooters kan je niet echt spreken.

Nintendo heeft nog helemaal geen voorsprong aangezien de Wii nog niet eens uitgekomen is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:09:56 schreef Thorgrem het volgende:

Hoe bedoel je shooters wegschrappen op de gamecube? Call of duty, Metroid, Geist, Goldeneye, Medal of honour, red faction, XIII, Turok enz enz zijn allemaal op de cube uitgekomen dus van een gebrek van first person shooters kan je niet echt spreken.

Nintendo heeft nog helemaal geen voorsprong aangezien de Wii nog niet eens uitgekomen is.

Toch lag de prioriteit bij Mario.

Waar was Forza, Battlefield, Far Cry e.d.?

De Nintendo is idd nog niet uitgekomen, maar zal wel veel publiek trekken. Ik denk dat weinig mensen na het uitkomen van 2 consoles nog gaan wachten op de PS3. Xbox was de eerste, leuke nieuwe features.

Nintendo wordt de tweede, en de mensen die nog geen console hebben, stappen nu toch echt wel over op de Nintendo door de Wii.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga me niet wagen aan toekomstvoorspellingen, maar ik hoop dat de Wii het goed gaat doen en dat Sony uit de markt wordt geketst (dit in verband met mijn persoonlijke vete tegen sony zoals eerder in dit topic beschreven).

Battlefield is een goede game, maar zonder internet helaas weinig waard. En aangezien de gamecube geen goede internet ondersteuning heeft...

Dar de prioriteit bij Mario lag ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn meerd an genoeg andere goede games voor uitgekomen zonder Mario.

Maar ik ben er van overtuigd dat de 3th party suport helemaal goed gaat komen met de Wii.

En ook ik denk dat er weinig mensen zitten te wachten op de veelste dure PS3 met exact dezelfde games als de goedkopere xbox 360.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:37:05 schreef Thorgrem het volgende:

Maar ik ben er van overtuigd dat de 3th party suport helemaal goed gaat komen met de Wii.

En ook ik denk dat er weinig mensen zitten te wachten op de veelste dure PS3 met exact dezelfde games als de goedkopere xbox 360.

Amen... yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:37:05 schreef Thorgrem het volgende:

Maar ik ben er van overtuigd dat de 3th party suport helemaal goed gaat komen met de Wii.

En ook ik denk dat er weinig mensen zitten te wachten op de veelste dure PS3 met exact dezelfde games als de goedkopere xbox 360.

xbox360 heeft geen MGS4 nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben van niks meer zeker wat dat betreft. Wie weet wat voor een wending ze toch heeeel stiekem er aan geven.

En ik ben trouwens ook fan van big boss, die schijnt ook weer terug te komen geloof ik. Big boss is de ware held van de serie. Snake is maar een pion van de vijand. Gelukkig kwam hij daar zelf ook achter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid