Spring naar bijdragen

Game Consoles & Handhelds


Welke ga je (denk je) kopen?  

  1. 1. Welke ga je (denk je) kopen?

    • Xbox 360
      8
    • Playstation 3
      6
    • Nintendo Revolution
      7
    • Nu de prijzen zullen zakken ga ik een ouder model kopen, nl
      2
    • Ik koop er geen, behalve zoâ??n handheld (PSP, nintendo DS etc.), nl
      3
    • Nee, ik houd het bij een gewone computer
      36
    • Nee, games boeien me niet echtâ?¦
      7


Aanbevolen berichten

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 10:04:35 schreef JoostG het volgende:

Nu maar hopen dat het niet wéér zo'n 3-d "loop maar een beetje rond in saaie levels" variant wordt...

Verwacht eerder loop en zwaai levels. Als je een beetje op de hoogte van de Wii bent, zul je wel flink moeten trainen. Want normaal tennis ik niet zo vaak, dus sleepey.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 10:09:35 schreef JoostG het volgende:

Oh ja.... zwaaien...

Da's het enige van de Wii dat me nog behoorlijk tegenstaat.

Ik wil het wel eens uitproberen. Maar gamen is toch ontspannen en niet lichamelijk inspannen widegrin.gif

Maar volgens mij gaat het wel wat meevallen. Je hebt ook een classic controller, waarmee je "normaal" kunt spelen. Maar tja wat heb je dan aan je Wii?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 10:11:12 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

[...]

Ik wil het wel eens uitproberen. Maar gamen is toch ontspannen en niet lichamelijk inspannen
widegrin.gif

Maar volgens mij gaat het wel wat meevallen. Je hebt ook een classic controller, waarmee je "normaal" kunt spelen. Maar tja wat heb je dan aan je Wii?

Oh, het zal vast wel eens leuk zijn om met een controller te zwaaien, zeker tijdens een game-avondje met vrienden (zoals de eye-toy... alleen in de kamer staan springen is ook zoiets...)

Maar over het algemeen lig ik toch lui op de bank tijdens het spelen.

Wat je dan aan een Wii hebt....? Ik ga er vanuit dat je een console ook koopt voor de spellen zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat zwaaien met de Wiimote lijkt me bij de meeste games wel meevallen. Ik neem aan dat ik ook rustig op de bank kan spelen zonder door de hele huiskamer te rennen. En er komt een gewone controler voor uit, hoe ze dat willen gaan doen weet ik niet.

Maar ik denk dat de gewone controler is voor alle games die je kan downloaden.

Je kan namelijk (alle) klassiekers van de NES/SNES/N64/MegaDrive en nog wat anderen downloaden, wat mij persoonlijk erg gaaf lijkt.

Wat me dan nog mooier lijkt is dat ze ook de oude controlers weer uitbrengen van bijvoorbeelde de SNES en de NES en dat je die op de Wii aan kunt sluiten.

Ik kan haast niet wachten dat de Wii uitkomt. Volgens mij had Nintendo volgende week in elk werelddeel afzonderlijk een persconferentie waar hopelijk duidelijkheid komt met datum en prijs.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 11:31:37 schreef Thorgrem het volgende:

Je kan namelijk (alle) klassiekers van de NES/SNES/N64/MegaDrive en nog wat anderen downloaden, wat mij persoonlijk erg gaaf lijkt.

Dat lijkt mij ook extreem gaaf! Dan ga ik zeker weten Pop 'n Twinbee downloaden. Een heel erg Japans spel. Maar ook erg leuk smile.gif We hadden die voor de SuperNintendo, jaren terug. Dat was wel een meesterlijk spel en ik zou het graag weer eens spelen. Kijken of ik 'm nu ook nog zo moeilijk vind knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 11:31:37 schreef Thorgrem het volgende:

Ik kan haast niet wachten dat de Wii uitkomt. Volgens mij had Nintendo volgende week in elk werelddeel afzonderlijk een persconferentie waar hopelijk duidelijkheid komt met datum en prijs.

Volgens mij waren er op 14/15 september persconferenties. En anders wordt het duidelijk gemaakt op de Tokyo Game Show. Maar op de ene dag wordt informatie verstrekt in Azië (volgens mij) en de dag erop in Europa. Die 2de conferentie heeft geen nut meer, met tegenwoordig internet verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat klopt en daar heb ik ook erg leuke beelden van gezien. En natuurlijk het vele nieuws op alle game sites. Maar toen zijn er geen belangrijke dingen bekend gemaakt, en ik hoop dat dat volgende week echt wel het geval zal zijn.

Volgens mij gaat dit een top jaar worden voor Nintendo, en al helemaal in Europa nu de PS3 niet uitkomt.

Als Microsoft nu ook nog eens de prijs laat zakken van de Xbox 360 dan gaat het helemaal goed komen gezien ook de lineup van goede games het laatste kwartaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 17:28:33 schreef ArjenV het volgende:

Er is 2 weken terug al een conferentie gehouden (naja, de Wii kon er in ieder geval bespeeld worden samen met een paar line-ups) in Leipzig, Duitsland.

Ja inderdaad. Maar eigenlijk was dat een korte herhaling van wat we eerder dit jaar op de E3 gezien hebben. Jammer genoeg was het dit jaar voor het laatst dat we een grootschalige E3 hadden cry.gif Maar het echte nieuws komt op 14/15 september of op de Tokyo Game Show (half september).

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 18:50:05 schreef Thijs het volgende:

Weet iemand of bij de DS zo'n ding mee word geleverd wat je in het stopcontact kan stoppen(weet het, erg vage beschrijving)...

zodat je niet de hele tijd op je batterijen hoeft te spelen...

Normaal gesproken zit er een adapter bij ja, maar laat het nou net zo zijn dat ze die bij jou pakketje gaan vergeten rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 20:18:19 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

[...]

Ja inderdaad. Maar eigenlijk was dat een korte herhaling van wat we eerder dit jaar op de E3 gezien hebben. Jammer genoeg was het dit jaar voor het laatst dat we een grootschalige E3 hadden
cry.gif
Maar het echte nieuws komt op 14/15 september of op de Tokyo Game Show (half september).

Nou ja, er was meer tijd om de spellen te spelen, want je snapt dat het op de E3 (R.I.P.) niet te doen was om ff om je gemak iets te checken. Toen waren het ook nog geen Wii's die er stonden maar techmachines.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 20:19:18 schreef ArjenV het volgende:

[...]

Nou ja, er was meer tijd om de spellen te spelen, want je snapt dat het op de E3 (R.I.P.) niet te doen was om ff om je gemak iets te checken. Toen waren het ook nog geen Wii's die er stonden maar techmachines.

Op E3 stonden geen Wii's big-smile.gif . Het waren opgetunede (spelling fout, maar strekking is te volgen hopelijk...) GameCubes. Dus...

Maar de prijs en de datum zijn nog niet bekend, en dat vind ik het meest interessant!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 07 september 2006 18:56:20 schreef Thijs het volgende:

Is het toch een adapter? Ik twijfelde er even aan
puh2.gifrofl.gif

Jep, zit erbij evenals een extra stylus (dat pennetje voor je touchscreen).

De DS werkt sowieso niet op batterijen maar op een accu. Dus da's wel makkelijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weer wat nieuws bekend over de Nintendo Wii:

-------------------------------------

Enkele Wii-feitjes

Het Engelse blad N-gamer, dat voorheen NGC magazine heette, wist een aantal interessante feitjes over Nintendo's nieuwste thuisconsole te melden. Onder andere over Spore en de controller. Je leest ze hieronder.

- Het eerste nieuwtje is dat het spel Spore begin 2007 zal uitkomen en gebruik zal maken van de connectiviteit tussen de DS en de Wii.

- De sensorbar waarmee je bewegegingen geregistreerd worden zal ongeveer de helft kleiner zijn dan de sensorbar tijdens de E3. Het zal vergelijkbaar zijn met drie op elkaar gelijmde potloden.

- Er wordt bevestigd dat iedere Wii-mote een opslagcapaciteit van 6kb heeft. Waar deze capaciteit toe dient is nog niet bekend. N-gamer denkt dat dit voor sensitiviteit, scores en zelfs savegames dient. Wij doen hier nog geen speculaties over.

- Een Wii-mote werkt op twee AA-baterijen en kan zo'n 60 uur mee. Wanneer er bij het spelen ook gebruik gemaakt wordt van de sensorbar zal dit zo'n 30 uur zijn.

- Het is niet mogelijk om games, die je download op de virtual console, op een SD kaart te zetten en vervolgens mee te nemen naar iemand anders, om het daar te spelen. Een speciaal stukje software zal hier voor zorgen.

-------------------------------------

Bron: GameQuarter.be

-------------------------------------

AA-baterijen nooo.gif En jammer genoeg kun je games niet met je vrienden delen nosmile.gif

Maar ja, de Nintendo Wii lijkt mij nog steeds fun!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel ook graag een videogame nu en dan. Ik schreef zelfs columns voor 1 van de grootste game sites van NL (officieel ben ik nog in "dienst" (-> vrijwillig) maar ik sta al een tijdje droog).

De laatste tijd staat het op een laag pitje, al ben ik wel nog geinteresseerd in the Elder Scrolls: Oblivion en Bioshock, omdat het nieuwe delen zijn in 2 van mijn favoriete series.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:16:56 schreef Light Jr. het volgende:

Ik speel ook graag een videogame nu en dan. Ik schreef zelfs columns voor 1 van de grootste game sites van NL (officieel ben ik nog in "dienst" (-> vrijwillig) maar ik sta al een tijdje droog).

Zou ik mogen weten welke?

-------------

FIFA 07 demo is ook het web opgeschoten (haha leuke woordspeling big-smile.gif). Het is wel degelijk veranderd, en kan soms best pittig zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

FFXI ftw! speel het nu al bijna 2 jaar (PC).

Ik zit er ook wel over te denken een PS3 te kopen, maar dat hangt erg af van de reviews. Als ik een PS3 zou kopen zou het zeker niet alleen om de games gaan trouwens (al is FFXII al wel een goed reden om er 1 te kopen puh2.gif). Het hele multimedia idee staat me wel aan eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid