Spring naar bijdragen

lang haar man


Aanbevolen berichten

Zeg, kom nou, ik ben geen slachtoffer boosrood.gif

Ik wilde alleen maar een link ter informatie geven zodat we wat meer argumenten hebben en dat men misschien anders gaat kijken.

Als het zo'n drama is dat de link "zomaar" is geplaatst, verwijder dan maar hoor smile.gif

Edit: Back On Topic aub -_-"

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 03 januari 2007 19:53:29 schreef Leidenschaft het volgende:

Het gaat om principeel zijn. Ik heb niks tegen Dante (zo heet het slachtoffer toch?).

Dat je Dante wel of niet mag doet er niet toe, hij is ook niet het slachtoffer, je vind je zelf het 'slachtoffer' van inconsequent mod beleid.

Mocht het je beter doen voelen, mijn benoemen tot relnicht voor sommige mensen met een belachelijk kapsel is ook weggemod, hoor...

Alleen kan Geert Wilders volgens mij helemaal niet zingen in vergelijking met Marilyn Manson...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:46:40 schreef TimonK het volgende:

[...]

Het enige punt is wel dat lang haar een stuk minder staat als het dun begint te worden en begint te verdwijnen...

Daarom heb ik tegen de plannen in toch weer kort haar.
puh2.gif

Mijn vriend heeft echt dik haar, dat is echt mooi (veel dames, zouden jaloers op zijn haar zijn puh2.gif), maar je hebt gelijk, wanneer het dun wordt, staat het meestal minder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

lang haar,kort haar....tis toch maar haar? Zo bijzonder is het toch niet of je nu kaal wil of lang haar tot aan je knieen

Ik denk niet dat God let daarop. Oh kijk die man heeft lang haar, dat is een zonde.

Nee dat denk ik niet hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Na al de gruwelen en al de schoonheden die God gezien heeft, valt er naar mijn mening gerust te suggereren dat onze schepper zich weinig bekommert om onze haardos. Bovendien heeft hij er zelf voor gezorgd dat haar van de man van nature niet korter groeit dan dat van de vrouw.

En je kunt mij zeggen dat ik voor God speel, en dat ik denk zijn meningen en standpunten te kunnen weten, maar ik kan je dit zeggen met een gerust hart: bid, lees de bijbel, heb lief, wees geduldig en barmhartig jegens je medemens, en maak je vooral niet te druk over het feit dat je als man lang haar hebt, want ik denk dat God niet graag wil dat je daar als christen mee zit. Ik denk dat God liever wil dat je hem liefhebt en zijn wereld en al wat daarop is koestert, om zo de eeuwigheid te mogen ontvangen.

Nimmer zou ik een God eren die een man naar de hel zou sturen omwille van zijn lange haar.

Zegen,

Agony

PS: helft van de nederlandse (christelijke) vrouwen heeft ook kort haar, maar daar hoor je nooit iemand over... (daarmee doel ik niet op jullie, lieden van Credible, maar op een aantal hypocriete 'kerkgangers', die langharige mannen met doemblikken nastaren)


Samengevoegd:

Na al de gruwelen en al de schoonheden die God gezien heeft, valt er naar mijn mening gerust te suggereren dat onze Schepper zich weinig bekommert om onze haardos. Bovendien heeft hij er zelf voor gezorgd dat haar van de man van nature niet korter groeit dan dat van de vrouw.

En je kunt mij zeggen dat ik voor God speel, en dat ik denk zijn meningen en standpunten te kunnen weten, maar ik kan je dit zeggen met een gerust hart: bid, lees de bijbel, heb lief, wees geduldig en barmhartig jegens je medemens, en maak je vooral niet te druk over het feit dat je als man lang haar hebt, want ik denk dat God niet graag wil dat je daar als christen mee zit. Ik denk dat God liever wil dat je hem liefhebt en zijn wereld en al wat daarop is koestert, om zo de eeuwigheid te mogen ontvangen. Dat is van utiliteit!

Nimmer zou ik een God eren die een man naar de hel zou sturen omwille van zijn lange haar.

Zegen,

Agony

PS: helft van de nederlandse (christelijke) vrouwen heeft ook kort haar, maar daar hoor je nooit iemand over... (daarmee doel ik niet op jullie, lieden van Credible, maar op een aantal hypocriete 'kerkgangers', die langharige mannen met doemblikken nastaren)


Samengevoegd:

"samengevoegd" is een foutje smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Nimmer zou ik een God eren die een man naar de hel zou sturen omwille van zijn lange haar.

Doet hij ook niet, alleen zegt Paulus dat lang haar voor een vrouw een schande is knipoog_dicht.gif

Quote:
PS: helft van de nederlandse (christelijke) vrouwen heeft ook kort haar, maar daar hoor je nooit iemand over... (daarmee doel ik niet op jullie, lieden van Credible, maar op een aantal hypocriete 'kerkgangers', die langharige mannen met doemblikken nastaren)

Wij mogen dat, onze vrouwen hebben ook lang haar (en rokken aan).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken een aantal streng-christenen (dat kind werkt bij de AH in Alphen, er zit aan de andere kant van Alphen ook een AH, en iedereen daar weet dat er in AH 1 iemand werkt die altijd in een rokje loopt.. _O-) die gewoon kort haar hebben. Net onder de oren. Dus, weer wat hypocriete christenen er bij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ken een aantal streng-christenen (dat kind werkt bij de AH in Alphen, er zit aan de andere kant van Alphen ook een AH, en iedereen daar weet dat er in AH 1 iemand werkt die altijd in een rokje loopt..
_O-
) die gewoon kort haar hebben. Net onder de oren. Dus, weer wat hypocriete christenen er bij.

Dat valt niet onder kort, alles boven de oren/oren vrij wordt gezien als kort. Daarbij, elke christen is hypocriet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Draag gewoon wat je lekker vind en je prettig bij voelt.

doe niet zo moeilijk, wat kan je het schelen wat andere mensen van je vinden..

Als ik jou eens tegenkom ga ik eens lekker in mijn neus peuteren recht voor je gezicht. Ik vind dat lekker en voel me prettig met geleegde neusgaten.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

rokjes of haar????? welke grens wil je????

Het haar natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Draag gewoon wat je lekker vind en je prettig bij voelt.

doe niet zo moeilijk, wat kan je het schelen wat andere mensen van je vinden..

Mijn overtuiging is dat je geen aanstoot moet geven (in je gemeente) met bijvoorbeeld een duidelijk andere kledingkeuze, of haardracht. Je hebt vaak alleen jezelf er maar mee.


Samengevoegd:

Quote:

Draag gewoon wat je lekker vind en je prettig bij voelt.

doe niet zo moeilijk, wat kan je het schelen wat andere mensen van je vinden..

Mijn overtuiging is dat je geen aanstoot moet geven (in je gemeente) met bijvoorbeeld een duidelijk andere kledingkeuze, of haardracht. Je hebt vaak alleen jezelf er maar mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid