Spring naar bijdragen

lang haar man


Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 19 november 2006 14:08:07 schreef Audiophile het volgende:

[...]

Er staat ook volgens mij aan het einde van het sytukje iets in de trend van "probeer niet je gelijk te halen op deze punten" volgens mij...

huh?

ik kan even niet volgen verbaasd.gif

was dat wel op mij bedoeld?

want ik zei gewoon iets wat ik dacht hoor, of je vind dat ik gelijk heb boeit me niet,moet je zelf maar weten he

maar dat denk ik gewoon,ga er verder geen woorden aan vuilmaken

behalve!!! lang haar is lekker warm!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ik zag de topic-titel en ik moest even reageren.

Ik ben heel blij, dat mijn vriend/verloofde lang haar heeft en hij mag het zeker voor de trouwerij het er niet afhalen knipoog_dicht.gif en daarna ook nog niet, totdat hij grijs wordt puh2.gif .

En je draagt wat jezelf prettig vind, dus ook met haar en denk dus niet dat het erg is dat mannen lang haar hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:44:40 schreef Gladness het volgende:

Ik zag de topic-titel en ik moest even reageren.

Ik ben heel blij, dat mijn vriend/verloofde lang haar heeft en hij mag het zeker voor de trouwerij het er niet afhalen
knipoog_dicht.gif
en daarna ook nog niet, totdat hij grijs wordt
puh2.gif
.

En je draagt wat jezelf prettig vind, dus ook met haar en denk dus niet dat het erg is dat mannen lang haar hebben.

Het enige punt is wel dat lang haar een stuk minder staat als het dun begint te worden en begint te verdwijnen...

Daarom heb ik tegen de plannen in toch weer kort haar. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:14:41 schreef Videl het volgende:

[...]

Nee. Maar die beelden zijn wel gemaakt in opdracht van de kerk. Dus het beeld dat mannen toen lang haar hadden was door de kerk algemeen aanvaardt.

En de rijken konden toen ook echt wel lezen en hadden dus ook best wel de bijbel gelezen.

Misschien moet je de Kerk en God eens los van elkaar zien. De Kerk heeft ook mensen gemarteld in de naam van Christus en in aflaten gehandeld, denk je dat God dat goedkeurt? Ikke niet...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 03 januari 2007 19:34:21 schreef Leidenschaft het volgende:

Ja, waar blijven de mods? Argumenting by link EN een Engelse pagina. Ik krijg meteen een waarschuwing als ik die arme meneer Manson voor een achterlijke uitscheld, laten ze dan ook net zo consequent zijn met anderen.

Da's weer een andere mod hé? Niet iedereen is even streng ofzo...?

Samengevoegde post 03-1-2007 19:45:45:

Quote:
Op woensdag 03 januari 2007 19:43:16 schreef Dante het volgende:

Zeg, je hoeft het niet te lezen, het is een link...
puh2.gif

Moet je nog echt eens dit stukje F.A.Q. eens lezen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op woensdag 03 januari 2007 19:45:11 schreef Audiophile het volgende:

[...]

Da's weer een andere mod hé? Niet iedereen is even streng ofzo...?

Niks mee te maken, die regels zijn niet voor niks in de FAQ vastgesteld. De individuen van de moderators zijn hier helemaal niet van belang.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 03 januari 2007 19:49:26 schreef Leidenschaft het volgende:

[...]

Niks mee te maken, die regels zijn niet voor niks in de FAQ vastgesteld. De individuen van de moderators zijn hier helemaal niet van belang.

Deze discussie zou een stuk interessanter wezen als je motivatie niet "Ik straf, dan hij ook straf" was puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid