najjreb86 15 Geplaatst gisteren om 13:05 Rapport Share Geplaatst gisteren om 13:05 23 uur geleden zei Fundamenteel: Europa is altijd van ons geweest en we gaan het tot de laatste mm terug claimen. Wij hebben echt genoeg van die amok makers die constant rellen en vrouwen belagen. Zelfs Palestijnen die hier alles onder hun kont kregen hebben feiten gepleegd. Europa is van ons, het blanke ras. Europa is van helemala niemand geweest.Het heeft al eeuwen bestaan uit allerlei volkjes. Die elkaar naar het leven stonden. Dat we genoeg van die amokmakers hebben dat klopt, dat zijn we zelf. Daar plukken andere continenten nog steeds de vruchten van. Zoals Amerika, Australie etc. Of neem nu die kruistochten. Bijna niemand weet dat de mensen die op kruistocht gingen en Jeruzalem wilden bevrijden, altijd eerst bij Joodse groepen op bezoek gingen. Dan probeerden ze die te bekeren, als de Joden weigerden dan werden ze gestraft. Konden de kruisridders alvast oefenen zeg maar. Voor wie de kruisridders Jeruzalem gingen bevrijden, dat weet niemand. Tevens ken ik geen ras. Behalve in de dierenwereld. Is het blanke ras een hondenras? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst gisteren om 14:02 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:02 51 minuten geleden zei najjreb86: Europa is van helemala niemand geweest.Het heeft al eeuwen bestaan uit allerlei volkjes. Die elkaar naar het leven stonden. Dat we genoeg van die amokmakers hebben dat klopt, dat zijn we zelf. Daar plukken andere continenten nog steeds de vruchten van. Zoals Amerika, Australie etc. Of neem nu die kruistochten. Bijna niemand weet dat de mensen die op kruistocht gingen en Jeruzalem wilden bevrijden, altijd eerst bij Joodse groepen op bezoek gingen. Dan probeerden ze die te bekeren, als de Joden weigerden dan werden ze gestraft. Konden de kruisridders alvast oefenen zeg maar. Voor wie de kruisridders Jeruzalem gingen bevrijden, dat weet niemand. Tevens ken ik geen ras. Behalve in de dierenwereld. Is het blanke ras een hondenras? Ge zegt dat ik een idioot ben met geschiedenis, maar uw opening bewijst het tegendeel. Europa, is zolang dat gedocumenteerd werd in de geschiedenis, blank. Wat de blanke in Australië of Amerika tewerkgesteld heeft kan me eerlijk gezegd geen kloten schelen. Mijn geliefden lopen hier rond en hier migreren derde werelders en moslims naartoe die het onveilig en onleefbaar maakten. Amerika, Australië, Palestina en Israel kunnen mij dus geen kloten meer schelen. Ik had ooit sympathie voor Israel, daarna Palestina en focus mij nu vooral op eigen volk. Dat je geen ras wilt erkennen is uw zaak, mijn zaak als blanke is de genocide op het blanke ras te erkennen. De genocide op de Palestijn is een zorg voor de Palestijn. Na hun aanwezigheid en criminaliteit alhier moeten ze niet meer op mijn sympathie rekenen. Iedere moslim deelt andere normen en waarden dan de christen en daarom horen ze hier niet meer thuis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 15 Geplaatst gisteren om 14:36 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:36 33 minuten geleden zei Fundamenteel: Ge zegt dat ik een idioot ben met geschiedenis, maar uw opening bewijst het tegendeel. Europa, is zolang dat gedocumenteerd werd in de geschiedenis, blank. Wat de blanke in Australië of Amerika tewerkgesteld heeft kan me eerlijk gezegd geen kloten schelen. Mijn geliefden lopen hier rond en hier migreren derde werelders en moslims naartoe die het onveilig en onleefbaar maakten. Amerika, Australië, Palestina en Israel kunnen mij dus geen kloten meer schelen. Ik had ooit sympathie voor Israel, daarna Palestina en focus mij nu vooral op eigen volk. Dat je geen ras wilt erkennen is uw zaak, mijn zaak als blanke is de genocide op het blanke ras te erkennen. De genocide op de Palestijn is een zorg voor de Palestijn. Na hun aanwezigheid en criminaliteit alhier moeten ze niet meer op mijn sympathie rekenen. Iedere moslim deelt andere normen en waarden dan de christen en daarom horen ze hier niet meer thuis. Er is niks van jou bij lulhannes. Je kijkt yt filmpjes en baseert daar een mening op... Genocide op het blanke ras... Hahahah, ben jij even de weg kwijt... ik zeg juist dar er zoiets is als oorzaak en gevolg. Wij (de Europeanen) zijn delen van de wereld gaan bezitten en de mensen daar echt gaan genocideren. En de overlevenden komen hierheen. Omdat wij dankzij de rijkdom van andere continenten een welvarend land en continent hebben.. Er is geen land in Europa dat welvaart heeft op eigen kracht.. Zoals onze gouden eeuw, hebben we dankzij ned indie (indonesie)... Maar goed, idioten lezen geen boeken. Die vinden "heb op Youtube gestaan" al bewijs genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst gisteren om 14:37 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:37 1 minuut geleden zei najjreb86: Er is niks van jou bij lulhannes. Je kijkt yt filmpjes en baseert daar een mening op... Genocide op het blanke ras... Hahahah, ben jij even de weg kwijt... ik zeg juist dar er zoiets is als oorzaak en gevolg. Wij (de Europeanen) zijn delen van de wereld gaan bezitten en de mensen daar echt gaan genocideren. En de overlevenden komen hierheen. Omdat wij dankzij de rijkdom van andere continenten een welvarend land en continent hebben.. Er is geen land in Europa dat welvaart heeft op eigen kracht.. Zoals onze gouden eeuw, hebben we dankzij ned indie (indonesie)... Maar goed, idioten lezen geen boeken. Die vinden "heb op Youtube gestaan" al bewijs genoeg. ok dan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst gisteren om 14:39 Rapport Share Geplaatst gisteren om 14:39 1 minuut geleden zei Fundamenteel: ok dan. Is het niet onderhand tijd voor een statistiek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 21 uur geleden Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden (bewerkt) Op 2-9-2026 om 21:19 zei Peter79: De afgelopen twee jaar onderzocht de Commissie de gebeurtenissen die op en sinds 7 oktober 2023 plaatsvonden. Daarbij kwam ze tot het besluit dat de Israëlische autoriteiten en veiligheidsdiensten zich schuldig maakten aan vier van de vijf genocidale handelingen zoals gedefinieerd in het Verdrag van 1948 inzake de Voorkoming en Bestraffing van Genocide, namelijk het doden, het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel, het opzettelijk opleggen van levensomstandigheden gericht op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van de Palestijnen, en het opleggen van maatregelen die bedoeld zijn om geboortes te voorkomen. Uit expliciete verklaringen van Israëlische civiele en militaire autoriteiten en het gedragspatroon van Israëlische veiligheidstroepen blijkt dat de genocidale handelingen werden uitgevoerd met de intentie om de Palestijnen in de Gazastrook als groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen. “De Commissie stelt vast dat Israël zich schuldig maakt aan het plegen van genocide in Gaza”, aldus Navi Pillay, voorzitter van de Commissie. “Het is duidelijk dat er sprake is van een intentie om de Palestijnen in Gaza te vernietigen met handelingen die aan de criteria van het Genocideverdrag beantwoorden.” https://unric.org/nl/israel-heeft-genocide-gepleegd-in-gaza/ Please Israel kill them all. We hebben ze als vluchteling ervaren en ze zijn een verkrachtingscultuur' Killing them all is the solution En ja dat is genocide. Maar de moslim toonde waarom dat legitiem is. De moslim bewees wereldwijd het probleem te zijn. 21 uur geleden bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 15 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden 11 uur geleden zei Fundamenteel: Please Israel kill them all. We hebben ze als vluchteling ervaren en ze zijn een verkrachtingscultuur' Killing them all is the solution En ja dat is genocide. Maar de moslim toonde waarom dat legitiem is. De moslim bewees wereldwijd het probleem te zijn. sjako, wanneer treedt je eens op? Geef die man gewoon een ban voor eeuwig. Stel dat een niet christen dit zegt over christenen? Oproepen tot genocide? Dan krijgt die meteen een ban. Peter79 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kyroneke 0 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Ik ben hier al lang geen actieve deelnemer meer. Overal wordt tegenwoordig over Israël gediscussieerd, en pro en contra worden er niet milder op … eerder twee kampen die harder roepen in de hoop dat volume het van argument wint. Ik heb het één keer geprobeerd, op een ander forum. Dat volstond. Voorlopig laat ik iedereen lekker zitten in zijn eigen grote gelijk, zonder mijn inbreng … genuanceerd antwoorden hebben in dat soort discussies toch geen schijn van kans. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 38 minuten geleden zei kyroneke: Ik ben hier al lang geen actieve deelnemer meer. Overal wordt tegenwoordig over Israël gediscussieerd, en pro en contra worden er niet milder op … eerder twee kampen die harder roepen in de hoop dat volume het van argument wint. Ik heb het één keer geprobeerd, op een ander forum. Dat volstond. Voorlopig laat ik iedereen lekker zitten in zijn eigen grote gelijk, zonder mijn inbreng … genuanceerd antwoorden hebben in dat soort discussies toch geen schijn van kans. De kwestie is vrij simpel. U geschiede naar uw geloof, leert Christus. (Matteüs 8:13) Wie gelooft dat de etnostaat Israël de wil van de Vader is die aanbidt wellicht Satan? Het staat iedere gelovige vrij om in Satan te geloven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kyroneke 0 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 52 minuten geleden zei Hopper: De kwestie is vrij simpel. U geschiede naar uw geloof, leert Christus. (Matteüs 8:13) Wie gelooft dat de etnostaat Israël de wil van de Vader is die aanbidt wellicht Satan? Het staat iedere gelovige vrij om in Satan te geloven. Dan kom jij vervolgens met Satan aanzetten. Dat is natuurlijk ook een manier om het debat overzichtelijk te houden: wie het niet met je eens is, hoeft alleen nog maar naar de afdeling demonologie te worden verwezen. Scheelt een hoop argumenten. Je mag van mij geloven wat je wilt, Hopper/Tufkah (ik herken uw comedy-patroon):😉 „U geschiede naar uw geloof” lijkt me inderdaad een uitstekend principe. Maar het geldt misschien óók voor degene die een andere overtuiging heeft dan jij. Anders wordt geloof wel erg snel een monopolistisch bedrijf waarin jij toevallig de directie blijkt te zijn. Dus je krijgt voor mij inderdaad het laatste woord. Open in het andere forum gerust je Israël-topics. Je hebt daar je vaste publiek dat kennelijk graag ja en amen zegt. Wees gerust: ik zal daar niet reageren. Op freelance-profeet-leuzes ben ik inmiddels verder ongevoelig. Zoek maar iemand die daar wél gevoelig voor is. Ik heb mijn abonnement op dit soort religieuze oorlogsvoering voorlopig opgezegd. In mijn beleving reageer je inmiddels even extremistisch als „fundamenteel” ....alleen sta je aan de andere kant van het spectrum. Jullie verschillen vooral van richting, niet van intensiteit. Waar de één alles door zijn ene ideologische bril bekijkt, zet de ander gewoon een bril met de tegenovergestelde glazen op. Het resultaat blijft hetzelfde: nuance sneuvelt als eerste. 4 uur geleden bewerkt door kyroneke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 850 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Ik ben er in gestonken, ik had het JW'tje kunnen herkennen in uw eerste reactie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 40 minuten geleden zei Hopper: Ik ben er in gestonken, ik had het JW'tje kunnen herkennen in uw eerste reactie. Ja, nog heel wat anders dan zeekomkommers die bergen verzetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 6 uur geleden zei najjreb86: sjako, wanneer treedt je eens op? Geef die man gewoon een ban voor eeuwig. Stel dat een niet christen dit zegt over christenen? Oproepen tot genocide? Dan krijgt die meteen een ban. Christenen worden dagelijks aangevallen en vanaf ze bestaan vervolgd en vermoord... Het is tijd dat wij als Europeanen meer eendrachtig dan ooit worden. Ze moeten allemaal weg en wat er in buitenland gebeurd is onze affaire niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Christenen worden dagelijks aangevallen en vanaf ze bestaan vervolgd en vermoord... Het is tijd dat wij als Europeanen meer eendrachtig dan ooit worden. Ze moeten allemaal weg en wat er in buitenland gebeurd is onze affaire niet. Nog even wachten tot die Kondratieffgolven beginnen te sputteren, alles hangt samen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei kyroneke: In mijn beleving reageer je inmiddels even extremistisch als „fundamenteel” Als men Europa de oorlog verklaart, een verkrachtingsgolf veroorzaakt en de EU legt die moordenaars en verkrachters op hotel; dan kan het niet radicaal genoeg zijn. Het westen is de moslim dankbaar voor het eerst eerlijk uit de hoek te komen en hun intentie kenbaar te maken.... De EU stelt zich beter zoals Israel op om de eigen burgers tegen deze invasie te beschermen. 2 minuten geleden zei TTC: Nog even wachten tot die Kondratieffgolven beginnen te sputteren, alles hangt samen. Deus Vult Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 21 minuten geleden zei Fundamenteel: Als men Europa de oorlog verklaart, een verkrachtingsgolf veroorzaakt en de EU legt die moordenaars en verkrachters op hotel; dan kan het niet radicaal genoeg zijn. Het westen is de moslim dankbaar voor het eerst eerlijk uit de hoek te komen en hun intentie kenbaar te maken.... De EU stelt zich beter zoals Israel op om de eigen burgers tegen deze invasie te beschermen. Deus Vult Hoeven niets te doen, het is hier dat we het ware christendom nog het best leren kennen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 23 minuten geleden zei TTC: Hoeven niets te doen, het is hier dat we het ware christendom nog het best leren kennen. Beter wakker worden voor de ware islam... Ge gaat nog heimwee naar christendom krijgen als het te laat is. Echte barbaren. Een baby dolfijn koelbloedig vermoorden en dan met het lijk juichen alsof het een trofee is. https://www.dailymail.com/news/article-16104703/Ceutas-illegal-migrants-raise-dolphin-calf-like-trophy-beat-death-stick.html Tijd om daar het leger op in te schakelen en de zee rood te kleuren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Beter wakker worden voor de ware islam... Ge gaat nog heimwee naar christendom krijgen als het te laat is. Echte barbaren. Een baby dolfijn koelbloedig vermoorden en dan met het lijk juichen alsof het een trofee is. https://www.dailymail.com/news/article-16104703/Ceutas-illegal-migrants-raise-dolphin-calf-like-trophy-beat-death-stick.html Tijd om daar het leger op in te schakelen en de zee rood te kleuren. Twijfelen hoeven we niet, het is immers gewoon lezen wat er geschreven wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 300 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden voor een genuanceerd geluid: Voor Israël en Palestina Tegen bezetting en geweld https://www.eajg.nl/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Twijfelen hoeven we niet, het is immers gewoon lezen wat er geschreven wordt. Ja en het is verbijsterend dat "wat er gezegd wordt" meer verontwaardiging opwekt dan moord, verkrachting, plunderingen en meer door illegale migrantie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ja en het is verbijsterend dat "wat er gezegd wordt" meer verontwaardiging opwekt dan moord, verkrachting, plunderingen en meer door illegale migrantie. Het zal er nog niet op beteren, en wat in de periferie gebeurt is niet het overdenken waard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 15 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 51 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja en het is verbijsterend dat "wat er gezegd wordt" meer verontwaardiging opwekt dan moord, verkrachting, plunderingen en meer door illegale migrantie. Jij loopt iedereen over 1 kam te scheren. Genocide goed te praten etc... Dat roept verontwaardiging op. Behalve bij Sjako blijkbaar... Vroeger schoren ze ook iedereen over 1 kam, dat eindigde in de holocaust.. Dus tel uit je winst. 2 uur geleden zei kyroneke: Dan kom jij vervolgens met Satan aanzetten. Dat is natuurlijk ook een manier om het debat overzichtelijk te houden: wie het niet met je eens is, hoeft alleen nog maar naar de afdeling demonologie te worden verwezen. Scheelt een hoop argumenten. Je mag van mij geloven wat je wilt, Hopper/Tufkah (ik herken uw comedy-patroon):😉 „U geschiede naar uw geloof” lijkt me inderdaad een uitstekend principe. Maar het geldt misschien óók voor degene die een andere overtuiging heeft dan jij. Anders wordt geloof wel erg snel een monopolistisch bedrijf waarin jij toevallig de directie blijkt te zijn. Dus je krijgt voor mij inderdaad het laatste woord. Open in het andere forum gerust je Israël-topics. Je hebt daar je vaste publiek dat kennelijk graag ja en amen zegt. Wees gerust: ik zal daar niet reageren. Op freelance-profeet-leuzes ben ik inmiddels verder ongevoelig. Zoek maar iemand die daar wél gevoelig voor is. Ik heb mijn abonnement op dit soort religieuze oorlogsvoering voorlopig opgezegd. In mijn beleving reageer je inmiddels even extremistisch als „fundamenteel” ....alleen sta je aan de andere kant van het spectrum. Jullie verschillen vooral van richting, niet van intensiteit. Waar de één alles door zijn ene ideologische bril bekijkt, zet de ander gewoon een bril met de tegenovergestelde glazen op. Het resultaat blijft hetzelfde: nuance sneuvelt als eerste. Zeg dat maar tegen de 20.000 Palestijnse kinderen die gedood zijn.. Waar zelfs expres op geschoten word door de IDF.. De mensen waar op geschoten wordt doordat ze naar buiten worden gelokt door drones met kindergehuil en geschreeuw van vrouwen. Dan komen ze buiten en worden ze beschoten.. De IDF is pure evil, daar hebben we geen nuance bij nodig.. Mensen die zichzelf meer achten dan de ander en daar ook naar handelen.. Met de IDF moeten we oorlog voeren, maar in plaats daarvan doen we er zaken mee. Want die lui hebben drones in de verkoop, die "battle-tested" zijn. De tijd voor de nuance is voorbij. Nuance is meer voor luie mensen die op de luie stoel willen blijven debatteren. Op 3-9-2026 om 08:47 zei Barnabas: Dat is nogal een scheef beeld. Wanneer je wilt kun je onderzoek doen naar alle goede werken die door Christenen gedaan worden en dan zou je je uitspraak moeten herzien. Als ik jouw veters een keer strik mag ik je dan ook drie keer in het gezicht slaan? Christendom is over de wereld gekomen, niet doordat jullie waarheid zo realistisch was dat iedereen het ermee eens is. Maar door het zwaard en genocide op andersdenkenden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kyroneke 0 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 21 minuten geleden zei najjreb86: De tijd voor de nuance is voorbij. dank u, u bewijst precies mijn punt van daarnet, en dat sneller dan ik had durven hopen. Ik schreef al: voorlopig laat ik iedereen lekker zitten in zijn eigen grote gelijk, zonder mijn inbreng, want genuanceerd antwoorden hebben in dit soort discussies toch geen schijn van kans. U heeft dat nu officieel bekrachtigd, met een tijdsaanduiding erbij nog. Fijn dat dat nu vaststaat. Ik zoek de deur, u zoekt gelijk … ieder zijn talent. 1 uur geleden bewerkt door kyroneke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.032 Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 50 minuten geleden 39 minuten geleden zei najjreb86: Jij loopt iedereen over 1 kam te scheren. Genocide goed te praten etc... Dat roept verontwaardiging op. Behalve bij Sjako blijkbaar... Vroeger schoren ze ook iedereen over 1 kam, dat eindigde in de holocaust.. Dus tel uit je winst. Het is geen minderheid meer he najjreb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten