Spring naar bijdragen

Israëliërs vestigen zich legaal op de westbank.

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Fundamenteel:

Europa is altijd van ons geweest en we gaan het tot de laatste mm terug claimen.

Wij hebben echt genoeg van die amok makers die constant rellen en vrouwen belagen.

Zelfs Palestijnen die hier alles onder hun kont kregen hebben feiten gepleegd.

Europa is van ons, het blanke ras.

Europa is van helemala niemand geweest.Het heeft al eeuwen bestaan uit allerlei volkjes. Die elkaar naar het leven stonden. 

Dat we genoeg van die amokmakers hebben dat klopt, dat zijn we zelf. Daar plukken andere continenten nog steeds de vruchten van. Zoals Amerika, Australie etc.

Of neem nu die kruistochten. Bijna niemand weet dat de mensen die op kruistocht gingen en Jeruzalem wilden bevrijden, altijd eerst bij Joodse groepen op bezoek gingen. 
Dan probeerden ze die te bekeren, als de Joden weigerden dan werden ze gestraft. Konden de kruisridders alvast oefenen zeg maar. Voor wie de kruisridders Jeruzalem gingen bevrijden,
dat weet niemand.

Tevens ken ik geen ras. Behalve in de dierenwereld. Is het blanke ras een hondenras? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De afgelopen twee jaar onderzocht de Commissie de gebeurtenissen die op en sinds 7 oktober 2023 plaatsvonden. Daarbij kwam ze tot het besluit dat de Israëlische autoriteiten en veiligheidsdiensten zic

De afgelopen twee jaar onderzocht de Commissie de gebeurtenissen die op en sinds 7 oktober 2023 plaatsvonden. Daarbij kwam ze tot het besluit dat de Israëlische autoriteiten en veiligheidsdiensten zic

Ik bedoel dat jij uit dezelfde bron drinkt als Naziyahu en zijn waffenIDF,  

51 minuten geleden zei najjreb86:

Europa is van helemala niemand geweest.Het heeft al eeuwen bestaan uit allerlei volkjes. Die elkaar naar het leven stonden. 

Dat we genoeg van die amokmakers hebben dat klopt, dat zijn we zelf. Daar plukken andere continenten nog steeds de vruchten van. Zoals Amerika, Australie etc.

Of neem nu die kruistochten. Bijna niemand weet dat de mensen die op kruistocht gingen en Jeruzalem wilden bevrijden, altijd eerst bij Joodse groepen op bezoek gingen. 
Dan probeerden ze die te bekeren, als de Joden weigerden dan werden ze gestraft. Konden de kruisridders alvast oefenen zeg maar. Voor wie de kruisridders Jeruzalem gingen bevrijden,
dat weet niemand.

Tevens ken ik geen ras. Behalve in de dierenwereld. Is het blanke ras een hondenras? 

Ge zegt dat ik een idioot ben met geschiedenis, maar uw opening bewijst het tegendeel. Europa, is zolang dat gedocumenteerd werd in de geschiedenis, blank. 

Wat de blanke in Australië of Amerika tewerkgesteld heeft kan me eerlijk gezegd geen kloten schelen. Mijn geliefden lopen hier rond en hier migreren derde werelders en moslims naartoe die het onveilig en onleefbaar maakten.

Amerika, Australië, Palestina en Israel kunnen mij dus geen kloten meer schelen. Ik had ooit sympathie voor Israel, daarna Palestina en focus mij nu vooral op eigen volk.

Dat je geen ras wilt erkennen is uw zaak, mijn zaak als blanke is de genocide op het blanke ras te erkennen. De genocide op de Palestijn is een zorg voor de Palestijn. Na hun aanwezigheid en criminaliteit alhier moeten ze niet meer op mijn sympathie rekenen. Iedere moslim deelt andere normen en waarden dan de christen en daarom horen ze hier niet meer thuis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ge zegt dat ik een idioot ben met geschiedenis, maar uw opening bewijst het tegendeel. Europa, is zolang dat gedocumenteerd werd in de geschiedenis, blank. 

Wat de blanke in Australië of Amerika tewerkgesteld heeft kan me eerlijk gezegd geen kloten schelen. Mijn geliefden lopen hier rond en hier migreren derde werelders en moslims naartoe die het onveilig en onleefbaar maakten.

Amerika, Australië, Palestina en Israel kunnen mij dus geen kloten meer schelen. Ik had ooit sympathie voor Israel, daarna Palestina en focus mij nu vooral op eigen volk.

Dat je geen ras wilt erkennen is uw zaak, mijn zaak als blanke is de genocide op het blanke ras te erkennen. De genocide op de Palestijn is een zorg voor de Palestijn. Na hun aanwezigheid en criminaliteit alhier moeten ze niet meer op mijn sympathie rekenen. Iedere moslim deelt andere normen en waarden dan de christen en daarom horen ze hier niet meer thuis.

Er is niks van jou bij lulhannes. Je kijkt yt filmpjes en baseert daar een mening op...
Genocide op het blanke ras... Hahahah, ben jij even de weg kwijt...

ik zeg juist dar er zoiets is als oorzaak en gevolg. Wij (de Europeanen) zijn delen van de wereld gaan bezitten en de mensen daar echt gaan genocideren. En de overlevenden komen hierheen. Omdat wij dankzij de rijkdom van andere continenten
een welvarend land en continent hebben..

Er is geen land in Europa dat welvaart heeft op eigen kracht..

Zoals onze gouden eeuw, hebben we dankzij ned indie (indonesie)...

Maar goed, idioten lezen geen boeken. Die vinden "heb op Youtube gestaan" al bewijs genoeg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei najjreb86:

Er is niks van jou bij lulhannes. Je kijkt yt filmpjes en baseert daar een mening op...
Genocide op het blanke ras... Hahahah, ben jij even de weg kwijt...

ik zeg juist dar er zoiets is als oorzaak en gevolg. Wij (de Europeanen) zijn delen van de wereld gaan bezitten en de mensen daar echt gaan genocideren. En de overlevenden komen hierheen. Omdat wij dankzij de rijkdom van andere continenten
een welvarend land en continent hebben..

Er is geen land in Europa dat welvaart heeft op eigen kracht..

Zoals onze gouden eeuw, hebben we dankzij ned indie (indonesie)...

Maar goed, idioten lezen geen boeken. Die vinden "heb op Youtube gestaan" al bewijs genoeg.

ok dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-9-2026 om 21:19 zei Peter79:

De afgelopen twee jaar onderzocht de Commissie de gebeurtenissen die op en sinds 7 oktober 2023 plaatsvonden. Daarbij kwam ze tot het besluit dat de Israëlische autoriteiten en veiligheidsdiensten zich schuldig maakten aan vier van de vijf genocidale handelingen zoals gedefinieerd in het Verdrag van 1948 inzake de Voorkoming en Bestraffing van Genocide, namelijk het doden, het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel, het opzettelijk opleggen van levensomstandigheden gericht op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van de Palestijnen, en het opleggen van maatregelen die bedoeld zijn om geboortes te voorkomen.

Uit expliciete verklaringen van Israëlische civiele en militaire autoriteiten en het gedragspatroon van Israëlische veiligheidstroepen blijkt dat de genocidale handelingen werden uitgevoerd met de intentie om de Palestijnen in de Gazastrook als groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen.

“De Commissie stelt vast dat Israël zich schuldig maakt aan het plegen van genocide in Gaza”, aldus Navi Pillay, voorzitter van de Commissie. “Het is duidelijk dat er sprake is van een intentie om de Palestijnen in Gaza te vernietigen met handelingen die aan de criteria van het Genocideverdrag beantwoorden.”

https://unric.org/nl/israel-heeft-genocide-gepleegd-in-gaza/

Please Israel kill them all. We hebben ze als vluchteling ervaren en ze zijn een verkrachtingscultuur'

Killing them all is the solution

En ja dat is genocide.

Maar de moslim toonde waarom dat legitiem is. De moslim bewees wereldwijd het probleem te zijn.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites