distazo 0 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 29 minuten geleden zei leren_schoen: Jij was wel een homo’tje in dit leven hé. Ik weet niet of je dat gaat krijgen. Zonder dollen. Ik herhaal alleen wat GpT zegt. Zo slim ben ik zelf niet. Je kan GPT niet geloven als het gaat om Koran. Is bijzonder gecensureerd door wat zij willen wat wij geloven over Islam. In Islam, en Koran, is er geen recht als het gaat om 'na-het-leven'. Menselijke vrouwen gaan bijna allemaal naar de hel, volgens Islam. Mannen krijgen 72 maagden (huri's genoemd) en zijn de hele dag bezig met 1 ding. Maar dat zal GPT je niet snel toegeven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 36 minuten geleden zei distazo: Je kan GPT niet geloven als het gaat om Koran. Is bijzonder gecensureerd door wat zij willen wat wij geloven over Islam. In Islam, en Koran, is er geen recht als het gaat om 'na-het-leven'. Menselijke vrouwen gaan bijna allemaal naar de hel, volgens Islam. Mannen krijgen 72 maagden (huri's genoemd) en zijn de hele dag bezig met 1 ding. Maar dat zal GPT je niet snel toegeven. Oké maar je kan dit nog steeds een beetje verhalen in het OT de statement omtrent vrouwen is daar dat uit duizenden mannen eentje gevonden maar uit de vrouwen niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
leren_schoen 59 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Oke laat me het zo zeggen ik geloof echt wel dat er wat goede vrouwen zijn ik zeg alleen dat ik meer dan 10 chickies nu op snapchat heb en sommige zijn getrouwd en ze zullen allemaal na alles goed ja met jou afspreken en seks hebben buiten hun partners om. Weet je, om dan te zeggen deze gaan naar de hemel. Beetje overdreven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten