Spring naar bijdragen

Wat gebeurt er als je dood gaat?

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei leren_schoen:

Jij was wel een homo’tje in dit leven hé. Ik weet niet of je dat gaat krijgen.

Zonder dollen. Ik herhaal alleen wat GpT zegt. Zo slim ben ik zelf niet.

Je kan GPT niet geloven als het gaat om Koran. Is bijzonder gecensureerd door wat zij willen wat wij geloven over Islam. In Islam, en Koran, is er geen recht als het gaat om 'na-het-leven'. Menselijke vrouwen gaan bijna allemaal naar de hel, volgens Islam. Mannen krijgen 72 maagden (huri's genoemd) en zijn de hele dag bezig met 1 ding. Maar dat zal GPT je niet snel toegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, en hoewel er bepaalde zaken terugkeren in veel BDE-verslagen/getuigenissen (o.a. zaken die al genoemd zijn), zijn deze ervaringen ook en vooral erg persoonlijk. We mogen ze dan denk ik ook niet ge

Posted Images

36 minuten geleden zei distazo:

Je kan GPT niet geloven als het gaat om Koran. Is bijzonder gecensureerd door wat zij willen wat wij geloven over Islam. In Islam, en Koran, is er geen recht als het gaat om 'na-het-leven'. Menselijke vrouwen gaan bijna allemaal naar de hel, volgens Islam. Mannen krijgen 72 maagden (huri's genoemd) en zijn de hele dag bezig met 1 ding. Maar dat zal GPT je niet snel toegeven.

Oké maar je kan dit nog steeds een beetje verhalen in het OT de statement omtrent vrouwen is daar dat uit duizenden mannen eentje gevonden maar uit de vrouwen niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke laat me het zo zeggen ik geloof echt wel dat er wat goede vrouwen zijn ik zeg alleen dat ik meer dan 10 chickies nu op snapchat heb en sommige zijn getrouwd en ze zullen allemaal na alles goed ja met jou afspreken en seks hebben buiten hun partners om.

Weet je, om dan te zeggen deze gaan naar de hemel. Beetje overdreven.

Link naar bericht
Deel via andere websites