IKBENANDERS 13 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 26 minuten geleden zei Hopper: 1. Kennelijk ben je nog met een ego/pijnlichaam aangedaan, ik heb geen behoefte om je op andere gedachten te brengen. 2. Nee. Omdat je nog met een ego bent aangedaan heb je geen notie van het 'ik'. 3. Dieren hebben dezelfde levensadem als mensen, dat is wat Prediker leert. Geen enkele verschil. Behalve dan het verschil wat Barnabas aangeeft. Dat betekent dat God ook een levende God is. Logisch, een dode God kan geen levende mensen en dieren scheppen. Resumerend kunnen we stellen dat de natuurlijke mens gelijk een dier is. (Zullen de darwinisten op prijs stellen, Prediker zag het reeds). Maar dat de natuurlijke mens het natuurlijke kan ontstijgen. Exact wat het Evangelie leert. Denk dat je nog heel wat recht te zetten hebt aan kennis en overtuigingen; ik ook hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten