Fundamenteel 1.030 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei TTC: Was nog vergeten te zeggen dat bij die wereldmunt die je ambieert, er ook geen Chinese Yuan meer is. Dat is je wellicht ook even ontgaan in je respons, kan gebeuren. Ik ambieer juist niets We gaan waarschijnlijk allemaal binnenkort weer in lockdown voor da Hantavirus. Trump is de laatste president en Amerika zal wapens van massa destructie op de kop krijgen. Israel wordt van de keert geveegd en wij (als we nog leven) gaan dood in een nucleaire winter. ook dat ambieer ik niet , maar dat is hoogstwaarschijnlijk hoe den teerling zal rollen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ambieer juist niets We gaan waarschijnlijk allemaal binnenkort weer in lockdown voor da Hantavirus. Trump is de laatste president en Amerika zal wapens van massa destructie op de kop krijgen. Israel wordt van de keert geveegd en wij (als we nog leven) gaan dood in een nucleaire winter. ook dat ambieer ik niet , maar dat is hoogstwaarschijnlijk hoe den teerling zal rollen. Gewoon een vergetelheid nemen we aan, binnen hexaflexen wordt ook soms met dobbelstenen gewerkt. Maar dat gaat over iets anders, er zijn zes kanten aan een dobbelsteen, vandaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten