Mister_L 0 Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Football Manager (FM) !!!! Fm2010 komt eind van deze maand uit en heb hem natuurlijk al besteld Link naar bericht Deel via andere websites
Nanoe 0 Geplaatst 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2009 Bomberman op internet Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Ik heb gisteren een key, niet schrikken..., gekocht voor Call of Duty 4 Ik heb een site, en die verkoopt enorm goedkoop, werkende, en legale serienummers Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53:08 schreef Iriacynthe het volgende: Kent er iemand plants vs zombies? Geweldig idioot en grappig spel. De trial is idd. keigeinig, maar ik kan het spel verder nergens vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53:08 schreef Iriacynthe het volgende: En verder hebben ze ook een gestoorde themesong. Die maffe clip zit ook in de game zag ik net. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 15 oktober 2009 20:07:10 schreef MarinusCopy het volgende: [...] De trial is idd. keigeinig, maar ik kan het spel verder nergens vinden. Oh, die is vrij makkelijk te vinden. Zoek het maar eens op in een piraten baai. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Lol, ik wist niet eens dat er een trial van was. En Olorin, schaam je, heb jij nu al de hele adventure mode uit? Jongeman, jij bent verschrikkelijk! Heb jij geen scriptie te schrijven? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Je moet prioriteiten stellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Ach, als je nog wat procrastinatie wilt, weet ik nog wel leuke spelletjes hoor, maar kom dan niet bij mij klagen als je je scriptie niet haalt. Link naar bericht Deel via andere websites
Kapitein 0 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Op ons home-netwerk speelden we nog wel eens "Rise of Nations", maar dat is niet meer. Verder doe ik graag Flight Simulator X. Lekker toeren in een Boeing 747. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2009 Quote: Op donderdag 15 oktober 2009 23:03:31 schreef Olorin het volgende: Oh, die is vrij makkelijk te vinden. Zoek het maar eens op in een piraten baai. Ik ben zo iemand die zich dan zondig gaat voelen.... Aan de andere kant is het natuurlijk ook een zonde om het talent van het atheisme -moraalloosheid- zo te verspillen.... dilemma, dilemma.... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Spoiler: pinata: a shower of candy when a zombie dies trickedout: Alternate Lawn Mower appearance future: Gives zombies futuristic shades sukhbir: toggles the zombie's call for brains-sound daisies: Zombies leave small daisies behind when killed mustache: Zombies Now Have Mustaches wat quasi-cheats voor het spel.... Niets echt spelbedervends hoor, maar als je je zombies met een snor wil zien ed is het wel leuk. Erg verslavend trouwens, doet me denken aan de goude ouwen, maar dan nog slimmer in elkaar gezet Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Tis een geweldig spel. Compleet bizar en maf, erg verslavend. Kortom erg mijn ding. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Ik heb het in thesistijden noodgedwongen van mijn pc gegooid. Misschien moet ik het er eens opnieuw op zetten. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Quote: Op vrijdag 16 oktober 2009 15:39:38 schreef Olorin het volgende: Tis een geweldig spel. Compleet bizar en maf, erg verslavend. Kortom erg mijn ding. Het is totaal niet mijn soort spel, maar ik ben ondertussen wel op level 4.8. Qua verslavendheid benadert het roken zou ik zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Quote: Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37:06 schreef Iriacynthe het volgende: Ik heb het in thesistijden noodgedwongen van mijn pc gegooid. Misschien moet ik het er eens opnieuw op zetten. En tegelijkertijd de kabel voor het internet eruit trekken. Werkt zeer goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Quote: Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37:06 schreef Iriacynthe het volgende: Ik heb het in thesistijden noodgedwongen van mijn pc gegooid. Misschien moet ik het er eens opnieuw op zetten. Hehe. Tjonge, wat een vreselijk verslavend spel idd. Heb nu alles behalve survival uitgespeeld. Ben ook al met mijn tuintje begonnen. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42:21 schreef Eli7 het volgende: [...] En tegelijkertijd de kabel voor het internet eruit trekken. Werkt zeer goed. Niet als je een internetverbinding voor onderzoek nodig hebt. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41:25 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Het is totaal niet mijn soort spel, maar ik ben ondertussen wel op level 4.8. Qua verslavendheid benadert het roken zou ik zeggen. Zeker zo verslavend. Het is juist enorm mijn ding. Da5t compleet bizarre thema. C'mon, planten die zombies moeten mollen! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2009 Quote: Op zaterdag 17 oktober 2009 00:42:21 schreef Eli7 het volgende: [...] En tegelijkertijd de kabel voor het internet eruit trekken. Werkt zeer goed. Helaasch, altijd als ik dat doe kom ik erachter dat ik echt iets moet opzoeken op internet. Maar goed, het ding is uiteindelijk toch af geraakt en ondanks alle procrastinatie bleek het een grote onderscheiding waard. Op zich is dat super he, maar het is ook wel zeer slecht voor mij aangezien de druk om mijn studiediscipline te verbeteren nu wel weer minder is. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 MOARRRRR!!! ZOMBIES!!!! Heb de hoofdmissie uitgespeeld, maar mijn geld een beetje dom uitgegeven dus ik begin overnieuw. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Ik heb laatst Fable II weer uitgespeeld. Nu is het audio van dat spel best goed, en de voice-actings zijn leuk. De bedoeling is dat je een Hero of Skill moet gaan overtuigen om met jou mee te gaan. (De figuur die je zo ziet is de Hero of Skill, omdat hij met één pistoolschot een oorlogsschip ten zinken kon brengen ) Nu is het het geval dat deze Hero of Skill een zwaaaaar over the top Engelse Land Lord is, die vréselijk arrogant is. Op zich wel leuk, maar het is zò briljant goed ingesproken, zo geniaal Ik heb een filmpje gemaakt met 3 scenes waarin hij voorkomt. Slechte kwaliteit, en de subs zie je niet echt, maar het is goed te verstaan Reaver dus Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Fable is wel grappig Ik speel beetje Fifa10 en GTA4 de laatste dagen.. Probeer het gamen weer een beetje op te pikken om maar even ergens bezig mee te zijn. Volgende week Call of Duty kopen.. Hoop vrienden van me die het ook spelen, dus das wel cool om online te doen dan Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 CoD: Modern Warfare II op me PS3. Al vele maanden me lievelingsgame. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Sinds kort: half life 2. Leuk spel Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2010 Leuk spel idd. Maar stom dat ze zo enorm lang op zich laten wachten met het laatste deel van HL II: episode III Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Speel momenteel voornamelijk 2 spellen: Red Dead Redemption op de Xbox WÃ t een meesterlijk spel Zo ontzettend gaaf, ongelofelijk En Prince of Persia - Forgotten Sands of time. Deze is wel aardig, maar zou hem geen 2e keer kopen. Vechten valt bijzonder tegen, en het hele geheel speelt niet echt lekker. Leuk voor een keertje Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2010 Zen garden en Crysis. En zodra ik mijn schijfje gevonden heb Fifa 200X maar weer eens ivm met WK (weet niet zeker welk jaar ik heb) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten