Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 96
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Ik vind dat je het kunt doen als christen.

Op Flevofestival stond ik regelmatig in de moshpits, terwijl ik zelf totaal geen rocker ben, ben dus ook regelmatig gevallen. Máar alle keren ben ik netjes weer omhoog geholpen, meteen 3/4 jongens om je heen die je weer omhoog tillen.

Dit is gewoon positief en leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...
Gast Anon_phpbb

Jezus de metal head met zn lange haren houdt wel van moshen hoor, en pijn is fijn, mocht hij geraakt worden scheelt het de hele mensheid weer een blauwe plek. Jammer dat FoR is afgelast trouwens

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Jezus de metal head met zn lange haren houdt wel van moshen hoor, en pijn is fijn, mocht hij geraakt worden scheelt het de hele mensheid weer een blauwe plek. Jammer dat FoR is afgelast trouwens

Dude, als je kijkt naar Melechesh dan zou je weten dat metalheads uit het Midden-Oosten kaal zijn.

En FoR is een Mojo aangelegenheid, da's nooit jammer. Ieder verlies voor Mojo is winst voor de underground en echte concert organisatoren met liefde voor muziek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dude, als je kijkt naar Melechesh dan zou je weten dat metalheads uit het Midden-Oosten kaal zijn.

En FoR is een Mojo aangelegenheid, da's nooit jammer. Ieder verlies voor Mojo is winst voor de underground en echte concert organisatoren met liefde voor muziek.

Oh ja, de mystieke 'underground'... rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Oh ja, de mystieke 'underground'...
rofl.gif

Mystiek? Underground is de rechtmatige muziek scene. Laten we zeggen, underground = koning Richard Leeuwenhart. Mojo (en andere commerciële imperialistische syndicaten) = prins John (aka Jan zonder land).

Nu nog wachten op Robin Hood.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mystiek? Underground is de rechtmatige muziek scene. Laten we zeggen, underground = koning Richard Leeuwenhart. Mojo (en andere commerciële imperialistische syndicaten) = prins John (aka Jan zonder land).

Nu nog wachten op Robin Hood.

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid