rupsje 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 Ik heb er een keer midden in gestaan toen ik een jaartje of 13 was... is nie leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 Quote: Op woensdag 26 oktober 2005 22:26:51 schreef Huskarl het volgende: [...] Dacht dat het over crowdsurfen ging hoor, dat verbod. Moshpit is toegestaan, crowdsurfen niet meer. Crowdsurfen sux Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 das toch dat je gedragen wordt door het publiek? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 ja, dat is het. het mag niet meer, maar wordt nog super veelg edaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 Een moshpit is echt heerlijk vind ik zelf. Om af en toe, maar niet te vaak te doen. (probleem is dat ik met mijn 160 redelijk op ellebooghoogte zit...) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2005 Quote: Op woensdag 26 oktober 2005 22:26:51 schreef Huskarl het volgende: [...] Dacht dat het over crowdsurfen ging hoor, dat verbod. Moshpit is toegestaan, crowdsurfen niet meer. Geen idee. Niemand trekt zich er toch wat van aan. Behalve bij die grote gigs. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst 21 november 2006 bij erg kleine gigs trekt men zich er ook wel wat van aan... of komt dat omdat er gewoon te weinig mensen voor zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst 21 november 2006 Ja... denk het wel Dan zie je bijvoorbeeld 3 mensen plukken en duwen... en als het een kleine omgeving is wordt er vreemd naar gekeken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst 21 november 2006 Quote: Op woensdag 26 oktober 2005 22:26:51 schreef Huskarl het volgende: [...] Dacht dat het over crowdsurfen ging hoor, dat verbod. Moshpit is toegestaan, crowdsurfen niet meer. Crowdsurfen mag alleen niet op Mojo concerten. Link naar bericht Deel via andere websites
puck the slaughter 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 bij cradle of filth was de pit vet!!! bij children of bodom was de pit uber!! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Quote: Op donderdag 23 november 2006 01:10:20 schreef puck the slaughter het volgende: bij cradle of filth was de pit vet!!! bij children of bodom was de pit uber!! Wat was er zo speciaal aan dan? Link naar bericht Deel via andere websites
puck the slaughter 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Quote: Op donderdag 23 november 2006 13:29:36 schreef Audiophile het volgende: [...] Wat was er zo speciaal aan dan? ze waren gewoon vet lomp!! maar de sfeer in de pit was gewoon vertrouwelijk en vriendelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 Ja CoF fans zijn volgens mij geen mensen die met kussentjes de moshpit in gaan... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst 23 november 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst 24 november 2006 What would Jesus do... Ik heb die vraag altijd vreemd gevonden, het kan beter "Wat zou Jezus willen dat je doet?" lijkt mij hoor... En ik snap niet waarom pitten (nee niet slapen, grapjas ) verkeerd zou zijn... Dan zou dansen dat ook zijn *kuch* Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 november 2006 Rapport Share Geplaatst 24 november 2006 Quote: Op donderdag 23 november 2006 14:57:41 schreef Dante het volgende: Ja CoF fans zijn volgens mij geen mensen die met kussentjes de moshpit in gaan... Ah juist wel... van die Knuffelblackmetal Link naar bericht Deel via andere websites
Danielle1990 0 Geplaatst 26 november 2006 Rapport Share Geplaatst 26 november 2006 Ik vind dat je het kunt doen als christen. Op Flevofestival stond ik regelmatig in de moshpits, terwijl ik zelf totaal geen rocker ben, ben dus ook regelmatig gevallen. Máar alle keren ben ik netjes weer omhoog geholpen, meteen 3/4 jongens om je heen die je weer omhoog tillen. Dit is gewoon positief en leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Jezus de metal head met zn lange haren houdt wel van moshen hoor, en pijn is fijn, mocht hij geraakt worden scheelt het de hele mensheid weer een blauwe plek. Jammer dat FoR is afgelast trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Quote: Op maandag 31 maart 2008 17:47:32 schreef Mortadyr het volgende: Jezus de metal head met zn lange haren houdt wel van moshen hoor, en pijn is fijn, mocht hij geraakt worden scheelt het de hele mensheid weer een blauwe plek. Jammer dat FoR is afgelast trouwens Dude, als je kijkt naar Melechesh dan zou je weten dat metalheads uit het Midden-Oosten kaal zijn. En FoR is een Mojo aangelegenheid, da's nooit jammer. Ieder verlies voor Mojo is winst voor de underground en echte concert organisatoren met liefde voor muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Quote: Op dinsdag 01 april 2008 02:55:41 schreef AndreasJ het volgende: [...] Dude, als je kijkt naar Melechesh dan zou je weten dat metalheads uit het Midden-Oosten kaal zijn. En FoR is een Mojo aangelegenheid, da's nooit jammer. Ieder verlies voor Mojo is winst voor de underground en echte concert organisatoren met liefde voor muziek. Oh ja, de mystieke 'underground'... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Quote: Op dinsdag 01 april 2008 14:45:02 schreef Machiavelli het volgende: [...]Oh ja, de mystieke 'underground'... Mystiek? Underground is de rechtmatige muziek scene. Laten we zeggen, underground = koning Richard Leeuwenhart. Mojo (en andere commerciële imperialistische syndicaten) = prins John (aka Jan zonder land). Nu nog wachten op Robin Hood. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Quote: Op dinsdag 01 april 2008 15:36:28 schreef Gorthaur het volgende: [...] Mystiek? Underground is de rechtmatige muziek scene. Laten we zeggen, underground = koning Richard Leeuwenhart. Mojo (en andere commerciële imperialistische syndicaten) = prins John (aka Jan zonder land). Nu nog wachten op Robin Hood. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten