Hopper 813 Geplaatst 14 december Rapport Share Geplaatst 14 december (bewerkt) https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/amerikanen-verontrust-over-mysterieuze-vliegende-objecten-trump-wil-ze-neerschieten Op verschillende plekken in het oosten van de Verenigde Staten zijn in de voorbije weken tientallen keren onbekende vliegende objecten waargenomen. Ze verplaatsen zich vaak in kleine groepen en zijn ongeveer zo groot als een kleine personenwagen. Dat wijst er op dat het om drones gaat. Maar van wie die zijn en wat ze doen is onduidelijk. Sommige burgers verdenken de overheid van een geheime operatie. Aankomend president Donald Trump eist dat het Witte Huis opening van zaken geeft of de vliegende voorwerpen anders uit de lucht schiet. De eerste waarnemingen dateren van 18 november. Sindsdien is het aantal meldingen sterk toegenomen. De FBI onderzoekt de zaak maar de autoriteiten zeggen dat de objecten geen bedreiging zijn voor de nationale veiligheid en ook niet van vreemde mogendheden zijn. Dat maakt de verwarring alleen maar groter en leidt tot een hausse aan complotverhalen. 14 december bewerkt door Hopper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 14 december Rapport Share Geplaatst 14 december (bewerkt) 54 minuten geleden zei Hopper: https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/amerikanen-verontrust-over-mysterieuze-vliegende-objecten-trump-wil-ze-neerschieten Aankomend president Donald Trump eist dat het Witte Huis opening van zaken geeft of de vliegende voorwerpen anders uit de lucht schiet. Trump heeft gelijk, het juiste om te doen zou zijn er eentje neer te schieten, zoals ook zou worden gedaan wanneer het om een buitenlandse invasie zou gaan. Want - tenzij het gaat om een operatie van het Amerikaanse leger zélf - is er sprake van een invasie. De FBI heeft duizenden meldingen ontvangen uit het hele land. Dit topic en het artikel van je geliefde “bnnvara” is pure gaslighting, zoals de regering Biden ook heeft gedaan. In plaats van de zaken grondig te onderzoeken stigmatiseert men de melders. 14 december bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 14 december Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 15 minuten geleden zei Flawless victory: Dit topic en het artikel van je geliefde “bnnvara” is pure gaslighting, zoals de regering Biden ook heeft gedaan. In plaats van de zaken grondig te onderzoeken stigmatiseert men de melders. Geen sprake van gaslighting, de bron (bnnvara) doet objectief melding van een nieuwsfeit. Een van die feiten is een explosie aan complottheorieën, mensen zijn van nature geneigd om overal wat achter te zoeken. De meest waarschijnlijke verklaring is dat Rusland of China actief is geworden sedert de verkiezing van Donald Trump. Maar gezien dat dat een complottheorie mijnerzijds is hecht ik geen waarde aan mijn eigen hypothese. De toekomst zal uitsluitsel geven. Of niet natuurlijk, dan zal ik het nooit weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december De drones laden zichzelf op aan zonnepanelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december Er zijn verschillende soorten “drones” Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december (bewerkt) 1 uur geleden zei Flawless victory: Er zijn verschillende soorten “drones” Wel eens van een gyroscoop gehoord? De reaper en rq-170 kunnen daarbij bijzonder hoge snelheden halen. Tel daarbij op het aantal hobbydrones en het pauperpubliek waant zich in starwars. Mensen en hun zucht naar sensatie... stelletje onnadenkende emotrippers met hun overhaast getrokken kutconclusies. Veel mensen willen simpelweg iets bijzonders meemaken en grijpen naar verklaringen die mysterieuzer of exotischer klinken dan de werkelijkheid. Dat komt er nu van als je vrouwen gelijkstelt aan de man: betweterige kutjes waar mannen tegenwoordig voor zwichten. 15 december bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december (bewerkt) 1 uur geleden zei Figulus: Wel eens van een gyroscoop gehoord? De reaper en rq-170 kunnen daarbij bijzonder hoge snelheden halen. Tel daarbij op het aantal hobbydrones en het pauperpubliek waant zich in starwars. Mensen en hun zucht naar sensatie... stelletje onnadenkende emotrippers met hun overhaast getrokken kutconclusies. Veel mensen willen simpelweg iets bijzonders meemaken en grijpen naar verklaringen die mysterieuzer of exotischer klinken dan de werkelijkheid. Dat komt er nu van als je vrouwen gelijkstelt aan de man: betweterige kutjes waar mannen tegenwoordig voor zwichten. Je reactie gaat over jezelf. Het punt is dat de drones niet kunnen worden gedetecteerd met radars en de drones ook geen warmte uitstralen. De enige die overhaaste “kutconclusies” trekt ben jijzelf. De Amerikanen hebben groot gelijk dat ze eisen dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht. Verder moet me van het hart dat ik de wijze waarop jij nu “communiceert” verwerpelijk vindt. Je hebt betere tijden gekend waarin je vriendelijker, netter en doordachter schreef. Het soort hysterische reacties als je nu schrijft, daar reageer ik niet meer op. Als je dat blijft doen zet ik je in negeer. Wat betreft het onderwerp, er zijn 3 mogelijkheden. 1) het zijn oefeningen van het Amerikaanse leger met technologie die ze nog niet eerder aan de wereld hebben vertoond 2) het zijn drones van buitenlandse mogendheden 3) het zijn vaartuigen van nier-menselijke makelij. (En wat dan niet-menselijk is laat ik het in het midden, demonisch of buitenaards en misschien wel aan elkaar synoniem). Persoonlijk geloof ik dat het gaat om zowel 1 als 3, omdat er dagelijks duidelijk minimaal 2 verschillende vormen van “technologie” zijn en worden geregistreerd. 15 december bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december 9 minuten geleden zei Flawless victory: Je reactie gaat over jezelf. Het punt is dat de drones niet kunnen worden gedetecteerd met radars en de drones ook geen warmte uitstralen. De enige die overhaaste “kutconclusies” trekt ben jijzelf. De Amerikanen hebben groot gelijk dat ze eisen dat dit tot op de bodem wordt uitgezocht. Verder moet me van het hart dat ik de wijze waarop jij nu “communiceert” verwerpelijk vindt. Je hebt betere tijden gekend waarin je vriendelijker, netter en doordachter schreef. Het soort hysterische reacties als je nu schrijft, daar reageer ik niet meer op. Als je dat blijft doen zet ik je in negeer. Wat betreft het onderwerp, er zijn 3 mogelijkheden. 1) het zijn oefeningen van het Amerikaanse leger met technologie die ze nog niet eerder aan de wereld hebben vertoond 2) het zijn drones van buitenlandse mogendheden 3) het zijn vaartuigen van nier-menselijke makelij. (En wat dan niet-menselijk is laat ik het in het midden, demonisch of buitenaards en misschien wel aan elkaar synoniem). Persoonlijk geloof ik dat het gaat om zowel 1 als 3, omdat er dagelijks duidelijk minimaal 2 verschillende vormen van “technologie” zijn en worden geregistreerd. Veel plezier met je complotgezeik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december @Figulus Je lijkt met je hatelijke en grove taal jezelf mannelijker te willen voordoen dan je bent. In feite is het zelfhaat. Je hebt een hele grote mond maar je laat met regelmaat onbewust je vrouwelijke kant zien, bijvoorbeeld in je liefde voor honden (hoewel je dat in grove taal en stoerdoenerij verpakt) en de gedichten die je soms plotseling schrijft. Je zou eens een goed boek moeten lezen van Carl Gustav Jung over animus en anima. Het verlossende werk van Jezus Christus brengt de vrede aan, zowel tussen de mens en God als in de mens met zichzelf. Om dit proces te ondersteunen schonk God de mens wetenschappers zoals ook C.G.Jung. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december 2 uur geleden zei Flawless victory: Er zijn verschillende soorten “drones” Wat is Trump toch eigenlijk een knappe, natuurlijk ogende man hè? 😂 9 minuten geleden zei Figulus: Veel plezier met je complotgezeik. Galaten 5: 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. Ik zie van deze genoemde zaken er welgeteld nul bij jou Figulus. Je bent geradicaliseerd tot een bittere, met haat gevulde vijand van Christus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 15 december Rapport Share Geplaatst 15 december 7 minuten geleden zei Flawless victory: @Figulus Je lijkt met je hatelijke en grove taal jezelf mannelijker te willen voordoen dan je bent. In feite is het zelfhaat. Je hebt een hele grote mond maar je laat met regelmaat onbewust je vrouwelijke kant zien, bijvoorbeeld in je liefde voor honden (hoewel je dat in grove taal en stoerdoenerij verpakt) en de gedichten die je soms plotseling schrijft. Je zou eens een goed boek moeten lezen van Carl Gustav Jung over animus en anima. Het verlossende werk van Jezus Christus brengt de vrede aan, zowel tussen de mens en God als in de mens met zichzelf. Om dit proces te ondersteunen schonk God de mens wetenschappers zoals ook C.G.Jung. Laat het duidelijk zijn dat ik geen interesse heb in de occulte invloeden die aan Carl Gustav Jung verbonden zijn. Veel van zijn ideeën, zoals archetypen, het collectief onbewuste en zijn omgang met symboliek, komen rechtstreeks uit het esoterische kontgat van de duivel. Bijzonder afstotende materie en niet de moeite waard om serieus op in te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december Heel interessante uitzending: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 44 minuten geleden zei Flawless victory: Heel interessante uitzending: Een eigenaardig iets inderdaad die ufo's, ik denk dat de geestelijke dimensie zichzelf kenbaar maakt. Kan ook door mens gemaakte technologie zijn, maar er zijn rapporten dat deze drones alle natuurwetten overtreden dus daar twijfel ik aan. (Zoals door materie heen, en onmogelijke snelheden en manoeuvres enz..) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 18 minuten geleden zei Thinkfree: Een eigenaardig iets inderdaad die ufo's, ik denk dat de geestelijke dimensie zichzelf kenbaar maakt. Kan ook door mens gemaakte technologie zijn, maar er zijn rapporten dat deze drones alle natuurwetten overtreden dus daar twijfel ik aan. (Zoals door materie heen, en onmogelijke snelheden en manoeuvres enz..) Er bestaat geen buitenaards leven. Als het leger beweert dat het van niets weet, maar tegelijkertijd stelt dat de objecten geen kwaad kunnen doen, dan weten ze dus meer dan ze zeggen. Dit wordt ook wel plausibele ontkenning genoemd. Met andere woorden: er wordt een psychologisch trucje toegepast om nieuwe technologie te verhullen. Overheden en legers gebruiken vaak psychologische trucs of strategische communicatie om nieuwe technologieën of onderzoeksprogramma's geheim te houden. Dit dient meerdere doelen, zoals het beschermen van militaire geheimhouding en het minimaliseren van paniek onder het publiek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 5 minuten geleden zei Figulus: Er bestaat geen buitenaards leven. Als het leger beweert dat het van niets weet, maar tegelijkertijd stelt dat de objecten geen kwaad kunnen doen, dan weten ze dus meer dan ze zeggen. Dit wordt ook wel plausibele ontkenning genoemd. Met andere woorden: er wordt een psychologisch trucje toegepast om nieuwe technologie te verhullen. Overheden en legers gebruiken vaak psychologische trucs of strategische communicatie om nieuwe technologieën of onderzoeksprogramma's geheim te houden. Dit dient meerdere doelen, zoals het beschermen van militaire geheimhouding en het minimaliseren van paniek onder het publiek. Een andere mogelijkheid voor die schijnbare tegenstelling is dat de hooggeplaatste mensen die in de occulten bezig zijn contact hebben met demonen in hun ogen hun redders die hun vertellen dat ze geen kwaad en tegelijkertijd hebben ze geen weet van de technologie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 8 minuten geleden zei Thinkfree: Een andere mogelijkheid voor die schijnbare tegenstelling is dat de hooggeplaatste mensen die in de occulten bezig zijn contact hebben met demonen in hun ogen hun redders die hun vertellen dat ze geen kwaad en tegelijkertijd hebben ze geen weet van de technologie. Uiteraard, daar gaan we weer. Satan en demonen worden er weer bijgehaald om een punt te maken. Universiteiten die tot kleuterschoolniveau worden gedegradeerd omdat mensen niet op de hoogte zijn van technologie. Speciaal voor de kleuters onder ons: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.654 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 16 minuten geleden zei Figulus: Er bestaat geen buitenaards leven. Als het leger beweert dat het van niets weet, maar tegelijkertijd stelt dat de objecten geen kwaad kunnen doen, dan weten ze dus meer dan ze zeggen. Dit wordt ook wel plausibele ontkenning genoemd. Met andere woorden: er wordt een psychologisch trucje toegepast om nieuwe technologie te verhullen. Overheden en legers gebruiken vaak psychologische trucs of strategische communicatie om nieuwe technologieën of onderzoeksprogramma's geheim te houden. Dit dient meerdere doelen, zoals het beschermen van militaire geheimhouding en het minimaliseren van paniek onder het publiek. Het is zelfs mogelijk dat de autoriteiten het helemaal prima vinden dat mensen denken dat het om buitenaards leven zou gaan, of dat er een of ander sinister complot gaande zou zijn. Want de tijd die deze mensen besteden aan het zoeken in die richting, kunnen ze niet besteden aan het vinden van de échte geheimen. Met zulke theorieën hoeven de autoriteiten geen dwaalsporen meer aan te leggen, want dat doen die mensen al helemaal gratis voor hen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 1 minuut geleden zei Robert Frans: Het is zelfs mogelijk dat de autoriteiten het helemaal prima vinden dat mensen denken dat het om buitenaards leven zou gaan, of dat er een of ander sinister complot gaande zou zijn. Want de tijd die deze mensen besteden aan het zoeken in die richting, kunnen ze niet besteden aan het vinden van de échte geheimen. Met zulke theorieën hoeven de autoriteiten geen dwaalsporen meer aan te leggen, want dat doen die mensen al helemaal gratis voor hen. Kijk, had ik nu niet verwacht uit die hoek. Een nuchtere katholiek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 9 minuten geleden zei Figulus: Uiteraard, daar gaan we weer. Satan en demonen worden er weer bijgehaald om een punt te maken. Universiteiten die tot kleuterschoolniveau worden gedegradeerd omdat mensen niet op de hoogte zijn van technologie. Speciaal voor de kleuters onder ons: Tja je gaat drones zo groot als een auto die door materiele dingen heen kunnen vliegen en alle natuurwetten schenden, vergelijken met een speelgoed boemerang. Haha ik blijf lachen met je. Ik hou alle opties open en sluit bovennatuurlijke krachten niet uit, omdat de bijbel spreekt van zulke zaken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december Zojuist zei Thinkfree: Tja je gaat drones zo groot als een auto die door materiele dingen heen kunnen vliegen en alle natuurwetten schenden, vergelijken met een speelgoed boemerang. Haha ik blijf lachen met je. Ik hou alle opties open en sluit bovennatuurlijke krachten niet uit, omdat de bijbel spreekt van zulke zaken. Het idee dat vliegende objecten door muren kunnen gaan is speculatief, en er is geen harde wetenschappelijke bewijs voor zulke claims. Er is niet bewezen dat die vliegende dingen door muren heen vliegen. Ik hou het op nieuwe stealthtechnologie en optisch bedrog. Dat lijkt me veiliger dan demonen de schuld geven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 4 minuten geleden zei Figulus: Het idee dat vliegende objecten door muren kunnen gaan is speculatief, en er is geen harde wetenschappelijke bewijs voor zulke claims. Er is niet bewezen dat die vliegende dingen door muren heen vliegen. Ik hou het op nieuwe stealthtechnologie en optisch bedrog. Dat lijkt me veiliger dan demonen de schuld geven. Optische illusie's zijn ook een mogelijkheid maar daarvoor is de schaal waarop het gebeurt te groot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 1 minuut geleden zei Thinkfree: Optische illusie's zijn ook een mogelijkheid maar daarvoor is de schaal waarop het gebeurt te groot. Flauwekul, de schaal op zich is geen belemmering voor optische illusies. In plaats daarvan is het de technologie en de context van de situatie die bepalen hoe groot of overtuigend zo'n illusie kan zijn. Het is dus mogelijk dat optische illusies, bijvoorbeeld door geavanceerde technologieën, zich op grotere schaal kunnen manifesteren dan vaak wordt aangenomen. Ga maar eens bekijken wat ze tegenwoordig met holografische projecties kunnen doen. Of met lasers. Daar valt je met demonen gevulde mond spontaan van open. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 47 minuten geleden zei Figulus: Er bestaat geen buitenaards leven. Als het leger beweert dat het van niets weet, maar tegelijkertijd stelt dat de objecten geen kwaad kunnen doen, dan weten ze dus meer dan ze zeggen. Dit wordt ook wel plausibele ontkenning genoemd. Met andere woorden: er wordt een psychologisch trucje toegepast om nieuwe technologie te verhullen. Overheden en legers gebruiken vaak psychologische trucs of strategische communicatie om nieuwe technologieën of onderzoeksprogramma's geheim te houden. Dit dient meerdere doelen, zoals het beschermen van militaire geheimhouding en het minimaliseren van paniek onder het publiek. Zo, wat een boude woorden weer. En hoe weet je dat er geen buitenaards leven bestaat? We zijn zelf afkomstig van buitenaards leven, dat eens via een komeet naar de Aarde kwam. 26 minuten geleden zei Figulus: Kijk, had ik nu niet verwacht uit die hoek. Een nuchtere katholiek. nuchter? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december 2 minuten geleden zei Figulus: Flauwekul, de schaal op zich is geen belemmering voor optische illusies. In plaats daarvan is het de technologie en de context van de situatie die bepalen hoe groot of overtuigend zo'n illusie kan zijn. Het is dus mogelijk dat optische illusies, bijvoorbeeld door geavanceerde technologieën, zich op grotere schaal kunnen manifesteren dan vaak wordt aangenomen. Ga maar eens bekijken wat ze tegenwoordig met holografische projecties kunnen doen. Of met lasers. Daar valt je met demonen gevulde mond spontaan van open. Ik sluit geen van allen uit, echter zijn alle opties verontrustend te noemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 17 december Rapport Share Geplaatst 17 december Zojuist zei Paulus888: Zo, wat een boude woorden weer. En hoe weet je dat er geen buitenaards leven bestaat? We zijn zelf afkomstig van buitenaards leven, dat eens via een komeet naar de Aarde kwam. Kijk, weer zo een typische psychotische reactie. Kijk maar vol verwachting uit naar je neefjes en nichtjes uit de ruimte. Of blijf gewoon van de drugs af bijvoorbeeld. 8 minuten geleden zei Thinkfree: Ik sluit geen van allen uit, echter zijn alle opties verontrustend te noemen. Dezelfde angsten leefden bij mensen in het verleden, bijvoorbeeld ten tijde van de ontwikkeling van automobielen, de industriële revolutie en de opkomst van computers. Het is op zich niet ongezond om kritisch te staan tegenover nieuwe technologieën, maar het gaat wel erg ver om demonen erbij te betrekken. Dat jaagt de angst enkel verder aan, en dat is onterecht, naar mijn mening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten