rupz 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 Het is echt heel creatief . Aangezien ik zelf niet kan tekenen vind ik bijna alles knap wat anderen maken qua kunst. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2005 Quote: Op maandag 29 augustus 2005 22:12:55 schreef Joëlle het volgende: [afbeelding] telt dit ook... Ik vind het leuk om in het zand te tekenen... NOu is dit geen tekening, maar ik teken ook vaak op t strand * Joëlle moet nog steeds een foto van d'r zelfgemaakte rok maken... op het strand tekenen is leuk!! doe ik ook vaak edit: en maak maar een foto van de rok!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2005 foto van rok komt nog wel 'ns Eerst fototje van mijn kijkdoos voor CKV. Thema: onmogelijke liefde. Kwal en Slak (Romeo en Julia of Julia en Romeo -> beiden zijn tweeslachtig en we zijn er niet uit wie wie is). Alleen is Slak nog aan t drogen en is Kwal moederziel alleen met wat zeediertjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 ik ga voor 2 vrienden van me kippen-pakken maken, die ze over hun snowboard kleding kunnen dragen, en dan als kip zonder kop de berg af hier de ontwerpen, als ze klaar zijn post ik nog wel een foto van de desbetreffende personen in de pakken voorkant: achterkant: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 laat me raden, eentje begint met een r een eentje met een k? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annelies1986 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Quote: Op dinsdag 23 augustus 2005 10:29:53 schreef Dwarrel het volgende: doelgroep???? mocht er iemand met gehandicapten werken.... dan heb ik een bizar briljante oplossing om te verven met spastische kids maar goed, je hebt zoveel ideen, zoals die van hester Laat horen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Quote: Op maandag 07 november 2005 13:27:02 schreef Dwarrel het volgende: laat me raden, eentje begint met een r een eentje met een k? very good guess Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 @ taam: haha ik ben beneiuwd @annelies: ik heb een aantal posters (die kan je vast ook zelf maken: plaatjes kopieren op A3-papier) met dieren met vlekken: cheata, koeien, giraf ed.... (de dieren zijn zegmaar 'leeg' zonder vlekken) beetje verf op vuistje van kind en 'stampen' maar... ideaal nog meer? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annelies1986 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Tof idee Dwarrel! Ik heb een jongen op de groep die volledig spastisch is, en ook zijn handen niet kan gebruiken. Hij is geestelijk vrij goed, en weet dondersgoed dat hij gehandicapt is. BEst moeilijk dus zo nu en dan. Hij heeft nu een helm met daaraan een kwast, zo kan hij dus met zijn hoofd schilderen! Echt zo gaaf om te zien is dat! Ik zal eens kijken of ik wat van zijn werk hier kan plaatsen (heb al toestemming als ik maar geen namen noem) Echt ik heb bewondering voor die jongen, hij is zo gedreven veel werk te maken!!! Trouwens ik vind het sowiso knap als mensen dat kunnen! Hoop zelf na mijn spw een opleiding creative therapie te kunnen gaan doen... Lijkt me echt briljant om met dit soort dingen mensen te kunnen helpen! Lies Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 (ff offtopic, sorrie:ken je wigwam?) iets moois bereiken wat onmogenlijk lijkt is zeker mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 @xx-taam-xx HAHA zo'n pak heb ik gehad! maar dan met ook nog een hele dikke kont en een mooie staart. Ik was wel zes toen ik ernog in pastte.. jammer.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 Quote: Op vrijdag 12 augustus 2005 19:04:23 schreef sperzieb00n het volgende: http://www.freewebs.com/dennismalmberg/zelfgemaaktedingen.htm mn teken en 3d ontwerp werk http://www.freewebs.com/dennismalmberg/kortenummers.htm een paar (helaas alweer wat oudere) stukken van wat ik oa heb gemaakt aan muziek, alleen met openen een beetje geduld, ben nog steeds aan het zoeken voor een snellere host Goed bezig sperzieboon! Lekkere sounds! Waarmee heb je het gemaakt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 Quote: Op woensdag 24 augustus 2005 19:18:12 schreef NathalieS het volgende: mijn schilderij, vandaag even gemaakt [afbeelding] En deze is OOK al zoo mooi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 *edit* nou ja komt mijn plaatje niet in beeld, danmaar ff een link http://www.deviantart.com/deviation/20051908/ http://www.deviantart.com/deviation/20011272/ http://www.deviantart.com/deviation/19447714/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 wat was je attachment? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 een of andere rennende hond door berglandschap, die ik had getekend Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 november 2005 Rapport Share Geplaatst 9 november 2005 * Dwarrel wanna seeeeee!!!!!!!!!!! vraag het niks voor niks, zag COLLIE staan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 oke oke, ik zal ff online deponeren http://www.deviantart.com/deviation/24162045/ XD enjoy Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 hij doet t nie.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 wel! leuk hoor! Echt leuk al die creatieve mensen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 ik zie m! best mooi! in het echt natuurlijk nog leuker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst 10 november 2005 danku(allemaal dankzij een `hoetekenikeencollieachtiggeval` lesje=P) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst 22 november 2005 Ik heb vanavond een zelfportret gemaakt en kvind um best goed gelukt, dus wieweet zet ik um dr binnenkort op Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 Ik heb geen tekeningen op de computer staan, maar wel blends *jeej* (hierbij zijn alleen de vleugels verandert) En de nieuwste: De lelijkste(simpelste): Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst 25 november 2005 we moeste op school een voertuig zonder motor maken en daar kregen we €50,- voor en daar moesten we op het TT circuit van assen mee racen. dit is het geworden we zijn 4e geworden van de 10 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten