brabbeldasje 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ooh en mooi HW! ziet er strak uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Lekkah Brabbel! Wat voor modellen zoek je? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 mensen met aparte dingen, ...mensen die zeker zijn van zichzelf. die...het niet raar vinden om aan mijn muur te hangen. uhh op de foto dan he... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2013 men neme 1 jute-aardappel-zak, een stift, een houte frame van een oud canvas doek, een nietpistool, een lintje van avondvierdaagse-medaille en een tube lijm. tralalalalalalaaaaaaaa: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Het vloerkleed dat ik gehaakt heb, maar nu hij klaar is heb ik besloten om er toch maar een sprei van te maken. Dus mag ik nog een stuk of 5 van deze kleden haken.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 had even een creatieve bui! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Die eerste vind ik mooi!! Die tweede ook wel maar ik heb niet zoveel met dieren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 De eerste is erg mooi idd. Mooi effect. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Dankje de eerste is dus met pastelkrijt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Die tweede is mooi! Nu is mijn avatar niet meer in zijn eentje haha! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst 14 september 2013 gang beetje gepimpt en winterklaar gemaakt. crea met superfijne mini boormachine en naald en draad en de gammasite (hoe moeten die haakjes in vredesnaam aan het gordijn ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Die welkom is leuk Dwarrel! Bij ons in de kerk is het in december kerstmarkt, ik ben wat aan het knutselen gegaan: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst 19 september 2013 Houd je het bij die drie? Of maak je meerdere exemplaren ervan? Erg leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 ik heb er momenteel 6, meer glazen vond ik niet bij de kringloopwinkel. maar morgen terug op speurtocht gaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 voor de crea-crediblers Brei een zwarte kat! AMSTERDAM - KreaDoe, de grootste hobbybeurs van ons land, helpt dit jaar de Dierenbescherming met haar actie 'Help een kitten met een knitten!' Brei een katje zodat de Dierenbescherming die kan verkopen. http://www.telegraaf.nl/incoming/articl ... atroon.pdf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 simpel maar leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 ben al tijdje opzoek naar religieuze maskingtape, stempels enz... met afbeeldingen, geen teksten. iemand een idee? ben het op internet nog niet echt tegen gekomen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik ben net verhuisd. Ik woon nu alleen, na vrij lang samengewoond te hebben. Het bevalt me wel, maar bij wijze van symboliek zou ik zelf een naambordje willen knutselen. Zelf, omdat het kan en omdat ik dit hele huis zo ongeveer in elkaar geknutseld heb, dus het naambordje ook. Dan is het helemaal van mezelf. Ideeën? Iets moois. Dus niet: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst 10 april 2015 Ik vind zelf een uithangbord erg mooi als naambordje . Als je handig bent (geloof ik wel ) dan zou je het zelf kunnen maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2016 1,20 m lang canvas doek voor t oppimpen van een slaapkamer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 crea part one Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2016 crea part one Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 29 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2017 Hey wat een leuke topic. Jammer dat photobucket e.d. hun beleid zo heeft veranderd dat je dik moet gaan betalen om je eigen foto's te kunnen delen. Daardoor zijn al die foto's die er al stonden niet meer zichtbaar. Hier eentje van mijn laatste nieuwe mandala https://imgur.com/a/hqhfs (naar een ontwerp van Dwyanna Stoltzfus) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 Postertje ontworpen. Aan het kijken wat de kosten zijn om deze in Amsterdam in een aantal metro abri's te laten tonen. Tot 1000 EUR ben ik evt wel bereid. Daarboven moet ik alternatieven zoeken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 30 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2017 38 minuten geleden zei MysticNetherlands: Postertje ontworpen. Aan het kijken wat de kosten zijn om deze in Amsterdam in een aantal metro abri's te laten tonen. Tot 1000 EUR ben ik evt wel bereid. Daarboven moet ik alternatieven zoeken Denk je dat dit bij alle bontkragen die gemaakt worden de gang van zaken is? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten