WayToHappiness 0 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 De kussentjes die ik heb gemaakt voor Chealder's nieuwe kamer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Jeej! Nu heb je ze eindelijk mogen plaatsen In het echt zien ze er nog mooier uit! Nogmaals heel hartelijk bedankt! Nu heb ik zes kussens in mijn zithoekje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Mooi!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Jeej! Nu heb je ze eindelijk mogen plaatsen In het echt zien ze er nog mooier uit! Nogmaals heel hartelijk bedankt! Nu heb ik zes kussens in mijn zithoekje Graag gedaan hoor, met liefde gemaakt blij dat je ze leuk vindt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Mooi!! Dankje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Een cadeautje voor een vriendin die jarig is geweest en bijna d'r feestje geeft Wauw, wat een prachtig cadeautje! Je vriendin zal wel blij zijn met zo een mooie cadeau! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Ik ben dit jaar met mijn ouders en broers naar Finland geweest en we hadden WayToHappiness ook ontvoerd meegenomen. Als bedankje heeft ze een fotoboek voor ons gemaakt; Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Jeej de foto's! Haha. Trouwens, de elastiek zit gedraaid Ennnnn foto's van de kussens voor een vriendin d'r nieuwe studentenkamer (na het zien van die voor Chealder wilde zij ook ); ene kant heeft grotere ruitjes dan de andere kant, dan kan ze per dag beslissen wat ze mooier vindt en afwisselen stofjes en randje heeft ze zelf uitgezocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 8 september 2011 Rapport Share Geplaatst 8 september 2011 Jeej de foto's! Haha. Trouwens, de elastiek zit gedraaid Ja, zou kunnen dat ik dat even over het hoofd had gezien. (Het elandje zit er namelijk niet meer aan, dus die had ik er gewoon opgelegd.) Mooi kussen trouwens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 De kussens vind ik heel mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 van al dat gepruts met zbrush krijg ik alleen maar enge gezichten... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Vandaag bij beeldende vorming een nieuwe opdracht gekregen.. Teken een koe en laat je inspireren door Pieter Diem... Het resultaat: Tadaaaa!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Mijn super kunst Ik begin beeldende vorming steeds leuker te vinden Voor de duidelijkheid.. Het is een gebakje!! Met een vrouwtje erop die tegen een kussen aan leunt met een dekentje over haar schoot en een groot hart in haar handen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Een hele tijd geleden alweer dat ik deze maakte, maar nog steeds wel erg cool (en raar wit hoekje omdat ik mijn naam verwijderd heb ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Wat een talenten zeg @ ebbeloe: die omschrijving moest zelf niet, ik zag direct wat het was. echt waar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Werk klaar + gele plakbriefjes = happy me. Collega vroeg zich wel af waarom ik altijd mannen teken, maar als ik een vrouw ga tekenen wordt ze heel gespierd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 totally into spiderman/superman. zalig die zijn hand op de allerlaatste tekening : wou dat ik ook zo goed kon tekenen, zou handig zijn in mijn opleiding Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Hulde @ Archillion! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Nice Chillie!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dank jullie wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Wat een talenten zeg @ ebbeloe: die omschrijving moest zelf niet, ik zag direct wat het was. echt waar! Thanks Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Een tijdje terug zat ik met Fruityloops te spelen. De gitaarpartij heb ik opgenomen door mijn versterker aan te sluiten op de microfooningang van mijn computer, de rest zijn melodiën die ik heb gecomponeerd in Fruityloops. Niet bijster origineel allemaal, maar het was eigenlijk een testje om te kijken wat je mat dat progje kunt. En ja, ik presteer het om in die vijf woorden een spelfout te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Een tijdje terug zat ik met Fruityloops te spelen. De gitaarpartij heb ik opgenomen door mijn versterker aan te sluiten op de microfooningang van mijn computer, de rest zijn melodiën die ik heb gecomponeerd in Fruityloops.Niet bijster origineel allemaal, maar het was eigenlijk een testje om te kijken wat je mat dat progje kunt. En ja, ik presteer het om in die vijf woorden een spelfout te maken. nice Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Dank Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Wie wil mijn Noord-Korea video's zien: Ze zijn best populair voor mijn standaarden, in sommige periodes had ik voor die eerste video iets van 300 bekijks per dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten