Olorin 155 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ach, haar groeit uiteindelijk wel weer aan, mocht het mis gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 M'n laatste project, ik moet hem voor de grap eens gaan schilderen. niet slecht mischien ben je een beetje te snel op een hoog subdivision level gegaan, maar het resultaan mag er zeker zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ach, haar groeit uiteindelijk wel weer aan, mocht het mis gaan. Ja dat wel, maar liever laat ik het zo ver niet komen. Maar is er echt niemand met tips ofzo? Niemand die zelf zijn pony bijknipt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik knipte "vroeger" mijn pony zelf, en ik hield hem ook zelf bij.. Maar dat as gewoon een kwestie van haar natmaken, met een kam recht houden en de schaar erin zetten.. * Zegt er wel even bij dat het vaak genoeg fout gegaan is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
alexs 0 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 zei iemand pony!? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Haar-voor-je-ogen-pony ja Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Doe het wel met een goeie kapperschaar die lekker in je hand ligt! Ik heb vriendlief een keer geknipt met mijn moeders schaar (een goeie) en een keertje met de schaar van m'n schoonmoeder, maar toen ging 't echt verschrikkelijk.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 dit topic ken ik dan nog wel vingerverfsel-om-te-voelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Tof! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 merci therapeutische opdacht (heb wat persoons-namen weggeveegd) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Een hobby van mij is het maken van origami lotusbloemen. De materialen bestel ik in Taiwan, maar met gewoon gekleurd papier gaat het ook. De lotusbloemen delen wij gratis uit wanneer er Falun Dafa activiteiten zijn. Maar ook wanneer Shen Yun Performing Arts (werelds voornaamste Chinees dans- en muziekgezelschap) naar België komt, zoals je kan zien op de foto. Dan help ik mee met de promotie en maak lotusbloemen. Op deze website kan je leren hoe een lotusbloem te vouwen. Ik vind het echt heel fijn om te doen (het is een beetje verslavend zelfs) http://www.bloemblaadjesvanvrede.net/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Origami is wel leuk. Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Origami is wel leuk. Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. Hihi, ja origami is leuk! Ik neem ook overal vouwblaadjes mee, ook in de trein vouw ik lotusbloemen. Die kraanvogels ken ik, iemand vouwde er ooit een voor me. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Origami is wel leuk. Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. Haha, dat is echt geniaal. Qua creatieve uitspattingen heb ik vandaag een productieve dag gehad. Ik ben met mijn tweede boek halverwege hoofstuk dertien (van achttien), en ik ben begonnen met de opnames van Lego Pirates of the Caribbean III. Oftewel, lego poppetjes animeren. Dat wordt weer nachten lang renderen voor mijn computer. Alleen gaat het straks moeilijk worden, dan moet ik een aantal scenes animeren waarin de Kraken een schip verwoest. Gelukkig is het een Frans schip. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Origami is wel leuk. Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. Haha, dat is echt geniaal. Qua creatieve uitspattingen heb ik vandaag een productieve dag gehad. Ik ben met mijn tweede boek halverwege hoofstuk dertien (van achttien), en ik ben begonnen met de opnames van Lego Pirates of the Caribbean III. Oftewel, lego poppetjes animeren. Dat wordt weer nachten lang renderen voor mijn computer. Alleen gaat het straks moeilijk worden, dan moet ik een aantal scenes animeren waarin de Kraken een schip verwoest. Gelukkig is het een Frans schip. Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken? Verder, ik heb na aanleiding van Nog Harder Lopik, gisterenavond het volgende gedicht gemaakt: Nog Harder Lopik 2011 We gaan weer naar Lopik, met al haar Scania’s en elke machine haar eigen verhaal De een rijdt containers, de andere stukgoed, de volgende stenen en soms wat metaal De een komt uit Zweden, de ander uit ander uit Finland, ook Denen en Noren zijn van de partij Wat Fransen en Belgen en vooral Hollanders, zolang hij maar mooi is, kom er maar bij Kijk, daar staat Weeda, verderop Ceusters, Verweij en Swijnenburg die zijn er ook Hoogendoorn, Folmer, Van Berne, VSB, uit veel van hun uitlaten komt ietsjes rook Haasnoot, De Herder, Van Triest en S. Verbeek en enkele anderen hebben een neus Henk Bunschoten heeft echter samen met Jan Deckers en nog die Kenworth een echte reus Verkleij en Vliegenthart, Schubert en Zijderlaan, Vos Nederhemert en H. van het Kruis Sties, Van de Mark, Van Setten, Van Heugten, en naast deze jongens nog meer gespuis. Aan het eind van zaterdag regen, en veel ook. Als dat maar over is gaat er wat weg. Met stennis en lichten en brullende motors, wat rook uit de uitlaten, mooi is dat zeg! Weeda, ik groet u, ook Van de Hoeven, Disneytrotter en De Koning, tabé Succes met het werken, laat je niet gek maken, doe wat je doen moet, veel plezier ermee De rest van de auto’s die ik niet genoemd heb, de groet van hierboven die is ook voor u De foto’s en video’s die ik gemaakt heb, die komen op youtube, en ik stop voor nu. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken? Nope. Lego stopmotion is zo 1998. Ik maak alles in 3D, dat is tenminste een uitdaging. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Het toffe van lego is dat het objecten zijn die in de echte wereld bestaan en waar je mee kunt bouwen. Ik snap niet wat er leuk aan is om met gedigitaliseerde lego te prutsen. Dat bedoel ik trouwens niet persoonlijk, ik vroeg het me namelijk ook al af bij die lego computergames. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken? Nope. Lego stopmotion is zo 1998. Ik maak alles in 3D, dat is tenminste een uitdaging. [attachment=0]PotCIII.jpg[/attachment] EN dat word dan wel een videotje? Er begint wat te kriebelen als ik de lego zie... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2011 Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken? Nope. Lego stopmotion is zo 1998. Ik maak alles in 3D, dat is tenminste een uitdaging. [attachment=0]PotCIII.jpg[/attachment] EN dat word dan wel een videotje? Er begint wat te kriebelen als ik de lego zie... Ja, natuurlijk. Een filmpje van ongeveer 3-5 minuten. @Olorin; als de de prijzen van tegenwoordig ziet is het logisch dat mensen overstappen op virtueel lego. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Een cadeautje voor een vriendin die jarig is geweest en bijna d'r feestje geeft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Een cadeautje voor een vriendin die jarig is geweest en bijna d'r feestje geeft Well done! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Een cadeautje voor een vriendin die jarig is geweest en bijna d'r feestje geeft *afbeeldingen* Well done! Dankjewel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Vind 'm echt gaaf! Maar dat wist je vast al Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Vind 'm echt gaaf! Maar dat wist je vast al Haha, toch alsnog bedankt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten