Credible 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik stop er over het algemeen bewust geen betekenis in. De afbeeldingen en teksten komen van internet, uit liedteksten of uit mijn hoofd. Het bijeenbrengen van de ingrediënten doe ik intuïtief. Dat is voor mij een hele kunst. Ik denk vaak teveel over dingen na waardoor er niets meer uit mijn handen komt. Die wallpapers zijn daarom voor mij vooral een oefening in het 'niet nadenken' maar gewoon doen. Alleen die ene met 'sampie en moosie hé...', daar zit wel een betekenis aan. Als kleine jongen (zie foto: Rudibu als zesjarige) vertelde ik aan mij opa vaak moppen die stevast begonnen met die zin. Probleem was dat ik de rest van de mop terplekke nog moest verzinnen. Het werden dan vaak ook erg lange moppen waarvan de clou niet geheel duidelijk was. Mijn opa genoot echter van elke mop (opnieuw: zie foto). De '8-rittenkaat' die je ziet is de tramkaart die 30 jaar geleden in gebruik was hier in Rotterdam. Dergelijke kaarten gebruikten wij om bij mijn opa en oma in Kralingen te komen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Quote: Op dinsdag 24 november 2009 00:33:13 schreef Rudibu het volgende: Ik stop er over het algemeen bewust geen betekenis in. De afbeeldingen en teksten komen van internet, uit liedteksten of uit mijn hoofd. Het bijeenbrengen van de ingrediënten doe ik intuïtief. Dat is voor mij een hele kunst. Ik denk vaak teveel over dingen na waardoor er niets meer uit mijn handen komt. Die wallpapers zijn daarom voor mij vooral een oefening in het 'niet nadenken' maar gewoon doen. Alleen die ene met 'sampie en moosie hé...', daar zit wel een betekenis aan. Als kleine jongen (zie foto: Rudibu als zesjarige) vertelde ik aan mij opa vaak moppen die stevast begonnen met die zin. Probleem was dat ik de rest van de mop terplekke nog moest verzinnen. Het werden dan vaak ook erg lange moppen waarvan de clou niet geheel duidelijk was. Mijn opa genoot echter van elke mop (opnieuw: zie foto). De '8-rittenkaat' die je ziet is de tramkaart die 30 jaar geleden in gebruik was hier in Rotterdam. Dergelijke kaarten gebruikten wij om bij mijn opa en oma in Kralingen te komen. Dat vond ik eigenlijk meteen al de mooiste en helemaal nu ik de achtergrond ken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Quote: Op dinsdag 24 november 2009 00:33:13 schreef Rudibu het volgende: Als kleine jongen (zie foto: Rudibu als zesjarige) vertelde ik aan mij opa vaak moppen die stevast begonnen met die zin. Probleem was dat ik de rest van de mop terplekke nog moest verzinnen. Het werden dan vaak ook erg lange moppen waarvan de clou niet geheel duidelijk was. Mijn opa genoot echter van elke mop (opnieuw: zie foto). De '8-rittenkaat' die je ziet is de tramkaart die 30 jaar geleden in gebruik was hier in Rotterdam. Dergelijke kaarten gebruikten wij om bij mijn opa en oma in Kralingen te komen. Prachtig Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 dank Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 (gisteren 'Dead Like Me' gedownload) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Quote: Op woensdag 04 november 2009 00:09:57 schreef Naeva het volgende: Wat schattig! Dat lijkt mij ook wel leuk om te kunnen. Maar wat is het precies? Een soort haaktechniek lijkt het wel? Samengevoegd: w00000t, ik MOET dit kunnen! [afbeelding] Ik vond hier een beschrijving: link ik kan het Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 wat heb je gemaakt? Is het moeilijk? Ik had al wel een boekje gekocht.. maar ben er nog niet aan begonnen .. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 oe, dat wil ik ook kunnen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 Kerstwallpaper: Op: link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst 20 december 2009 hihi Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Ik hoop dat jullie het kunnen zien, anders is hier een directe link Drie spijkerbroeken omgebouwd tot 1 rok. Het bovenstuk is een mannenbroek maat 34 (hellow riem!) omgebouwd zodat de mannelijke ruimte er uit is. Vervolgens van die en nog 2 broeken de pijpen afgeknipt en de zijnaden er uit getornd. Daardoor kreeg ik 10 banen (2 waren ongeschikt door slijtage). Die vervolgens goed geknipt en toen 4 voor en 6 banen achter aan elkaar gezet en daarnaa aan het bovenstuk. 2 dagen werk (smaen met mams) en nu heb ik een rok die leuk is, maar ik moet nog wel wat verzinnen voor het veel te grote bovenstuk. En hij is wat heavy, zonder riem zakt 'ie door de zwaarte van m'n gat,en da's nogal wat aangezien ik best een flink gat heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Leuke rok! Ik heb al tijden zelf geen kleding meer gemaakt (laatste keer was bijna een jaar geleden), moet ik eens iets aan doen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Knap werk Joëlle! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hip! Dat heb ik ook al tijden op de planning staan om te doen met 3 broeken die te groot en versleten zijn. Maar bij mij is de extra ruimte bij het bovenste stuk juist gewenst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Dankdank! Gewoon gaan doen Dagmar.. Flink stuk elastiek er in en je kunt de komende 6 maand vooruit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 hij is superleuk, joelle Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Heb geen camera, anders had ik mijn nieuwe schilderij in de maak latenzien, maar hij word gaaf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 Quote: Op zondag 27 december 2009 17:40:50 schreef Joëlle het volgende: Dankdank! Gewoon gaan doen Dagmar.. Flink stuk elastiek er in en je kunt de komende 6 maand vooruit Precies Alleen staat mijn naaimachine op mijn officiële woonadres, waar ik dus nooit ben Dus dat wordt na de verhuizing Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2010 Ik heb een filmpje gemaakt van mijn huilnummert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Quote: Op dinsdag 05 januari 2010 22:35:05 schreef Gilrea het volgende: Ik heb een filmpje gemaakt van mijn huilnummert. Heel erg mooi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Oh, mooi! Dat je met weinig lijnen veel kunt suggereren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Ik ben aan het breien geslagen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 11:57:44 schreef *nath* het volgende: Ik ben aan het breien geslagen! Leuk hè? Ik ga denk ik morgen aan een nieuwe das beginnen. Ik heb nog allemaal restjes wol. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 ik wil een naaicursus gehad hebben (en een naaimachine) voor ik op kamers ga, zeker na het zien van de rok van Joëlle, enzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2010 Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 14:03:54 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Leuk hè? Ik ga denk ik morgen aan een nieuwe das beginnen. Ik heb nog allemaal restjes wol. Ja, super leuk! Heb een heel leuk sjaaltje gemaakt die ik met een broche vast maak. Ben nu weer bezig met een sjaal. Ik ben nog een beginner, dus ga ik nog niets bijzonders doen. Eerst even goed alle steken onder de knie krijgen en dan gaan we eens wat meer doen. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 09 januari 2010 14:07:22 schreef Jipperd het volgende: ik wil een naaicursus gehad hebben (en een naaimachine) voor ik op kamers ga, zeker na het zien van de rok van Joëlle, enzo Ja, een naaicursus zou ik ook wel willen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten