Monachos 507 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Dit hele platform is ontworpen om onenigheid te genereren. En niemand die het door lijkt te hebben. Bestaat er überhaupt constructieve onenigheid? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober (bewerkt) 4 uur geleden zei Monachos: Dit hele platform is ontworpen om onenigheid te genereren. En niemand die het door lijkt te hebben. Bestaat er überhaupt constructieve onenigheid? Als je alle neuzen 1 kant op wilt hebben moet je op Bazuinen gaan zitten. 😝 Koekoek eenzang is de dood voor een forum. Gelukkig is dit op een veelkleurig forum bij voorbaat uitgesloten. Verder ben ik het absoluut niet met je eens dat er geen zegen op Credible zou rusten. Ik heb hier veel geleerd van gesprekken tussen diverse deelnemers. Juist de verschillen in visie zijn goed voor het debat en daarin worden de Bijbel en het Christelijk geloof regelmatig uitgediept. 16 oktober bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober 4 uur geleden zei Monachos: Dit hele platform is ontworpen om onenigheid te genereren. En niemand die het door lijkt te hebben. Bestaat er überhaupt constructieve onenigheid? Oh dat is al lang waargenomen hoor. Onenigheid is het probleem niet, dat falen aan elkaar uit te leggen dan weer wel. Waarom liggen we ook wakker van Amerikaanse politiek? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 16 oktober Rapport Share Geplaatst 16 oktober Ik heb geen enkele behoefte aan enigheid op een forum. Aan de 'enigheid' zelve heb ik voldoende. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW5 31 Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 11 uur geleden zei Fundamenteel: Oh dat is al lang waargenomen hoor. Onenigheid is het probleem niet, dat falen aan elkaar uit te leggen dan weer wel. Waarom liggen we ook wakker van Amerikaanse politiek? En hoe ga jij boven het falen uitstijgen ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 36 minuten geleden zei HJW5: En hoe ga jij boven het falen uitstijgen ? Het niet als winnen, falen, vloek of zegen te bezien maar als tijdsverdrijf tussen de soep en de patatten. Wat is een succesformule? Wanneer iedereen elkaar gelijk geeft? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober Ook helemaal niet eens. Als je ziet hoeveel tegenwind we ondervinden, en dat is ook gewoon te verwachten, draait het forum nog best goed. Het is een plaats waarmee in ieder geval de onderlinge dialoog nog plaatsvindt, wat heel belangrijk is. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. Je moet met elkaar van gedachten wisselen om elkaar te kunnen begrijpen en niet om elkaar te demoniseren. Ik denk dat dit soort fora heel belangrijk zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 17 oktober Rapport Share Geplaatst 17 oktober 5 uur geleden zei Fundamenteel: Het niet als winnen, falen, vloek of zegen te bezien maar als tijdsverdrijf tussen de soep en de patatten. Wat is een succesformule? Wanneer iedereen elkaar gelijk geeft? Tussen de soep en de patatten zit ik nooit op Credible, want dan worden de patatten koud. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 november Rapport Share Geplaatst 16 november Ja, en nu? :( Op 17-10-2024 om 15:11 zei sjako: Ook helemaal niet eens. Als je ziet hoeveel tegenwind we ondervinden, en dat is ook gewoon te verwachten, draait het forum nog best goed. Het is een plaats waarmee in ieder geval de onderlinge dialoog nog plaatsvindt, wat heel belangrijk is. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. Je moet met elkaar van gedachten wisselen om elkaar te kunnen begrijpen en niet om elkaar te demoniseren. Ik denk dat dit soort fora heel belangrijk zijn. Ik weet niet of je het goed beseft maar het veiligheidscertificaat is niet verlengd terwijl we constant aangevallen worden? Zijn de gegevens tussen ons en de server nog versleuteld voor men in the middle? Ik deel mijn paswoord van credible nergens anders,maar het is toch geen tijd daar te laks mee om te gaan he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 17 november Rapport Share Geplaatst 17 november 19 uur geleden zei Fundamenteel: Ik weet niet of je het goed beseft maar het veiligheidscertificaat is niet verlengd terwijl we constant aangevallen worden? Zijn de gegevens tussen ons en de server nog versleuteld voor men in the middle? Ik deel mijn paswoord van credible nergens anders,maar het is toch geen tijd daar te laks mee om te gaan he. Ik weet het ook niet. Ik kan helaas niet aan de voorkant van Credible komen. Ik hoop dat @Rommel nog wat kan doen, anders ziet het er niet goed uit voor Credible. Dit is haast niet meer op te lossen voor mij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 november Rapport Share Geplaatst 18 november 15 uur geleden zei sjako: Ik weet het ook niet. Ik kan helaas niet aan de voorkant van Credible komen. Ik hoop dat @Rommel nog wat kan doen, anders ziet het er niet goed uit voor Credible. Dit is haast niet meer op te lossen voor mij Neen je hebt asap admin rechten nodig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 18 november Rapport Share Geplaatst 18 november 10 uur geleden zei Fundamenteel: Neen je hebt asap admin rechten nodig. Ja, en daar kan enkel de eigenaar bij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 20 november Rapport Share Geplaatst 20 november Volgens mij is het certificaat weer vernieuwd. Blijkbaar gebeuren er toch dingen in de achtergrond waar ik niks vanaf vind. Maar goed, dit is dus goed nieuws. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 21 november Rapport Share Geplaatst 21 november 15 uur geleden zei sjako: Volgens mij is het certificaat weer vernieuwd. Blijkbaar gebeuren er toch dingen in de achtergrond waar ik niks vanaf vind. Maar goed, dit is dus goed nieuws. Neen als dat zo was zou het httpS zijn en niet http. Zelf kom ik via een omweg af en toe kijken maar ik krijg geen toegang via https://. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 26 november Rapport Share Geplaatst 26 november Op 21-11-2024 om 14:29 zei Fundamenteel: Neen als dat zo was zou het httpS zijn en niet http. Zelf kom ik via een omweg af en toe kijken maar ik krijg geen toegang via https://. Nee, daar ben ik ook achtergekomen. Ziet er niet goed uit helaas en ik kan er niks aan doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 november Rapport Share Geplaatst 26 november 4 uur geleden zei sjako: Nee, daar ben ik ook achtergekomen. Ziet er niet goed uit helaas en ik kan er niks aan doen. Goh die stichting dat het hier onderhoudt zal het wel eens verlengen zeker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 november Rapport Share Geplaatst 30 november Men heeft hier ook fanatiek tegen de Heilige Geest mogen zondigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten