Spring naar bijdragen

Er rust geen zegen op Credible


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Monachos:

Dit hele platform is ontworpen om onenigheid te genereren. En niemand die het door lijkt te hebben. Bestaat er überhaupt constructieve onenigheid?


Als je alle neuzen 1 kant op wilt hebben moet je op Bazuinen gaan zitten. 😝  Koekoek eenzang is de dood voor een forum.  Gelukkig is dit op een veelkleurig forum bij voorbaat uitgesloten. 

Verder ben ik het absoluut niet met je eens dat er geen zegen op Credible zou rusten. Ik heb hier veel geleerd van gesprekken tussen diverse deelnemers. Juist de verschillen in visie zijn goed voor het debat en daarin worden de Bijbel en het Christelijk geloof regelmatig uitgediept. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Monachos:

Dit hele platform is ontworpen om onenigheid te genereren. En niemand die het door lijkt te hebben. Bestaat er überhaupt constructieve onenigheid?

Oh dat is al lang waargenomen hoor. Onenigheid is het probleem niet, dat falen aan elkaar uit te leggen dan weer wel. 

Waarom liggen we ook wakker van Amerikaanse politiek? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook helemaal niet eens. Als je ziet hoeveel tegenwind we ondervinden, en dat is ook gewoon te verwachten, draait het forum nog best goed. Het is een plaats waarmee in ieder geval de onderlinge dialoog nog plaatsvindt, wat heel belangrijk is. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. Je moet met elkaar van gedachten wisselen om elkaar te kunnen begrijpen en niet om elkaar te demoniseren. Ik denk dat dit soort fora heel belangrijk zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Het niet als winnen, falen, vloek of zegen te bezien maar als tijdsverdrijf tussen de soep en de patatten.

Wat is een succesformule? Wanneer iedereen elkaar gelijk geeft? 

Tussen de soep en de patatten zit ik nooit op Credible, want dan worden de patatten koud.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid