Spring naar bijdragen

Trump heeft z'n eigen 'God bless the USA' Bijbel uitgebracht maar...


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Robert Frans:

 

Er is maar één iemand schuldig aan de dood van Pim Fortuyn en dat is Volkert van der Graaf. Pim zelf was er niet schuldig aan. Zijn tegenstanders waren er niet schuldig aan. Zij voerden gewoon een (soms te) fel debat. Alleen Volkert. Iemand anders de schuld hiervan geven is volstrekt ongepast. Alleen al omdat de moord door álle politici destijds, van links tot rechts, fel werd veroordeeld.

Je komt dan ook nooit iemand tegen die de moord op Pim Fortuyn goedkeurt.  Maar er is wel zoiets als oorzakelijkheid.   Wie meent dat hij alles mag doen en zeggen kan tegenwind verwachten.    

Vele discussies zijn er al over de vraag geweest: "Wat als Hitler vermoord was voordat hij aan de macht kwam?"   Was dan de moord op 6 miljoen Joden te voorkomen geweest?   En is het moreel gerechtvaardigd om één man te vermoorden om 6 miljoen moorden te voorkomen?

Vragen welke geen beantwoording behoeven.  Wel weet ik dat de mensen die een mislukte aanslag op Hitler pleegden een heldenstatus is toegedicht. Maar toen was de oorlog reeds lang op gang.

Maar Volkert van de Graaf zal nooit een heldenstatus verkrijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb laatst een hele aardige verklaring gehoord waarom laag opgeleide,  doorgaans blanke, mannen zich vereenzelvigen met rechts gedachtegoed en de leiders daarvan addoreren.  Dat zou zijn omdat die

We hebben helemaal geen staatszender hier. We hebben de NPO die weliswaar een wettelijke taak uitvoert en daarvoor gesubsidieerd wordt, maar zij opereert verder onafhankelijk van de overheid. Zij is g

Je vergeet de belangrijke aanvulling "a part of the bible he never looked at " 😂😂😂

3 uur geleden zei Mullog:

Heb je daar voorbeelden van?

Uw loon? Goederen die geïmporteerd worden? 

Uw loon is bij uw werkgever belast en daarna bij u. 

5 uur geleden zei Mullog:

Nog niet zo dom van die laaggeschoolde zwarten.  Die begrijpen tenminste dat ze van rechts niks te verwachten hebben.

P.s. je bent ervan op de hoogte dat iemand als Bart de Wever in vergelijking met een Amerikaanse democraat bijna extreem links lijkt?

De essentie is hoe men niet over anderen kan schrijven zoals ze nu over blanken doen. En jij neemt dat schaamteloos over? 

Bart Dewever is een globalist, maar moesten we eigenlijk niet weten. Maar het volk vergeet snel en stemt populistisch. Ik stem niet dus ook niet op Dewever. 

8 uur geleden zei Robert Frans:

Een politicus moet veilig en wel kunnen discussieren en harde stellingen kunnen innemen, zonder het risico vermoord te worden

En de media moet neutraal of consequent zijn. Geen staatspropaganda die zonder cancel culture hun versie van de feiten niet kunnen verkopen.

8 uur geleden zei Robert Frans:

Er is maar één iemand schuldig aan de dood van Pim Fortuyn en dat is Volkert van der Graaf.

Nochtans werd voorspeld dat het klimaat tegen hem in de media tot moorden zou leiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Uw loon? Goederen die geïmporteerd worden? 

Uw loon is bij uw werkgever belast en daarna bij u

Maar daarbij wordt geen belasting over belasting geheven. 

31 minuten geleden zei Fundamenteel:

De essentie is hoe men niet over anderen kan schrijven zoals ze nu over blanken doen. En jij neemt dat schaamteloos over? 

Ik zou niet weten waarom niet.  En voor zover ik kan overzien neem ik niks over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Mullog:

Maar daarbij wordt geen belasting over belasting geheven. 

Ik zou niet weten waarom niet.  En voor zover ik kan overzien neem ik niks over.

Ik zei dat zaken meermaals belast worden. En dat is niet gunstig voor ons kleine mensen neen. Zeker niet als dat over je loon gaat. 

Dus je vindt dat mensen die overal racisme zien en verkondigen wel de blanke stereotype mogen veralgemenen (= letterlijk racisme) ? Je kan die verontwaardiging niet andersom inbeelden? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Hopper:

Je komt dan ook nooit iemand tegen die de moord op Pim Fortuyn goedkeurt.  Maar er is wel zoiets als oorzakelijkheid.   Wie meent dat hij alles mag doen en zeggen kan tegenwind verwachten.

Jazeker, maar géén geweld en al helemaal geen moord. Pim had dat niet hoeven verwachten en heeft zijn moord dus op geen enkele wijze over zichzelf afgeroepen. Zijn geklaag dat hij gedemoniseerd zou worden had geen pas inderdaad, want felle kritiek en politieke tegenstand is wat je wél in een vrije democratie mag verwachten als je zeer controversiele uitspraken doet en al helemaal als je zelf ook je opponenten vijandelijk afschilderd. Maar geweld en moord horen daar niet bij.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

En de media moet neutraal of consequent zijn. Geen staatspropaganda die zonder cancel culture hun versie van de feiten niet kunnen verkopen.

De media moeten niets. Ze mogen zo partijdig zijn als ze zelf willen. Dat is immers inherent aan persvrijheid en ook de reden dat we zoveel verschillende kranten, omroepen en nieuwssites hebben. Het enige wat je van de media mag verwachten is dat ze fatsoenlijke journalistiek bedrijven. Daar zijn ook journalistieke codes voor opgesteld. Maar dat staat los van hun politieke kleuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Robert Frans:

De media moeten niets. Ze mogen zo partijdig zijn als ze zelf willen. Dat is immers inherent aan persvrijheid en ook de reden dat we zoveel verschillende kranten, omroepen en nieuwssites hebben. Het enige wat je van de media mag verwachten is dat ze fatsoenlijke journalistiek bedrijven. Daar zijn ook journalistieke codes voor opgesteld. Maar dat staat los van hun politieke kleuren.

Waarom moeten ze dat niet? De staatszender moet dat toch zeker? 

Ik weet dat ze in Amerika graag op blanke mensen spuwen en de media hier graag in dat voorbeeld volgt. 

Laten wij maar terug dat oude Europa worden en een beter voorbeeld zoeken. Christus ofzo. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zei dat zaken meermaals belast worden. En dat is niet gunstig voor ons kleine mensen neen. Zeker niet als dat over je loon gaat. 

Dus je vindt dat mensen die overal racisme zien en verkondigen wel de blanke stereotype mogen veralgemenen (= letterlijk racisme) ? Je kan die verontwaardiging niet andersom inbeelden? 

Ik lees meermaals belast als dat er belasting over belasting geven wordt maar je bedoelt het blijkbaar anders. Het is niet zo vreemd dat er meermaals belast wordt. In Nederland betaal je bijvoorbeeld aow premie tot aan je pensioengerechtigde leeftijd. Eenmaal met pensioen hoef je dat niet meer te betalen.  Dan is het administratief wel zo handig om dat te scheiden.  Dat gebeurt gewoon met alle belastingen die niet voor alles en iedereen gelden. 

Als mijn vrouw je commentaar over racisme zou lezen zou ze zeggen "Ohhhh, wat ben jij zielig zeg, zijn ze je aan het pesten. " met daarachteraan "Wordt eens volwassen man

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom moeten ze dat niet? De staatszender moet dat toch zeker? 

Ik weet dat ze in Amerika graag op blanke mensen spuwen en de media hier graag in dat voorbeeld volgt

Laten wij maar terug dat oude Europa worden en een beter voorbeeld zoeken. Christus ofzo. :)

 

Moet je eens naar Fox kijken. 

En dat oude Europa van jouw heeft nooit bestaan.  Moet je eens de Duitse kranten lezen over joden in aanloop naar WOII of de wederzijdse kranten in aanloop naar WOI.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom moeten ze dat niet? De staatszender moet dat toch zeker?

We hebben helemaal geen staatszender hier. We hebben de NPO die weliswaar een wettelijke taak uitvoert en daarvoor gesubsidieerd wordt, maar zij opereert verder onafhankelijk van de overheid. Zij is geen spreekbuis van de regering. Er zijn binnen de NPO zelfs verschillende omroepen die vanuit verschillende levensbeschouwingen en of politieke achtergronden uitzenden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Laten wij maar terug dat oude Europa worden

Zo is dat! Waar heksen nog gewoon werden verbrand, gevolgd door ongelovigen die via de inquisitie ook op die stapel belanden. Waar de helft doodging aan de pest en als je dat toch overleefde, je hooguit een jaar of 50 werd en dan aan één of andere ontsteking stierf. Als man dan he...  de meeste vrouwen haalden dat niet want ongeveer 50% stierf tijdens een bevalling.
Waar de kerk aflaten verkocht zodat mensen zich in de hemel waanden, om eerst wel tot hun aardse dood in armoede door te moeten ploeteren.

Ja, laten we daar dat oude Europa terug gaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Mullog:

Ik lees meermaals belast als dat er belasting over belasting geven wordt maar je bedoelt het blijkbaar anders. Het is niet zo vreemd dat er meermaals belast wordt. In Nederland betaal je bijvoorbeeld aow premie tot aan je pensioengerechtigde leeftijd. Eenmaal met pensioen hoef je dat niet meer te betalen.  Dan is het administratief wel zo handig om dat te scheiden.  Dat gebeurt gewoon met alle belastingen die niet voor alles en iedereen gelden. 

Als mijn vrouw je commentaar over racisme zou lezen zou ze zeggen "Ohhhh, wat ben jij zielig zeg, zijn ze je aan het pesten. " met daarachteraan "Wordt eens volwassen man

Moet je eens naar Fox kijken. 

En dat oude Europa van jouw heeft nooit bestaan.  Moet je eens de Duitse kranten lezen over joden in aanloop naar WOII of de wederzijdse kranten in aanloop naar WOI.

Het punt is dat het kamp dat altijd de racismekaart trekt, zélf racisme verspreid. Ik ga niet huilen bij blank racisme, maar ik ga het als blanke ook niet nablaten. 

4 uur geleden zei Robert Frans:

We hebben helemaal geen staatszender hier. We hebben de NPO die weliswaar een wettelijke taak uitvoert en daarvoor gesubsidieerd wordt, maar zij opereert verder onafhankelijk van de overheid. Zij is geen spreekbuis van de regering. Er zijn binnen de NPO zelfs verschillende omroepen die vanuit verschillende levensbeschouwingen en of politieke achtergronden uitzenden.

NOS en de VRT krijgen toch deels steun van de overheid die het van de belastingsbetaler krijgen? 

Zulke zenders kunnen toch onmogelijk partijdig zijn als de belastingbetaler een breed en divers publiek is.

59 minuten geleden zei Flawless victory:


Het is het een of het ander. Heb je dat nou nog steeds niet door?

Europa had christendom als staatsgodsdienst. 

5 uur geleden zei Mullog:

En dat oude Europa van jouw heeft nooit bestaan. 

Over welk oud Europa spreek ik dan? Verlicht me eens. 

55 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Zo is dat! Waar heksen nog gewoon werden verbrand, gevolgd door ongelovigen die via de inquisitie ook op die stapel belanden. Waar de helft doodging aan de pest en als je dat toch overleefde, je hooguit een jaar of 50 werd en dan aan één of andere ontsteking stierf. Als man dan he...  de meeste vrouwen haalden dat niet want ongeveer 50% stierf tijdens een bevalling.
Waar de kerk aflaten verkocht zodat mensen zich in de hemel waanden, om eerst wel tot hun aardse dood in armoede door te moeten ploeteren.

Ja, laten we daar dat oude Europa terug gaan. 

Waar we folklore hadden en ons niet spiegelde aan een andere natie dat onze cultuur via Hollywood enz veranderde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Fundamenteel:
6 uur geleden zei Mullog:

En dat oude Europa van jouw heeft nooit bestaan. 

Over welk oud Europa spreek ik dan? Verlicht me eens. 

Dat zeg je er niet bij, dus is voor anderen ook maar raden. Nu je het zelf niet eens blijkt te weten, hoe moeten anderen dat dan wel doen? 
Wees duidelijk over jezelf, dat voorkomt misverstanden.

58 minuten geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Flawless victory:


Het is het een of het ander. Heb je dat nou nog steeds niet door?

Europa had christendom als staatsgodsdienst. 

Europa was geen staat. Afhankelijk van welke tijd je spreekt (want dat zeg je er niet bij) kunnen we bepalen of, en zo ja welk, deel wellicht Rooms of protestants was. 
De situatie die jij beschrijft (heel Europa een christelijke religie als staatsgodsdienst) heeft nooit bestaan.  

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

NOS en de VRT krijgen toch deels steun van de overheid die het van de belastingsbetaler krijgen? 

Zulke zenders kunnen toch onmogelijk partijdig zijn als de belastingbetaler een breed en divers publiek is.

In tegenstelling tot wat rechts iedereen wil doen geloven zijn de nieuws en actualiteiten rubrieken van die omroepen behoorlijk objectief. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Mullog:

In tegenstelling tot wat rechts iedereen wil doen geloven zijn de nieuws en actualiteiten rubrieken van die omroepen behoorlijk objectief. 

Nee hoor. Fundamenteel heeft wel een punt.  Niet voor niets was er een zender “ongehoord Nederland” nodig om ook de kant van de andere partij te horen, die nooit uitgenodigd werd bij de staatszender.  In de coronatijd hebben we dat goed kunnen merken. Kritische en andere geluidden ten aanzien van het beleid werden geweerd en wetenschappers die er anders over denken werden gewoon niet geïnterviewd.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:
8 uur geleden zei Mullog:

En dat oude Europa van jouw heeft nooit bestaan. 

Over welk oud Europa spreek ik dan? Verlicht me eens

Dat Europa dat nooit bestaan heeft. Het maakt namelijk niet uit. Al die oude Europa's waren allemaal een bak vol ellende.  Dat geldt voor alles in het verleden.  Hoe mooi het ook voorgesteld wordt.

1 minuut geleden zei Flawless victory:

Nee hoor. Fundamenteel heeft wel een punt.  Niet voor niets was er een zender “ongehoord Nederland” nodig om ook de kant van de andere partij te horen, die nooit uitgenodigd werd bij de staatszender.  

En die gewoon toegang heeft tot het bestel. Ondanks de aparte leugens en onzin die ze verkopen (tot voor kort onder de bezielende leiding van een racistische en seksistische bullebak die zelfs door zijn eigen personeel niet meer gepruimd werd)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

NOS en de VRT krijgen toch deels steun van de overheid die het van de belastingsbetaler krijgen? 

Zulke zenders kunnen toch onmogelijk partijdig zijn als de belastingbetaler een breed en divers publiek is.

Dat schreef ik al inderdaad, dat ze subsidie krijgen van de overheid. Maar de overheid bepaalt niet haar programmering en bepaalt niet hoe de NOS en de VRT moeten berichten. Ook als ze bijvoorbeeld een staatsplechtigheid uitzenden, zoals Prinsjesdag, zijn ze vrij in de wijze waarop ze dat doen en hoe ze deze plechtigheid becommentariseren.

Citaat

[het oude Europa] Waar we folklore hadden en ons niet spiegelde aan een andere natie dat onze cultuur via Hollywood enz veranderde.

Folklore bestond niet echt in die tijd, omdat het volksgeloof waar hetgeen wij nu folklore noemen uit voortkwam destijds bittere ernst was. De witte wieven bijvoorbeeld zijn nu folkloristische wezens, voer voor spannende verhalen uit de regio, maar destijds werden ze als werkelijk bestaande wezens gezien, waarvoor men vrees had. En Sinterklaas met zijn destijds zwartharige duivel werd ook door kinderen volop gevreesd. De kerk probeerde dat volksgeloof te kerstenen of anders uit te bannen, maar slaagde daar niet overal even goed in. Nu nog zie je inderdaad onschuldigere varianten van oude folklore gevierd worden.

En middeleeuws Europa spiegelde zich wel degelijk ook aan andere naties, namelijk de oude Grieken en Romeinen. De katholieke kerk heeft dan ook nog altijd veel Romeinse invloeden in haar organisatie en veel Griekse invloeden in haar filosofie. Net zoals de bijbelse Joden destijds zich spiegelden aan de volkeren rondom hen, tot ergernis van vrome, strikt monotheïstische gelovigen, en vooral na de ballingschap aan de (al dan niet vermeende) gloriedagen van het rijk van Salomo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Robert Frans:

Folklore bestond niet echt in die tijd, omdat het volksgeloof waar hetgeen wij nu folklore noemen uit voortkwam destijds bittere ernst was. De witte wieven bijvoorbeeld zijn nu folkloristische wezens, voer voor spannende verhalen uit de regio, maar destijds werden ze als werkelijk bestaande wezens gezien, waarvoor men vrees had. En Sinterklaas met zijn destijds zwartharige duivel werd ook door kinderen volop gevreesd. De kerk probeerde dat volksgeloof te kerstenen of anders uit te bannen, maar slaagde daar niet overal even goed in. Nu nog zie je inderdaad onschuldigere varianten van oude folklore gevierd worden.

en nu geloven mensen in sterven voor de zonden. En iemand die opstaat uit de dood.. 

Dat is over een paar honderd jaar ook folklore..

Altijd grappig als religieuze mensen het over bijgeloof uitbannen hebben en niet doorhebben dat ze het ook over zichzelf hebben. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Paulus888:

en nu geloven mensen in sterven voor de zonden. En iemand die opstaat uit de dood.. 

Dat is over een paar honderd jaar ook folklore..

Altijd grappig als religieuze mensen het over bijgeloof uitbannen hebben en niet doorhebben dat ze het ook over zichzelf hebben. 

 


Trol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Paulus888:

en nu geloven mensen in sterven voor de zonden. En iemand die opstaat uit de dood.. 

Dat is over een paar honderd jaar ook folklore..

Altijd grappig als religieuze mensen het over bijgeloof uitbannen hebben en niet doorhebben dat ze het ook over zichzelf hebben.

Ik heb het woord bijgeloof bewust niet gebezigd, maar schreef over volksgeloof. Daarbij is nog veel van het oude in gekerstende vorm bewaard gebleven, zowel qua ideeën als qua gebruiken. En of het christendom over een paar honderd jaar folklore is, dat valt nog te bezien. Tot nu toe is daar wereldwijd geen enkel teken van te zien. Het is echter mogelijk dat voor de wederkomst van Jezus nog maar weinigen in Hem zullen geloven. Maar misschien wordt juist het atheïsme wel de vreemde uitzondering, die in korte tijd opkwam, maar uiteindelijk weer uitdooft. Wie zal het zeggen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Robert Frans:

Ik heb het woord bijgeloof bewust niet gebezigd, maar schreef over volksgeloof. Daarbij is nog veel van het oude in gekerstende vorm bewaard gebleven, zowel qua ideeën als qua gebruiken. En of het christendom over een paar honderd jaar folklore is, dat valt nog te bezien. Tot nu toe is daar wereldwijd geen enkel teken van te zien. Het is echter mogelijk dat voor de wederkomst van Jezus nog maar weinigen in Hem zullen geloven. Maar misschien wordt juist het atheïsme wel de vreemde uitzondering, die in korte tijd opkwam, maar uiteindelijk weer uitdooft. Wie zal het zeggen?

Maakt niet uit wat betreft waarheid.. Al is er geen atheist meer over, dan nog bestaan goden niet..

Anders zouden de Egyptische goden wel bestaan, want die bestonden het langst..

Het gaat mij om het idee dat christenen volksgeloof willen uitbannen. En dan op hun achterste poten staan als mensen "christendom willen uitbannen door wetenschap en scholing".. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-10-2024 om 23:28 zei Hopper:

De ironie wil dat men jarenlang beweerde dat "de kogel van links kwam", maar dat mensen zoals Fortuyn en v. Gogh niets liever deden dan provoceren.   Al die extremisten roepen het over zichzelf af.   Trump ook.     


Het ziet ernaar uit dat God wil dat Trump president wordt. God heeft Trump twee maal  (of drie maal, als we die laatste ook meerekenen) beschermd tegen een moordaanslag.  Als God wil dat Trump president wordt dan zal dat gebeuren.  Het ziet ernaar uit dat Hij nog een plan heeft met Trump.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Paulus888:

Maakt niet uit wat betreft waarheid.. Al is er geen atheist meer over, dan nog bestaan goden niet..

Zo kan ik natuurlijk ook vanuit het christendom redeneren. Want inderdaad, aantallen zegt niets over waarheid.

Citaat

Anders zouden de Egyptische goden wel bestaan, want die bestonden het langst..

Maar niet wereldwijd in verschillende culturen. Alleen in Egypte.

Citaat

Het gaat mij om het idee dat christenen volksgeloof willen uitbannen. En dan op hun achterste poten staan als mensen "christendom willen uitbannen door wetenschap en scholing".. 

Net zoals sommige atheïsten het geloof willen uitbannen. We zijn net mensen hè. Overigens hebben wetenschap en scholing het christendom nooit tegengehouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Flawless victory:

Het ziet ernaar uit dat God wil dat Trump president wordt. God heeft Trump twee maal  (of drie maal, als we die laatste ook meerekenen) beschermd tegen een moordaanslag.  Als God wil dat Trump president wordt dan zal dat gebeuren.  Het ziet ernaar uit dat Hij nog een plan heeft met Trump.

Volgens mij heb je nu echt je verstand verloren Fv. Of misschien had je dat al een hele tijd geleden, gebaseerd op wat je je allemaal laat wijsmaken. Hoe meer 'gelovige' onzin zoals dit soort belachelijke uitingen ik lees hoe meer sympathie ik krijg voor atheïsten. Als God Trump 'beschermt' tegen aanslagen maar bijvoorbeeld Martin Luther King niet dan is God geen enkele aanbidding waard. Sterker nog; dan is God gewoon een waardeloze klootzak en dan mag God 'suck my dick and kiss my ass'. 

F*ck you, jouw sneue godje en die leugenachtige, narcistische über-oompa loompa.

🖕

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Robert Frans:

Zo kan ik natuurlijk ook vanuit het christendom redeneren. Want inderdaad, aantallen zegt niets over waarheid.

Een god die zichzelf opoffert om zichzelf toe te laten te vergeven is niet de waarheid..

38 minuten geleden zei Robert Frans:

Maar niet wereldwijd in verschillende culturen. Alleen in Egypte.

Dat maakt niks uit. Vandaag de dag zijn we nou eenmaal een stuk geglobaliseerd. Stel dat de Egyptische goden vandaag de dag nog aangehangen werden dan zouden die nu ook overal en nergens tevoorschijn komen.

39 minuten geleden zei Robert Frans:

Net zoals sommige atheïsten het geloof willen uitbannen. We zijn net mensen hè. Overigens hebben wetenschap en scholing het christendom nooit tegengehouden.

Als atheist vind ik niet dat je cultuur en dus ook  geloof moet uitbannen. ik denk altijd "stel dat er aliens op Aarde komen dan moeten ze zich in een dierentuin wanen, met op elke streek en continent andere zienswijzen en religies".. Als de hele aarde materialistisch zou worden zou dat niet mooi zijn. Net zoals de hele aarde islamitisch of christelijk of welke religie dan ook.. Juist de verscheidenheid is mooi van de mensheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid