Spring naar bijdragen

Israël en Hezbollah, de jihad continueert.


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Flawless victory:

Heb jij ook maar een halve mijl in zijn moccasins gelopen? Dat je meent een oordeel over hem te mogen vellen?   God heeft hem aanvaard.  En verder is het jullie zaak niet. 


👍. Ik heb geen EHBO-diploma dus aan mij had hij een slechte. 

Ik wacht een commentaar af van zijn kant. Volgt die niet. kan ie wat mij betreft doodvallen zonder enig ingrijpen. Hoewel ik daar moeite mee zal hebben, gezien wat ik kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 582
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het verschil is, dat Friesland zoiets niet zal doen met het argument dat het land dat ze innemen, nu eenmaal aan ze is beloofd door Wodan. Dat doen Joden wel; ze nemen land in omdat dit nu eenmaal h

Er zijn mensen die aan de lopende band linkjes plaatsen. Ik zie dat als intellectuele luiheid. Wie niet zelf zijn punt kan maken heeft geen punt. Bovendien communiceer met deze of gene, met linkjes ka

Maar wegblijven tot volgend jaar augustus of langer is wel eigenaardig te noemen he. Wie weet treffen we elkaar zij naast zij tegen de Russen. Ik ben alvast mijn conditie aan het verbeteren en hoop da

Posted Images

5 minuten geleden zei Figulus:

Ik wacht een commentaar af van zijn kant. Volgt die niet. kan ie wat mij betreft doodvallen zonder enig ingrijpen. Hoewel ik daar moeite mee zal hebben, gezien wat ik kan.


Paulus888 alias Bekeerling14 (maar hij is alweer terugbekeerd van de bekering van zijn Jodenhaat) zal altijd commentaar hebben, want daar leeft hij van. Daarom komt hij op een christelijk forum, om te trollen en mensen op te jutten. Hij is dus zelf ook een delinquent, en erger want hij is  erg met zichzelf ingenomen. Hij beseft niet eens dat hij de Dokter nodig heeft (Lucas 5:31, Marcus 2:17, Mattheus 9:12).   Hij zal te allen tijde het laatste woord willen hebben. Twisziekte heet dat. Net een wijf. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
15 minuten geleden zei Flawless victory:


Paulus888 alias Bekeerling14 (maar hij is alweer terugbekeerd van de bekering van zijn Jodenhaat) zal altijd commentaar hebben, want daar leeft hij van. Daarom komt hij op een christelijk forum, om te trollen en mensen op te jutten. Hij is dus zelf ook een delinquent, en erger want hij is  erg met zichzelf ingenomen. Hij beseft niet eens dat hij de Dokter nodig heeft (Lucas 5:31, Marcus 2:17, Mattheus 9:12).   Hij zal te allen tijde het laatste woord willen hebben. Twisziekte heet dat. Net een wijf. 

Ja, een wijf dat niet voldoet aan de verwachting, Een wijf dat enkel wil voldoen aan de hare. Een wijf dat wil voldoen aan de hare.

Krijg de schijt aan dat. Ik meen dat: krijg de scheid aan vrouwen die hun eigen gang willen gaan. Krijg zoveel de scheid dat je er behoorlijk ziek van wordt.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Figulus:

Ja, een wijf dat niet voldoet aan de verwachting, Een wijf dat enkel wil voldoen aan de hare. Een wijf dat wil voldoen aan de hare.

Krijg de schijt aan dat. Ik meen dat: krijg de scheid aan vrouwen die hun eigen gang willen gaan. Krijg zoveel de scheid dat je er behoorlijk ziek van wordt.


Ja man, atheïsten zijn net hoeren, moeten van God niks hebben maar willen wel overal een graantje van meepikken.  Ze willen zelf met Gods geboden niks te maken hebben, maar ze vellen wel een oordeel over een ander als die geen model-leven heeft gehad.  Krijg de schijt dan  maar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
3 minuten geleden zei Flawless victory:


Ja man, atheïsten zijn net hoeren, moeten van God niks hebben maar willen wel overal een graantje van meepikken.  Ze willen zelf met Gods geboden niks te maken hebben, maar ze vellen wel een oordeel over een ander als die geen model-leven heeft gehad.  Krijg de schijt dan  maar. 

Ja, zo is dat. Tenzij er spijt heerst; sterf erin. Ga op een hoekje van een dak leven, maar sterf erin.

bewerkt door Figulus
Link naar bericht
Deel via andere websites

Is er misschien een kleine mogelijkheid dat er portalen open staan voor de boze? Blowen, seksuele ontucht, alcohol, iedere ergernis tentoonstellen,... 

En als die combinatie zich elkaar dan als collectief vindt, presenteren wij de duivel een mooie show. 

Ik denk dat wij minder boos moeten zijn op elkaar en meer op onszelf. Beetje meer genuanceerd on topic en minder ad hominem zou soelaas kunnen brengen. 

😇

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei Flawless victory:

Heb jij ook maar een halve mijl in zijn moccasins gelopen? Dat je meent een oordeel over hem te mogen vellen?   God heeft hem aanvaard.  En verder is het jullie zaak niet. 

Heb jij een halve mijl in Gods laarzen gelopen? Dat je meent een oordeel te mogen vellen over hoe God Figulus ziet? Pas na de dood kan je weten of God jou of een ander heeft aanvaard..

18 uur geleden zei Flawless victory:

Wat gaat jou dat aan? Figulus geeft het aan omdat hij iedere keer wordt aangevallen op het gegeven dat hij niet voor geld werkt.   Want werken doet hij wel degelijk, hij redt honden uit het asiel met leer- en opvoedingsmoeilijkheden en daar maakt hij nette honden van, zodat ze niet hoeven worden afgemaakt.  Dat is dan geen betaald werk maar voor de Heer is het wel degelijk werkzaamheid, en liefde voor de schepselen Gods. Verder kan hij mensen reanimeren als het nodig is en helpen met zijn EHBO-diploma.  Heel goed. 

dat wist ik allemaal niet, want ik kan niet ruiken dat de man honden red en ze netjes opvoedt..

Al zal dat wel meevallen, gezien hoe hij over honden praat en denkt dat het prima is dat zijn hond eerste kleine honden aanvalt en dan de groten.. Ik heb nu al medelijden met die honden die hij redt. Van de regen in de drup?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

 

Al zal dat wel meevallen, gezien hoe hij over honden praat en denkt dat het prima is dat zijn hond eerste kleine honden aanvalt en dan de groten.. Ik heb nu al medelijden met die honden die hij redt. Van de regen in de drup?

Je hebt weinig mensenkennis en ziet niet door bepaalde taaluitingen heen die iemand kan doen op een moment van emotionele beroering.  Trollen als jij en helaas -soms- ook Monachos weten iemand tot diep in zijn ziel te kwetsen en dan kun je wel eens een keer stevige taal terugkrijgen. Bij Figulus is dat duidelijk een momentopname. Hij is een mens. 99 procent van zijn bijdragen zijn van goed niveau, beheerst, welbespraakt en informatief.  En soms schiet hij een keer uit zijn slof, als mensen hem treiteren en hem bewust op zijn zwakste plek raken, en dan zegt hij in zijn onmacht wel eens dergelijke dingen .  Hoe laf van zulke lieden die hem treiteren. En die noemen zich dan christelijk, terwijl ze hun broeder niet eens herkennen, omdat hij hun (ogenschijnlijk) geleefde model-leven niet reflecteert. Walgelijk.

22 uur geleden zei Monachos:

De Heer zal er over oordelen. Ik ben klaar voor dat oordeel.


Hoeveel gevangenen heb jij in de gevangenis bezocht? In plaats van ze achteraf te treiteren en op hun ziel te willen trappen?

 

Mattheüs 25:31-46

Het oordeel 

31 En wanneer de Zoon des mensen komen zal in Zijn heerlijkheid, en al de heilige engelen met Hem, dan zal Hij zitten op den troon Zijner heerlijkheid.32 En voor Hem zullen al de volken vergaderd worden, en Hij zal ze van elkander scheiden, gelijk de herder de schapen van de bokken scheidt.33 En Hij zal de schapen tot Zijn rechter hand zetten, maar de bokken tot Zijn linker hand.34 Alsdan zal de Koning zeggen tot degenen, die tot Zijn rechter hand zijn: Komt, gij gezegenden Mijns Vaders! beerft dat Koninkrijk, hetwelk u bereid is van de grondlegging der wereld.35 Want Ik ben hongerig geweest, en gij hebt Mij te eten gegeven; Ik ben dorstig geweest, en gij hebt Mij te drinken gegeven; Ik was een vreemdeling, en gij hebt Mij geherbergd.

36 Ik was naakt, en gij hebt Mij gekleed; Ik ben krank geweest, en gij hebt Mij bezocht; Ik was in de gevangenis, en gij zijt tot Mij gekomen.37 Dan zullen de rechtvaardigen Hem antwoorden, zeggende: Heere! wanneer hebben wij U hongerig gezien, en gespijzigd, of dorstig, en te drinken gegeven?38 En wanneer hebben wij U een vreemdeling gezien, en geherbergd, of naakt en gekleed?39 En wanneer hebben wij U krank gezien, of in de gevangenis, en zijn tot U gekomen?40 En de Koning zal antwoorden en tot hen zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze Mijn minste broeders gedaan hebt, zo hebt gij dat Mij gedaan.

41 Dan zal Hij zeggen ook tot degenen, die ter linker hand zijn: Gaat weg van Mij, gij vervloekten, in het eeuwige vuur, hetwelk den duivel en zijn engelen bereid is.42 Want Ik ben hongerig geweest, en gij hebt Mij niet te eten gegeven; Ik ben dorstig geweest, en gij hebt Mij niet te drinken gegeven;43 Ik was een vreemdeling; en gij hebt Mij niet geherbergd; naakt, en gij hebt Mij niet gekleed; krank, en in de gevangenis, en gij hebt Mij niet bezocht.44 Dan zullen ook dezen Hem antwoorden, zeggende: Heere, wanneer hebben wij U hongerig gezien, of dorstig, of een vreemdeling, of naakt, of krank, of in de gevangenis, en hebben U niet gediend?45 Dan zal Hij hun antwoorden en zeggen: Voorwaar zeg Ik u: Voor zoveel gij dit een van deze minsten niet gedaan hebt, zo hebt gij het Mij ook niet gedaan.

46 En dezen zullen gaan in de eeuwige pijn; maar de rechtvaardigen in het eeuwige leven.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Flawless victory:

Hoeveel gevangenen heb jij in de gevangenis bezocht? In plaats van ze achteraf te treiteren en op hun ziel te willen trappen?

Ga jij dagelijks naar de gevangenis om het evangelie te prediken of zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Flawless victory:

Je hebt weinig mensenkennis en ziet niet door bepaalde taaluitingen heen die iemand kan doen op een moment van emotionele beroering.  Trollen als jij en helaas -soms- ook Monachos weten iemand tot diep in zijn ziel te kwetsen en dan kun je wel eens een keer stevige taal terugkrijgen. Bij Figulus is dat duidelijk een momentopname. Hij is een mens. 99 procent van zijn bijdragen zijn van goed niveau, beheerst, welbespraakt en informatief.  En soms schiet hij een keer uit zijn slof, als mensen hem treiteren en hem bewust op zijn zwakste plek raken, en dan zegt hij in zijn onmacht wel eens dergelijke dingen .  Hoe laf van zulke lieden die hem treiteren. En die noemen zich dan christelijk, terwijl ze hun broeder niet eens herkennen, omdat hij hun (ogenschijnlijk) geleefde model-leven niet reflecteert. Walgelijk.

waarom kom je zo op door figurus? Ken je hem persoonlijk?

En natuurlijk zie ik op een forum niet door taaluitingen heen. Ik ken hem niet persoonlijk dus het enige wat ik zie en lees is hoe hij zich gedraagt op dit forum. En ik zie niets van wat jij ziet over "goed niveau, welbespraakt en informatief"... Enkel bevooroordeeld, discriminatief jegens moslims, mensen ontmenselijken door ze honden of ratten te noemen etc...

Dus ja, ik zie een ander persoon dan jij. Misschien ben jij wel bevooroordeeld omdat jij christen bent en figulus ook? Ik niet, dus ik zie zowel christenen, moslims, atheisten, boeddhisten en hindoes als mensen. En niet als de religie die ze aanhangen.

Dat ik weinig mensenkennis heb laat ik voor jouw rekening trouwens. Jij kent me niet persoonlijk, dus hoezo "weet" je dat ik weinig mensenkennis heb?

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Flawless victory:

Want werken doet hij wel degelijk, hij redt honden uit het asiel met leer- en opvoedingsmoeilijkheden en daar maakt hij nette honden van, zodat ze niet hoeven worden afgemaakt.

Dat wist ik niet en dat vind ik dan heel goed van Figulus. Ik vind iemand als Cesar Millan ook heel goed werk doen met honden.

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Monachos:

Ga jij dagelijks naar de gevangenis om het evangelie te prediken of zo?

Nee. Maar ik zie het Oordeel van God dan ook niet tegemoet ( zoals jij schreef wel te doen), omdat dat reeds heeft plaatsgevonden. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:

Nee. Maar ik zie het Oordeel van God dan ook niet tegemoet ( zoals jij schreef wel te doen), omdat dat ruim tweeduizend jaar geleden reeds heeft plaatsgevonden. 

1 Korintiërs 3: 12-15

En zelfs al zou dat onzin zijn dan nog vind ik het te makkelijk om het allemaal op Jezus af te schuiven. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn woorden en daden. Ik ben niet altijd even lief maar er is ook nog zoiets als 'tough love'. Ik doe en zeg wat ik op dat moment goed vind. Ik merk vanzelf wel wat God van me overlaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Monachos:

Dat wist ik niet en dat vind ik dan heel goed van Figulus. Ik vind iemand als Cesar Millan ook heel goed werk doen met honden.

Kwestie van beter lezen wat hij schrijft. En ophouden hem bewust te kwetsen omdat hij niet voor geld werkt. Ik vind dat je hem wel een excuus verschuldigd bent.  Waarom moet je hem iedere keer weer wijzen op zijn zwakke plek? Wat baat jou dat?  Heb je dan zo weinig eigenwaarde dat je eerst een ander de grond in moet trappen om jezelf beter te voelen?  Nee toch? 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

Kwestie van beter lezen wat hij schrijft. En ophouden hem bewust te kwetsen omdat hij niet voor geld werkt. Ik vind dat je hem wel een excuus verschuldigd bent.  Waarom moet je hem iedere keer weer wijzen op zijn zwakke plek? Wat baat jou dat?  Heb je dan zo weinig eigenwaarde dat je eerst een ander de grond in moet trappen om jezelf beter te voelen?  Nee toch? 

Ik denk dat ik Figulus/Kaasjeskruid langer ken op dit forum dan jij. Zo sympathiek is hij niet. Opmerkelijk dat jij je zo door hem laat beïnvloeden:

22 uur geleden zei Flawless victory:

Twisziekte heet dat. Net een wijf. 

Of is dit jouw ware aard?

bewerkt door Monachos
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Monachos:

1 Korintiërs 3: 12-15

En zelfs al zou dat onzin zijn dan nog vind ik het te makkelijk om het allemaal op Jezus af te schuiven. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn woorden en daden. Ik ben niet altijd even lief maar er is ook nog zoiets als 'tough love'. Ik doe en zeg wat ik op dat moment goed vind. Ik merk vanzelf wel wat God van me overlaat.


Iedere natuurlijke mens (wat Paulus “de oude mens” noemt) is reeds veroordeeld. De geestelijke mens (Christus, de Zoon) moet in ieder mens geboren worden en opstaan, zodat we met Paulus kunnen zeggen 

Galaten‬ ‭2‬:‭20‬-‭21‬ ‭NBG51‬‬

Met Christus ben ik gekruisigd, en toch leef ik, (dat is), niet meer mijn ik, maar Christus leeft in mij. En voor zover ik nu (nog) in het vlees leef, leef ik door het geloof in de Zoon van God, die mij heeft liefgehad en Zich voor mij heeft overgegeven. Ik ontneem aan de genade Gods haar kracht niet; want indien er gerechtigheid door de wet is, dan is Christus tevergeefs gestorven.
‭‭

1 minuut geleden zei Monachos:

Ik denk dat ik Figulus/Kaasjeskruid langer ken op dit forum dan jij. Zo sympathiek is hij niet.


Het punt ontgaat je totaal…… Ga dan maar zo door Monachos, ik zet je voorlopig weer op negeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De “ster” van Jacob (een komeet) is zichtbaar aan de hemel.  Deze rabbijn denkt dat dat Israëls overwinning aankondigt, persoonlijk denk ik dat het Jacob’s benauwdheid inluidt, hoewel die uitloopt op de Overwinning van Christus.

 

https://www.nu.nl/wetenschap/6331392/komende-avonden-unieke-kans-om-komeet-tsuchinshan-atlas-te-zien.html

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Flawless victory:

De “ster” van Jacob (een komeet) is zichtbaar aan de hemel.  Deze rabbijn denkt dat dat Israëls overwinning aankondigt, persoonlijk denk ik dat het Jacob’s benauwdheid inluidt, hoewel die uitloopt op de Overwinning van Christus.

 

https://www.nu.nl/wetenschap/6331392/komende-avonden-unieke-kans-om-komeet-tsuchinshan-atlas-te-zien.html

 

en ik denk dat een "ster" zich gene reet aantrekt van wat op een planeetje bij een echte ster gebeurt..

bijgeloof kan je beter in een ander topic uiten. Bijvoorbeeld "Bijbelkennis" of zo..

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Flawless victory:

De “ster” van Jacob (een komeet) is zichtbaar aan de hemel.  Deze rabbijn denkt dat dat Israëls overwinning aankondigt, persoonlijk denk ik dat het Jacob’s benauwdheid inluidt, hoewel die uitloopt op de Overwinning van Christus.

 

https://www.nu.nl/wetenschap/6331392/komende-avonden-unieke-kans-om-komeet-tsuchinshan-atlas-te-zien.html

 

Een komeet is gewoon een massa steengruis en ijs, waarschijnlijk afkomstig uit de Kuipergordel of Oortwolk. Heeft geen fuk te maken met Israël.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja, daar denkt het Joodse volk heel anders over.  Van vele kanten wordt kort na Yom Kippur een aanval op o.a. Iran verwacht.  
 

Numeri 24
[17] Wat ik zie is niet in het heden,
wat ik waarneem is niet nabij.
Een ster komt op uit Jakob,
een scepter uit Israël.
Hij verbrijzelt Moab de slapen,
de kinderen van Set slaat hij neer.
[18] Het land van zijn vijand verovert hij,
het land van Edom en Seïr.
Israël wordt machtig en sterk,
[19] uit Jakob staat een heerser op.

Er is onder Iraniërs, ook in Iran zelf, enorm veel steun voor de Israëlieten. Het Iraanse volk wil al langer af van de overheersing door de Ayatollahs.

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flawless victory:

Tsja, daar denkt het Joodse volk heel anders over.  Van vele kanten wordt kort na Yom Kippur een aanval op o.a. Iran verwacht.  
 

Numeri 24
[17] Wat ik zie is niet in het heden,
wat ik waarneem is niet nabij.
Een ster komt op uit Jakob,
een scepter uit Israël.
Hij verbrijzelt Moab de slapen,
de kinderen van Set slaat hij neer.
[18] Het land van zijn vijand verovert hij,
het land van Edom en Seïr.
Israël wordt machtig en sterk,
[19] uit Jakob staat een heerser op.

tjezus man, kan je ook andere bronnen posten?

dit is, zoals ik wel vaker zeg, joodse propaganda.. En dat bedoel ik niet antisemitisch, maar propaganda moet je niet serieus nemen. Het is bedoeld om mensen van een groep moed en sterkte te laten verkrijgen in moeilijke tijden...

Vandaar dat krijsgeweld en "wij zijn sterk en machtig".... Ooit zal het beter zijn..

Dit kan je aantreffen in alle landen en bij alle volkeren die in real life krachteloos waren. Want Israel was een landje van niks dat door allerlei vijanden verslagen werd in een poep en een scheet.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid