TTC 1.585 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Tortelduif: E = mc² In een vacuüm? Op basis van je bericht dacht ik aan iets praktischer, iets dichter bij huis. 1 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 11 Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 46 minuten geleden 11 minuten geleden zei TTC: In een vacuüm? Op basis van je bericht dacht ik aan iets praktischer, iets dichter bij huis. Niet per se, het verklaart waarom bij kernreacties enorme hoeveelheden energie kunnen vrijkomen uit een relatief kleine hoeveelheid materie. In mijn tuin ben ik inmiddels begonnen aan een verzameling stokken en stenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 38 minuten geleden 6 minuten geleden zei Tortelduif: Niet per se, het verklaart waarom bij kernreacties enorme hoeveelheden energie kunnen vrijkomen uit een relatief kleine hoeveelheid materie. In mijn tuin ben ik inmiddels begonnen aan een verzameling stokken en stenen. Ja, die uitspraak, om het simpel te houden. Maar dat zou volgens hem pas van toepassing zijn voor WOIV. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 11 Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 34 minuten geleden 2 minuten geleden zei TTC: Ja, die uitspraak, om het simpel te houden. Maar dat zou volgens hem pas van toepassing zijn voor WOIV. Voor het geval ik WOIII overleef, wat uiteraard mijn intentie is. Mocht blijken dat ik plots niet meer weet hoe pijlen, bogen en speren te maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 25 minuten geleden 4 minuten geleden zei Tortelduif: Voor het geval ik WOIII overleef, wat uiteraard mijn intentie is. Mocht blijken dat ik plots niet meer weet hoe pijlen, bogen en speren te maken. Moest je dat vergeten kan je het nog altijd aan Hopper vragen, die houdt alles bij in z'n clowd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 11 Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 20 minuten geleden 3 minuten geleden zei TTC: Moest je dat vergeten kan je het nog altijd aan Hopper vragen, die houdt alles bij in z'n clowd. Laten we hopen dat die dan nog niet uit de lucht is geschoten. Heldere wolk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.585 Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 14 minuten geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Tortelduif: Laten we hopen dat die dan nog niet uit de lucht is geschoten. Heldere wolk. Bedachtzaamheid is altijd gepast, sommigen kunnen zelfs hoop uit de lucht schieten. Meestal komt er dan een reeks citaten achteraan, over liefde en ethiek en zo van die dingen. Toegegeven, het is veel te melig voor deze wereld. 13 minuten geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten