najjreb86 3 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 7 uur geleden zei Tortelduif: De jeukende handen worden momenteel ingezet voor het vellen van bomen. Heel fijn om te doen, ik word er behoorlijk bedreven in inmiddels. Komt heel wat bij kijken, veel meer dan bij een balkje uit de doe het zelf zaak doorzagen. De hele boom van 15 meter hoog en met een diameter van 30 cm. wordt binnen 20 minuten geveld en verwerkt tot mooie blokken van 30 cm. Dat mag niet! Er mag wel meer niet... Linkse prutsers. In feite heeft de regering bloed aan de handen en verdienen het enige wat echt werkt: liquideren. Ach, tousi tv weer. Nu weet ik zeker dat je Figurus bent.. Je naam is veranderd maar je manier van praten niet. Ga lekker bij een gemeente werken in de platsoenen, daar kan je in de winter ook bomen zagen en je handen laten werken. Msischien dat je dan wat leuker en aardiger bent tegen anderen. Waar ik werk werken veel buitenlanders, en je gaat toch anders naar ze kijken als je met ze omgaat. Onze regering is overigens al zo'n 20-30 jaar niet links meer, dus waarom je links en regering in een zin zet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 14 minuten geleden zei najjreb86: Ga lekker bij een gemeente werken in de platsoenen, daar kan je in de winter ook bomen zagen en je handen laten werken. Msischien dat je dan wat leuker en aardiger bent tegen anderen. Waar ik werk werken veel buitenlanders, en je gaat toch anders naar ze kijken als je met ze omgaat. Succes ermee, ik hou het op steeds meer zelfvoorzienend. Bevalt uitstekend. Met je gemeentewerk. Ik schoffel alles kapot daarzo, zeker met al die buitenlanders. In tegenstelling tot jou heb ik daar heel andere ervaringen mee. Tijdens het kabeltrekken deden ze vooral alsof ze trokken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 3 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 30 minuten geleden zei Tortelduif: Succes ermee, ik hou het op steeds meer zelfvoorzienend. Bevalt uitstekend. Met je gemeentewerk. Ik schoffel alles kapot daarzo, zeker met al die buitenlanders. In tegenstelling tot jou heb ik daar heel andere ervaringen mee. Tijdens het kabeltrekken deden ze vooral alsof ze trokken... Kabeltrekken word door Oost Europeanen gedaan, niet door degene waar jij altijd zo tegen in gaat. En trek je ook geen uitkering, dat je zegt zelfvoorzienend te zijn? Bomen kapot maken die de gemeente plant is overigens ook niet zelfvoorzienend zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei najjreb86: Kabeltrekken word door Oost Europeanen gedaan, niet door degene waar jij altijd zo tegen in gaat. En trek je ook geen uitkering, dat je zegt zelfvoorzienend te zijn? Bomen kapot maken die de gemeente plant is overigens ook niet zelfvoorzienend zijn. Wat moet je nou met je grote smoel man. Meneer de gemeentewerker met zogenaamd verstand van kabeltrekken. Je moet gewoon je bek houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
najjreb86 3 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Tortelduif: Wat moet je nou met je grote smoel man. Meneer de gemeentewerker met zogenaamd verstand van kabeltrekken. Je moet gewoon je bek houden. Begin je weer? Wees blij dat je niet in bij mij in de buurt woont, ik kom je opzoeken met je rothond Drones stand up for themselves and dont give up te fight Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Tortelduif 1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei najjreb86: Begin je weer? Wees blij dat je niet in bij mij in de buurt woont, ik kom je opzoeken met je rothond. Donder lekker een eind op naar waar je vandaan komt, vent met je grote bek. Stomme kneus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten