Paulus888 53 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Zojuist zei Aristarkos: En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos ik heb het al eens eerder gevraagd Aristacratos: Wek ik bij jou emoties uit als woede, irritatie, verdriet? Dan spijt me dat.. Maar de troll is niet verantwoordelijk voor wat de ander voelt. Daar is de persoon die het voelt zelf verantwoordelijk voor. 55 minuten geleden zei Robert Frans: Ik ben inderdaad helemaal uitgeluld. Dat klopt ja.. Je hebt eindelijk door dat jouw God zelf offers wilde. Anders zou hij in Leviticus ook niet met zo'n ellenlange lijst komen van waar offers aan moeten voldoen. Dat de dieren bijvoorbeeld rein en perfect moesten zijn. Tevens heb je eindelijk door dat God zich niks aantrekt van menselijke wensen.. Graag gedaan Robert Frans! 27 minuten geleden zei Fundamenteel: Daarom: don't feed the trolls. Block and ignore. Misschien moeten mensen eens kunnen snappen dat er mensen zijn met andere meningen? En zolang ik die mening uit zoals ik die uit is er niks aan de hand.. Maar goed, er zijn mensen die niet tegen andere meningen kunnen en zichzelf wijsmaken dat de ander wel een troll moet zijn. Je zou maar lezen wat de ander zegt en daarvan leren. Stel je voor, je zou zelfs van je geloof kunnen vallen door naar anderen te luisteren. En dat moet je niet hebben, nietwaar? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 8 minuten geleden zei Paulus888: ik heb het al eens eerder gevraagd Aristacratos: Wek ik bij jou emoties uit als woede, irritatie, verdriet? Dan spijt me dat.. Maar de troll is niet verantwoordelijk voor wat de ander voelt. Daar is de persoon die het voelt zelf verantwoordelijk voor. En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.019 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 2 minuten geleden zei Aristarkos: En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Don't feed it Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Aristarkos: En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos ik bewijs niks. Behalve dat christenen of gristenen hele kleine teentjes hebben. Die niet geloven kunnen dat er andersdenkenden zijn.. Vandaar dat je mij nu als troll wegzet want trollen kan je negeren.. Ik geef nergens verkeerde informatie af, en ik doe me nergens bewust anders voor. Ik denk tevens dat ik meer verstand van de Bijble heb dan veel van jullie. Althans, ik weet er meer van. Ook van de geschiedenis, wie de bijbel geschreven hebben etc. Ook dat is voor jullie lange teners moeilijk te verhapslikken. Ik heb overigens aan Sjako gevraagd om op te treden tegen mensen die mij iedere keer voor troll uitmaken. Maar niks van gemerkt. Want ik ben een atheist of agnost en dan ben je minder waard dan een christen. 1 uur geleden zei Fundamenteel: Don't feed it niet zo stoken in een gelukkig huwelijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.656 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden zei Paulus888: Je hebt eindelijk door dat jouw God zelf offers wilde. Anders zou hij in Leviticus ook niet met zo'n ellenlange lijst komen van waar offers aan moeten voldoen. Dat de dieren bijvoorbeeld rein en perfect moesten zijn. Tevens heb je eindelijk door dat God zich niks aantrekt van menselijke wensen.. Graag gedaan Robert Frans! Ongetwijfeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 48 minuten geleden zei Paulus888: ik bewijs niks. Behalve dat christenen of gristenen hele kleine teentjes hebben En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden zei Aristarkos: En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos ben je al aan het stampvoeten Charisteas? Of aan het huilen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten