Spring naar bijdragen

Bekering Christendom

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Aristarkos:

En weer bewijs je dat je gewoon een waardeloze trol bent.

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

Aristarkos

ik heb het al eens eerder gevraagd Aristacratos: Wek ik bij jou emoties uit als woede, irritatie, verdriet? Dan spijt me dat..

Maar de troll is niet verantwoordelijk voor wat de ander voelt. Daar is de persoon die het voelt zelf verantwoordelijk voor.

55 minuten geleden zei Robert Frans:

Ik ben inderdaad helemaal uitgeluld.

Dat klopt ja.. 

Je hebt eindelijk door dat jouw God zelf offers wilde. Anders zou hij in Leviticus ook niet met zo'n ellenlange lijst komen van waar offers aan moeten voldoen. Dat de dieren bijvoorbeeld rein en perfect moesten zijn. 

Tevens heb je eindelijk door dat God zich niks aantrekt van menselijke wensen..

Graag gedaan Robert Frans!

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daarom: don't feed the trolls. Block and ignore. 

Misschien moeten mensen eens kunnen snappen dat er mensen zijn met andere meningen? En zolang ik die mening uit zoals ik die uit is er niks aan de hand..

Maar goed, er zijn mensen die niet tegen andere meningen kunnen en zichzelf wijsmaken dat de ander wel een troll moet zijn. Je zou maar lezen wat de ander zegt en daarvan leren. Stel je voor, je zou zelfs van je geloof kunnen vallen door naar anderen te luisteren. En dat moet je niet hebben, nietwaar?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Galaten 6:3 is jou op het lijf geschreven. Omdat je in je arrogantie jezelf als een geestelijk mens ziet en alle andere mensen als natuurlijke mensen. Je kunt wel denken dat je een geestelijk mens ben

Hallo, Mijn naam is Imko en ik ben 18 jaar. In mijn levensbestaan heb ik nog nooit maar een beetje in God gelooft. Ik kom nu echter in een fase waarin ik merk aan mezelf dat ik steeds s

Een christen wordt geen christen om een betere versie van zichzelf te worden. Jezelf verbeteren d.m.v. het adapteren van christelijke normen en waarden, maakt je simpelweg een dief van vruchten en een

8 minuten geleden zei Paulus888:

ik heb het al eens eerder gevraagd Aristacratos: Wek ik bij jou emoties uit als woede, irritatie, verdriet? Dan spijt me dat..

Maar de troll is niet verantwoordelijk voor wat de ander voelt. Daar is de persoon die het voelt zelf verantwoordelijk voor.

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Aristarkos:

Aristarkos

Don't feed it ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Aristarkos:

Aristarkos

ik bewijs niks. Behalve dat christenen of gristenen hele kleine teentjes hebben. Die niet geloven kunnen dat er andersdenkenden zijn.. Vandaar dat je mij nu als troll wegzet want trollen kan je negeren..

Ik geef nergens verkeerde informatie af, en ik doe me nergens bewust anders voor.

Ik denk tevens dat ik meer verstand van de Bijble heb dan veel van jullie. Althans, ik weet er meer van. Ook van de geschiedenis, wie de bijbel geschreven hebben etc. Ook dat is voor jullie lange teners moeilijk te verhapslikken.

Ik heb overigens aan Sjako gevraagd om op te treden tegen mensen die mij iedere keer voor troll uitmaken. Maar niks van gemerkt. Want ik ben een atheist of agnost en dan ben je minder waard dan een christen. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Don't feed it ;)

niet zo stoken in een gelukkig huwelijk

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

Je hebt eindelijk door dat jouw God zelf offers wilde. Anders zou hij in Leviticus ook niet met zo'n ellenlange lijst komen van waar offers aan moeten voldoen. Dat de dieren bijvoorbeeld rein en perfect moesten zijn. 

Tevens heb je eindelijk door dat God zich niks aantrekt van menselijke wensen..

Graag gedaan Robert Frans!

Ongetwijfeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Paulus888:

ik bewijs niks. Behalve dat christenen of gristenen hele kleine teentjes hebben

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Aristarkos:

Aristarkos

ben je al aan het stampvoeten Charisteas? Of aan het huilen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites