Spring naar bijdragen

🌈💖 De Regenboogverklaring: ​ een christelijk excuus voor lhbti-discriminatie🌈💖 ​


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat heeft niets met met vrijheid van religie te maken. Dit is  gewoon belediging en discriminatie. 1:05: "Als ik zo'n bisschop te pakken krijg scheur ik hem aan stukken". Wat is dat voor gek ?!

Is er ook conversietherapie voor vaders die tekort schieten in de opvoeding van hun kinderen.   Kinderen die de dupe zijn geworden om dat een vader niet de huwelijkse staat met zijn vrouw kan onderh

En de bekering bestaat uit de simpele opdracht: stop met zondigen. Om concreet te zijn: Die gestolen heeft, stele niet meer, maar arbeide liever, werkende dat goed is met de handen, opdat hij heb

Posted Images

3 uur geleden zei Hermanos2:

Jij hebt Jezus niets voor te schrijven. Die kan dat heel goed zelf. Jij moet je eigen stoep kuisen en bidden voor anderen. En je energie stoppen in bazuinen. Want daar is alleen Barney actief. Dat is echt geen reclame. Kom, doe wat aan je forum. Het is broodnodig als credible straks weer crasht. 

 


Ik zou het mijn ergste vijand nog niet aandoen ze de weg te wijzen naar dat Sanhedrin met opperrabijn Jahu en grootinquisiteur Fundamenteel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:


Ik zou het mijn ergste vijand nog niet aandoen ze de weg te wijzen naar dat Sanhedrin met opperrabijn Jahu en grootinquisiteur Fundamenteel. 

Wij willen u wijzen op het feit dat je misleid bent omdat we om uw ziel geven. Jij veroodeelt ons he, niet andersom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wij willen u wijzen op het feit dat je misleid bent omdat we om uw ziel geven. Jij veroodeelt ons he, niet andersom.


Je bent zeer sluw maar weinig intelligent.  Je gelooft het zelf en denkt nog steeds dat mensen je niet door hebben.  Wij hebben 1 Getuige en die Weet álles wat er is gebeurd voor en achter de schermen en in ieders hart. Ik heb het je meteen vergeven toen je beweerde berouw te hebben en niet meer tot God te kunnen bidden. Maar niets aan jou is echt. Niets. God moge je straffen.  Ik sta daar nu volledig achter. Alles wat jij anderen aandoet dat mag jij van mij ondervinden. Alle druk die je op mensen zet achter de schermen en voor de schermen. Het machtsmisbruik dat je hebt toegepast.  Alle misleiding die je toepast.  Je zult het volgens mij allemaal moeten ondervinden. Jouw berouw is nep. Goddeloos, dat ben je.  Je verschuilt je achter een masker van christendom.  En al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt haar altijd.
En kom niet weer bij mij terug met je geveinsde spijt. Mocht het achtste wereldwonder gebeuren dat er plotseling iets van oprechtheid in je opwelt dan ga je daar zelf maar mee naar God.  En als je weer niet bidden kan dan wacht je maar tot de koperen hemel weer open trekt. God laat niet varen de werken Zijner handen. Ook jou niet. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Flawless victory:


Zijn obsessie met homo’s is wel degelijk bashing.  Zodra hij uit balans raakt zijn de homo’s weer aan de beurt.  Dat draagt allemaal bij aan homohaat en homofobie of op zijn minst aan druk op de homogemeenschap.  Homoseksuele mensen liggen al zo onder vuur, met een groeiende groep moslims in de samenleving.  Een artikel uit 2012. Toen was het al zo erg. Het laatste wat een christen zou moeten doen is roeren in andermans leven en andermans seksualiteit.  https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2012/03/28/jan-roegiers-naar-de-culturalisering-van-homobashing/

Ja, bij nader inzien vind ik dat ook. Aanvankelijk sprak hij opzettelijk niet over homo's maar over homoseksualiteit als verschijnsel. Maar ondertussen loopt het zodanig in elkaar over dat hij toch een groep mensen weg zet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn gedram is niet mijn gedram maar een internationaal standpunt om de regenboog uit onze gemeenschappen te verbannen en Christus weer Heer te maken.

Ik lees begrijpend en begrijp heel goed wat daar staat. Misschien duidelijker schrijven ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Ik lees begrijpend en begrijp heel goed wat daar staat. Misschien duidelijker schrijven ?

Hey dude, jij vroeg gisteren nog begrip voor je kleine keyboard. En nu anderen aanvallen over duidelijker schrijven? Hoepel gauw op zeg. 

 

11 minuten geleden zei Flawless victory:


Ik zou het mijn ergste vijand nog niet aandoen ze de weg te wijzen naar dat Sanhedrin met opperrabijn Jahu en grootinquisiteur Fundamenteel. 

Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik had hoop dat het tij daar nog kon keren maar ondertussen zie ik dat niet meer gebeuren. Ik ben benieuwd wanneer Willempie zijn ontslag indient. Want ik weet zeker dat hij helemaal niet gediend is van homo's wegzetten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik lees begrijpend en begrijp heel goed wat daar staat. Misschien duidelijker schrijven ?

Ik bied meer nuances dan ik terug krijg. De alfabat regenboog is de opbouw naar de antichrist. Transgenders zijn al een helemaal de andere kant op van waar ge zou in moeten vormen met Christus als Heer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik had hoop dat het tij daar nog kon keren maar ondertussen zie ik dat niet meer gebeuren. Ik ben benieuwd wanneer Willempie zijn ontslag indient. Want ik weet zeker dat hij helemaal niet gediend is van homo's wegzetten. 

Ik zou niet in anderen hun naam spreken. Dat doen we toch niet? 

Ik zet homo's helemaal niet weg maar bied ze onze Redder aan. De hater ben ik niet maar degene die de werken van onze Heer negeren in die duizendtallen getuigenissen.

bewerkt door Fundamenteel
Dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik bied meer nuances dan ik terug krijg. De alfabat regenboog is de opbouw naar de antichrist. Transgenders zijn al een helemaal de andere kant op van waar ge zou in moeten vormen met Christus als Heer.

Aha, je wil dus alle regenbogen de wereld uit, behalve die van jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Aha, je wil dus alle regenbogen de wereld uit, behalve die van jou.

Ook die hoeft niet aan kerken te hangen. De absolute limiet is een kruis als symbool in de kerk naar mijn mening. Verder niets en alle focus op het nieuwe verbond.

1 minuut geleden zei Hermanos2:

Nou, gisteren? Sorry, ik zit op m'n telefoon en ik heb niet gelezen voor versturen. En nu begrip weigeren waar je eerst zelf om vroeg? Jij hebt wel ballen zeg... Dat wordt weer negeerstand 

Waar is uw angst voor de Heer? Wat als ik de Heer dag en nacht bid voor wijsheid in dit onderwerp en net door angst voor mijn dierbaren en onze volgende generatie zo "doordram"?

Weet u wel hoe het Koninkrijk van den Heer werkt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Flawless victory:

Hij verdient de regenboogvlag en de vriendschap van homoseksuelen niet.  Dus maar beter dat hij die vlag ook niet uithangt. 

Neen wij verdienen inderdaad beter dan zo'n propaganda vlag dat kinderen lokt om ze permanent eugenetisch te beschadigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Fundamenteel:

De alfabat regenboog is de opbouw naar de antichrist.

De aanwezigheid van mits liefde voor homoseksuelen is je bescherming tegen de antichrist en zijn one world religion met zijn noahide laws. Je weet niet waar je mee bezig bent. Je verdient die vlag en de vriendschap van die mensen niet.   Je zult de dag nog berouwen dat je besloot de regenboogvlag te verbannen uit de kerk waar je niet eens lid van bent. 

 https://www.researchgate.net/publication/339385561_list-oral-statment-institute-of-noahide-code-1

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

De aanwezigheid van homoseksuelen is je bescherming tegen de antichrist en zijn one world religion met zijn noahide laws. Je weet niet waar je mee bezig bent. Je verdient die vlag en de vriendschap van de mensen niet.   Je zult de dag nog berouwen dat je besloot de regenboogvlag te verbannen uit de kerk waar je niet eens lid van bent. 

 https://www.researchgate.net/publication/339385561_list-oral-statment-institute-of-noahide-code-1

Voor de zondvloed deden ze ook aan eugenetica. Hitler deed het ook. Het komt altijd terug onder andere narratieven.

Daar het te dichtbij mij kwam, ben ik dus zeer bewust met die geest geworden; het is pure propaganda om kinderen te misleiden en uit hun ware en oorsponkelijke geschapen idenditeit te vormen = antichrist.

Maar als cherrypicker kunt ge dat inderdaad niet inzien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Hermanos2:

Ik ben benieuwd wanneer Willempie zijn ontslag indient. Want ik weet zeker dat hij helemaal niet gediend is van homo's wegzetten. 


Ik weet niet hoe het met Willempie zit. Hij corrigeerde niemand toen ik zijn uitspraak over “normale homoseksuelen“ quootte en daarop werd aangevallen door het Sanhedrin. Hij zweeg in alle talen.  Ik denk dat hij net als wij allemaal graag op een forum post en nergens anders heen kan en dat  hij daarom zwijgt.  Ik zou het fijn vinden als hij hier weer mee kon doen, zodat hij ook een plek heeft om te posten en zichzelf te zijn en zijn eigen mening te geven in plaats van zijn forumleven te moeten slijten als ja-knikker. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Flawless victory:


Ik weet niet hoe het met Willempie zit. Hij corrigeerde niemand toen ik zijn uitspraak over “normale homoseksuelen“ quootte en daarop werd aangevallen door het Sanhedrin. Hij zweeg in alle talen.  Ik denk dat hij net als wij allemaal graag op een forum post en nergens anders heen kan en dat  hij daarom zwijgt.  Ik zou het fijn vinden als hij hier weer mee kon doen, zodat hij ook een plek heeft om te posten en zichzelf te zijn en zijn eigen mening te geven in plaats van zijn forumleven te moeten slijten als ja-knikker. 

jij werd helemaal niet aangevallen, er werd gevraagd wat een normale homoseksuele was en jij begon helemaal door te flippen. Ik heb het allemaal gelogd zenne :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

jij werd helemaal niet aangevallen, er werd gevraagd wat een normale homoseksuele was en jij begon helemaal door te flippen. Ik heb het allemaal gelogd zenne :)

God weet de Waarbeid, hoe jij ondertussen achter de schermen me het mes op de keel hebt gezet en sluwe vragen stelde en hoe je me voor om en achterom hebt geïntimideerd.  Wat je doet valt onder intimidatie. Dat jij jezelf nog in de spiegel kunt aankijken. Gewetenloos. Simpelweg gewetenloos. Alles aan jou is nep en geveinsd.  God heeft jouw logs niet nodig.  

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Flawless victory:

God weet de Waarbeid, hoe jij ondertussen achter de schermen me het mes op de keel hebt gezet en sluwe vragen stelde en hoe je me voor om en achterom hebt geïntimideerd.  Wat je doet valt onder intimidatie. Dat jij jezelf nog in de spiegel kunt aankijken. Gewetenloos. Simpelweg gewetenloos. Alles aan jou is nep en geveinsd. 

 

Geef je mij toestemming om alles te openbaren binnen context? Ook de privéberichten?

God is mijn getuige dat ik het regenboog onderwerp al voor die vete na die gestelde vraag (niet door mij) verborg. Jij bent erover begonnen en ik zei u daarvoor nog: agreed to disagree en was met andere zaken bezig.

En dan is er twist ontstaan door uw overdreven emotioneel gedrag en wou ik dat op een volwassen manier plaatsen EN afsluiten om verder te kunnen. Maar je bleef in uw boosheid volharden en dacht dat ik u in een hoekje dreef, terwijl ik gewoon toenadering zocht om het in vrede af te sluiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geef je mij toestemming om alles te openbaren binnen context? Ook de privéberichten?

God is mijn getuige dat ik het regenboog onderwerp al voor die vete na die gestelde vraag (niet door mij) verborg. Jij bent erover begonnen en ik zei u daarvoor nog: agreed to disagree en was met andere zaken bezig.

En dan is er twist ontstaan door uw overdreven emotioneel gedrag en wou ik dat op een volwassen manier plaatsen EN afsluiten om verder te kunnen. Maar je bleef in uw boosheid volharden en dacht dat ik u in een hoekje dreef, terwijl ik gewoon toenadering zocht om het in vrede af te sluiten.

Er zijn (ook ongeschreven) forum wetten. Je gaat niks openbaren. Zelfs niet met toestemming. Is er dan niets meer heilig hier? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Er zijn (ook ongeschreven) forum wetten. Je gaat niks openbaren. Zelfs niet met toestemming. Is er dan niets meer heilig hier? 

Ik vraag toch toestemming?

En ik voeg er aan toe:

En ik denk dat gans credible nu ook wel gezien heeft waar de bashers zitten en wie onze Heer hier haat en oneer aandoet, wie zich rechter opstelt door middel van cherrypicking en zijn openbaringen en leer aan ons verloochenen om welbehagen in een zondig bestaan te vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Flawless victory:


Ik weet niet hoe het met Willempie zit. Hij corrigeerde niemand toen ik zijn uitspraak over “normale homoseksuelen“ quootte en daarop werd aangevallen door het Sanhedrin. Hij zweeg in alle talen.  Ik denk dat hij net als wij allemaal graag op een forum post en nergens anders heen kan en dat  hij daarom zwijgt.  Ik zou het fijn vinden als hij hier weer mee kon doen, zodat hij ook een plek heeft om te posten en zichzelf te zijn en zijn eigen mening te geven in plaats van zijn forumleven te moeten slijten als ja-knikker. 

Ik vertrouw Willempie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid