Spring naar bijdragen

๐ŸŒˆ๐Ÿ’– De Regenboogverklaring: โ€‹ een christelijk excuus voor lhbti-discriminatie๐ŸŒˆ๐Ÿ’– โ€‹


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Meeste stamcellen voor dergelijke onderzoeken worden geoogst uit abortussen. Ze zitten ook in de navelstreng. Die zouden ze eigenlijk van ieder mens moeten bijhouden. Zodat die mens later -indien nodig- stamcellen op maat heeft. En het is waar, ze kweken reeds rare zaken.

Wat we aan de oppervlakte zien, is maar het tipje van de ijsberg. We hebben hier met zeer duistere verborgen wetenschappen te maken, het occulte. Ik verzwijg het meeste dat ik daarover las/lees omdat het gewoonweg teveel stof zou doen opwaaien. De realiteit overtreft reeds de fictie.

Onze toekomst is selectief kweken met cyborg toestanden. Genderideologie is de brug daar naartoe imo.

ย 

Als er nou een almachtige god was die zorgde voor perfecte babytjes, dan zou dergelijk medisch onderzoek (want dat is het, niets occults aan) niet nodig zijn.ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat heeft niets met met vrijheid van religie te maken. Dit isย  gewoon belediging en discriminatie. 1:05: "Als ik zo'n bisschop te pakken krijg scheur ik hem aan stukken". Wat is dat voor gek ?!

Dat is weer zo'n verhalen artikel he. Wie sloot ooit de deuren voor anders geaarden? Als er zondaars ergens welkom zijn, is het wel in de kerk. Ik weet dus niet wie die "we" in het artikel is, ma

Ik denk dat je gelijk hebt. Heb het jarenlang ook zo gezien. ย Toch vind ik ditย een uiterst delicaatย onderwerp. ย  Ik vind het moedig dat ze er op het podium voor uitkomt dat ze homoseksueel cq lesbisch

Posted Images

Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei Fundamenteel:

@Petra.ย erkent u nu dat het niet meer om een kleine minderheid spijtoptanten gaat? En dat mensen met mentale stoornissen te vaak naar gendercare worden doorverwezen?

Ik zei het u al toen ze in Finland (of Zweden? of allebei? Even geleden al) hun genderklinieken sloten, nu volgt GB. Wanneer schieten ze hier wakker dat we met psychopaten van het zuiverste water te maken hebben die eugenetica op de volgende generatie uitvoeren? Dat dit een dwaalleer is waarvoor we uiterst waakzaam dienen te zijn?

Ik schreef het al eerder en nu weer: de dwaalleer is hetย achterhaaldeย idee dat er maar tweeย geslachten en twee gendersย zijn. Met als gevolg dat men kindertjes in het binaire v of m hokje probeerde te pushen. Zelfs m.b.v. hormonen en operaties.ย 

Vergelijk het maar met conversietherapie.. dat heeft ook decennia geduurd voor de medische wereld en de maatschappij tot de slotsom kwam dat het eerder averechts werkt dan goed. Dat houdt niet in dat er geen homo's zijn, maar dat het een geaardheid is die je niet kan genezen. Net zoals een hetero niet met therapie/operaties/bidden van het hetero zijnย kan genezen enย dan opeens homo is.ย Al is het helaas voor sommigeย orthodoxen nog steeds moeilijk te accepteren.ย 

Het hele probleem is dat het kennelijk voor gelovigenย moeilijk te accepteren is dat er meer smaken (geslachten,ย genders, geaardheden) op de wereld bestaan dan de zo Bijbels gewenste twee;ย deย m/v die trouwen en kindjes bouwen. ย 

Lees dit onderstaande uit het door jou gelinkte artikel nou eens heel goed... Vooral de onderste zin. (Uitleg:ย Het gaat er niet om dat die mensen opeens geen trans zijn, maar dat er meer opties zijn dan een binary medical transition om ze in het v of m hokje te forceren.. Dat houdt bijvoorbeeld in dat je niet je borsten laat verwijderen maar een mannelijk type met borsten kunt zijn, of een piemel hebt en een zware stem hebt, maar toch in vrouwenkleren loopt en make-up draagt e.d. Je hoeft je niet te laten opereren om je lijf medisch aan te passen.. als de maatschappij je accepteert zoals je bent).ย 

ย 

" Cass, a leading consultant paediatrician, stressed that her findings were not intended to undermine the validity of trans identities or challenge peopleโ€™s right to transition, but rather to improve the care of the fast-growing number of children and young people with gender-related distress.

โ€œSome of the young adults said to us they wished theyโ€™d known when they were younger that there were more ways of being trans than just a binary medical transition,โ€ Cass told the Guardian."ย 

ย 

ย 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Ik schreef het al eerder en nu weer: de dwaalleer is hetย achterhaaldeย idee dat er maar tweeย geslachten en twee gendersย zijn. Met als gevolg dat men kindertjes in het binaire v of m hokje probeerde te pushen. Zelfs m.b.v. hormonen en operaties.ย 

Vergelijk het maar met conversietherapie.. dat heeft ook decennia geduurd voor de medische wereld en de maatschappij tot de slotsom kwam dat het eerder averechts werkt dan goed. Dat houdt niet in dat er geen homo's zijn, maar dat het een geaardheid is die je niet kan genezen. Net zoals een hetero niet met therapie/operaties/bidden van het hetero zijnย kan genezen enย dan opeens homo is.ย Al is het helaas voor sommigeย orthodoxen nog steeds moeilijk te accepteren.ย 

Het hele probleem is dat het kennelijk voor gelovigenย moeilijk te accepteren is dat er meer smaken (geslachten,ย genders, geaardheden) op de wereld bestaan dan de zo Bijbels gewenste twee;ย deย m/v die trouwen en kindjes bouwen. ย 

Lees dit onderstaande uit het door jou gelinkte artikel nou eens heel goed... Vooral de onderste zin. (Uitleg:ย Het gaat er niet om dat die mensen opeens geen trans zijn, maar dat er meer opties zijn dan een binary medical transition om ze in het v of m hokje te forceren.. Dat houdt bijvoorbeeld in dat je niet je borsten laat verwijderen maar een mannelijk type met borsten kunt zijn, of een piemel hebt en een zware stem hebt, maar toch in vrouwenkleren loopt en make-up draagt e.d. Je hoeft je niet te laten opereren om je lijf medisch aan te passen.. als de maatschappij je accepteert zoals je bent).ย 

ย 

" Cass, a leading consultant paediatrician, stressed that her findings were not intended to undermine the validity of trans identities or challenge peopleโ€™s right to transition, but rather to improve the care of the fast-growing number of children and young people with gender-related distress.

โ€œSome of the young adults said to us they wished theyโ€™d known when they were younger that there were more ways of being trans than just a binary medical transition,โ€ Cass told the Guardian."ย 

ย 

ย 

Dus dat kinderen vaak de verkeerde diagnose krijgen doet u niets?

Die klinieken sluiten wegens transfobie?

wees geen struisvogel.

3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als er nou een almachtige god was die zorgde voor perfecte babytjes, dan zou dergelijk medisch onderzoek (want dat is het, niets occults aan) niet nodig zijn.ย 

Ja het zal aan God liggen dat volwassenen kinderen perverteren met dwaalleren. Die kinderen zijn reeds perfect zoals ze zijn; stop toch met ze anders wijs te maken bende barbaren.

22 uur geleden zei Fundamenteel:

"Sommige jongvolwassenen vertelden ons dat ze wensten dat ze toen ze jonger waren hadden geweten dat er meer manieren zijn om transgender te zijn dan alleen een binaire medische transitie," vertelde Cass aan The Guardian.

ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

k schreef het al eerder en nu weer: de dwaalleer is hetย achterhaaldeย idee dat er maar tweeย geslachten en twee gendersย zijn. Met als gevolg dat men kindertjes in het binaire v of m hokje probeerde te pushen. Zelfs m.b.v. hormonen en operaties.ย 

En ik bewees u eerder al dat dit een social construct is dat op geen enkele wetenschap gebaseerd is. Remember dat chatGPT u toen zelfs faalde en het niet wetenschappelijk concreet kon maken? Een social construct om eugenetica uit te voeren is nog maar weinig gebeurd in de geschiedenis, maar telkens verfoeit door de toekomst.

1 uur geleden zei Petra.:

Vergelijk het maar met conversietherapie.

Inderdaad, de overheden verboden conversietherapie om het monopolie tot zich te trekken. Want kinderen wijsmaken dat ze van geslacht kunnen veranderen is ook een vorm van conversietherapie. Terwijl niemand ooit heeft kunnen bewijzen dat homoseksualiteit aangeboren is maar wel verbanden legde met eerder misbruik of de opvoeding (te bemoederd bv).

1 uur geleden zei Petra.:

Het hele probleem is dat het kennelijk voor gelovigenย moeilijk te accepteren is dat er meer smaken (geslachten,ย genders, geaardheden) op de wereld bestaan dan de zo Bijbels gewenste twee;ย deย m/v die trouwen en kindjes bouwen. ย 

Neen het is voor woke mensen moeilijk teย  begrijpen dat zoogdieren binaire verdeeld zijn. Man en vrouw. That's it! En je kan niet van geslacht veranderen, je kan het enkel imiteren. Puberteitblokkers zijn niet omkeerbaar.

1 uur geleden zei Petra.:

" Cass, a leading consultant paediatrician, stressed that her findings were not intended to undermine the validity of trans identities or challenge peopleโ€™s right to transition, but rather to improve the care of the fast-growing number of children and young people with gender-related distress.

Ik heb dat eerder gequote met de hele link bij en vertaald naar Nederlands, zie nog eens in mijn laatste post. Zij zegt dat er meer is dan enkel een binaire overgang. Dus dat je niet van jongs af aan hormonale verstoringen moet doen. Anderen die terugkijken als volwassen op hun kindertijd, zouden zichzelf adviseren het rustiger aan te doen.

Kinderen krijgen te snel puberteitblokkers en hormonen in een klimaat waar meer dan de helft de foute diagnose kreeg.

Wake the F up Petra.

5 minuten geleden zei Thinkfree:

ย 

Lees en huiver: https://www.radar.gaysagainstgroomers.com/post/spilling-the-tea-on-the-t-the-pedophilic-roots-of-the-trans-movement

Homoseksuelen die de T uit hun lijst willen schrappen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-4-2024 om 09:40 zei Fundamenteel:

Pichal en zijn partner zijn pleegouders. In 2015 namen ze in het weekend en in vakanties de zorg op voor twee elfjarige jongens. Een jaar later werd dat op vraag van de kinderen voltijds. Vandaag zijn de jongens negentien jaar.25 nov 2023
https://www.demorgen.be/nieuws/het-zal-voor-sven-pichal-moeilijk-worden-om-in-vlaanderen-opnieuw-een-leven-op-te-bouwen-maar-bij-mij-is-hij-altijd-welkom~b73bff35/

Sven Pichal aangehouden in groter onderzoek naar beelden van kindermisbruik, โ€˜VRT-collegaโ€™s zijn in shockโ€™
https://www.demorgen.be/snelnieuws/sven-pichal-aangehouden-in-groter-onderzoek-naar-beelden-van-kindermisbruik-vrt-collega-s-zijn-in-shock~b3f8e2d5/

Uit de vorige link: We willen niets te maken hebben met deze perverselingen die zich voordoen als "LGBTQ-helden." Veel andere zogenaamde "transrechtenactivisten" zetten het werk voort van hun pedofiele voorgangers zoals John Money, door te beweren dat kinderen seksuele wezens zijn die puberteitsremmers moeten nemen om hun ontwikkeling te voorkomen, iets wat hen eruit kan laten zien alsof ze voor altijd kinderen zijn. Ondertussen is de Verenigde Staten een belangrijk centrum voor kinderhandel, en volgens een documentaire genaamd "Cut: Daughters of the West" van de Canadese regisseur Simon Esler, zijn transkinderen een waardevolle prooi geworden voor handelaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Ik schreef het al eerder en nu weer: de dwaalleer is hetย achterhaaldeย idee dat er maar tweeย geslachten en twee gendersย zijn. Met als gevolg dat men kindertjes in het binaire v of m hokje probeerde te pushen. Zelfs m.b.v. hormonen en operaties.ย 

Vergelijk het maar met conversietherapie.. dat heeft ook decennia geduurd voor de medische wereld en de maatschappij tot de slotsom kwam dat het eerder averechts werkt dan goed. Dat houdt niet in dat er geen homo's zijn, maar dat het een geaardheid is die je niet kan genezen. Net zoals een hetero niet met therapie/operaties/bidden van het hetero zijnย kan genezen enย dan opeens homo is.ย Al is het helaas voor sommigeย orthodoxen nog steeds moeilijk te accepteren.ย 

Het hele probleem is dat het kennelijk voor gelovigenย moeilijk te accepteren is dat er meer smaken (geslachten,ย genders, geaardheden) op de wereld bestaan dan de zo Bijbels gewenste twee;ย deย m/v die trouwen en kindjes bouwen. ย 

Lees dit onderstaande uit het door jou gelinkte artikel nou eens heel goed... Vooral de onderste zin. (Uitleg:ย Het gaat er niet om dat die mensen opeens geen trans zijn, maar dat er meer opties zijn dan een binary medical transition om ze in het v of m hokje te forceren.. Dat houdt bijvoorbeeld in dat je niet je borsten laat verwijderen maar een mannelijk type met borsten kunt zijn, of een piemel hebt en een zware stem hebt, maar toch in vrouwenkleren loopt en make-up draagt e.d. Je hoeft je niet te laten opereren om je lijf medisch aan te passen.. als de maatschappij je accepteert zoals je bent).

De kwestie is vooral dat mensen wel degelijk in het algemeen in man en vrouw zijn in te delen, maar dat nu de paar uitzonderingen daarop volgens sommigen als algemene maatstaf zouden moeten gelden. Dat legitiem kritische vragen of opmerkingen al snel worden weggewuifd als irrelevant of zelfs haatdragend. Dat de academische vrijheid dreigt te worden beperkt als elke kritisch artikel of zelfs het niet kennen of hanteren van specifieke jargon uit de transgemeenschap als 'onveilig' of 'transfoob' wordt weggezet. Dat het gewoon verrekte lastig tot vrijwel onmogelijk is om in een kerel een vrouw te zien, maar je dat dan geacht wordt te doen als die kerel zegt een vrouw te zijn.

Dat het biologisch allemaal wat complexer ligt, dat wil ik best geloven, want biologie is altijd complex. Daar is het nu eenmaal biologie voor. Ik bedoel, zelf heb ik een stoornis dat een heel spectrum aan symptomen bevat, die ik ook niet allemaal heb, dus zal dat bij de geslachten niet veel anders zijn. Toch kan mijn stoornis benoemd worden zoals zij is en zijn allerlei subnamen sinds kort zelfs afgeschaft om het eenvoudiger te houden. Dat kan bij de geslachten lijkt mij dan ook prima, zonder voorbij te hoeven gaan aan de uitzonderingen die biologisch inderdaad beide geslachtskenmerken hebben (zoals bijvoorbeeld een penis รฉn een vagina). Waarom je dat dan zou moeten willen? Om het samenleven zo eenvoudig en ook zo veilig mogelijk te houden. Met alle ruimte om rekening met elkaar te houden en elkaar te respecteren in onze unieke eigenschappen, maar wel binnen werkbare kaders. We leggen graag speciale paden en ratelapparaten aan voor blinden en slechtzienden, maar we blijven het zien wel gewoon als norm handhaven.

Dat gedoe met genders hier en daar loopt echter wel een beetje uit de hand hier en daar. Zo schijnt er bijvoorbeeld ook een gender te zijn waarbij je je voor het merendeel, maar niet helemรกรกl een man of een vrouw voelt. Dergelijke overspecifieke benamingen, die je ook in het regenboogalfabet tegenkomt, komen mijns inziens voort uit een overdreven vorm van individualisme, waarin iedereen zo uniek mogelijk wil zijn en men daarom steeds meer nieuwe hokjes met bijbehorende jargon bedenkt en waarin je in elke eigenschap je hele identiteit zou moeten leggen. Mij lijkt dat dan weer een verkeerde ontwikkeling. Je zult je altijd moeten verhouden tot de gemeenschap in het algemeen. Je mag vragen en moet soms opeisen, maar je moet je ook kunnen schikken en jezelf ook niet al te serieus willen nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
53 minuten geleden zei Fundamenteel:

.. Die kinderen zijn reeds perfect zoals ze zijn; stop toch met ze anders wijs te maken bende barbaren.

Het probleem is dat je die kinderen helemaal niet perfect vindt zoals ze zijn. Maar dat je vindt dat ze in het binaire twee geslachten m/v hokje moeten passen.ย 

ย 

Op 1-4-2024 om 23:22 zei Fundamenteel:

ook ik onderteken dat er maar 2 geslachten zijn en dat bepaald is bij conceptie.

ย 

27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen het is voor woke mensen moeilijk teย  begrijpen dat zoogdieren binaire verdeeld zijn. Man en vrouw. That's it

ย 

59 minuten geleden zei Fundamenteel:
ย  22 uur geleden zei Fundamenteel:

"Sommige jongvolwassenen vertelden ons dat ze wensten dat ze toen ze jonger waren hadden geweten dat er meer manieren zijn om transgender te zijn dan alleen een binaire medische transitie," vertelde Cass aan The Guardian.

ย 

LET OP! je citeert het zelf maar wat er staat dringt niet tot je door:ย 

ย 

Het citaat hierboven bedoel ik.ย 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Petra.:

Het probleem is dat je die kinderen helemaal niet perfect vindt zoals ze zijn. Maar dat je vindt dat ze in het binaire twee geslachten m/v hokje moeten passen.ย 

ย 

ย 

ย 

ย 

LET OP! je citeert het zelf maar wat er staat dringt niet tot je door:ย 

ย 

Het citaat hierboven bedoel ik.ย 

Degene die ze willen veranderen zijn degene die ze niet perfect vinden?

Ik wil gerust erkennen dat er diverse kinderen met genderdysforie zijn, maar 4 op 5 ontgroeit die fase als je niet bevestigt. Dus 4 vijfde krijgt de verkeerde behandeling en dat onderstrepen die volwassenen in de link die als volwassen terugblikken op die behandelingen in hun kindertijd. De kliniek werd gesloten om een meer holistische benadering te handhaven.ย 

u focused zich wellicht op die 1 vijfde, maar ze zijn al lang niet meer representatief.

Welk kind houdt zich ook met zijn gender bezig? Enkel waar ze vlaggen zwaaien en propaganda verspreiden rond gender, daar is genderdysforie.

Finland's Leading Gender Dysphoria Expert Says 4 Out Of 5 Children Grow Out Of Gender Confusion.6 feb 2023 https://www.dailywire.com/news/finlands-leading-gender-dysphoria-expert-says-4-out-of-5-children-grow-out-of-gender-confusion
(
De vooraanstaande expert op het gebied van genderdysforie in Finland zegt dat 4 van de 5 kinderen hun genderverwarring ontgroeien.)

26 minuten geleden zei Robert Frans:

Je mag vragen en moet soms opeisen, maar je moet je ook kunnen schikken en jezelf ook niet al te serieus willen nemen.

dit terwijl velen het voornaamwoord van biologische vrouwen niet respecteren en haar transfoob noemen als ze niet als "chestfeeder" genaamd willen worden. De transgemeenschap is zo vrouwonvriendelijk als het kan zijn. De sporten in de vrouwencategorie getuigen dit ook.

54 minuten geleden zei Thinkfree:

ย 

De regenboog is ook een kindvriendelijk symbool waarmee o.a. overheden ze lokken om hun genetische veranderingen op de mens te handhaven en vrij kunnen experimenteren. Ouders wiens kind zo'n behandeling krijgt, moeten papieren ondertekenen waarna niemand aansprakelijk is. Maar ze liegen er wel bij dat de behandeling omkeerbaar is en verzwijgen dat dit een enorme impact heeft op de bot, spierontwikkeling van dat kind en vooral het cognitief vermogen stagneert.

Het is kindermishandeling in haar zuiverste vorm.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:
11 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als er nou een almachtige god was die zorgde voor perfecte babytjes, dan zou dergelijk medisch onderzoek (want dat is het, niets occults aan) niet nodig zijn.ย 

Ja het zal aan God liggen dat volwassenen kinderen perverteren met dwaalleren. Die kinderen zijn reeds perfect zoals ze zijn; stop toch met ze anders wijs te maken bende barbaren.

Als je zo dom bent dat je denkt dat er alleen perfecte babytjes worden geboren, is discussie verder zinloos.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als je zo dom bent dat je denkt dat er alleen perfecte babytjes worden geboren, is discussie verder zinloos.

Want geloven dat je van geslacht kan veranderen is de wijsheid van deze tijd natuurlijk.

Het gaat erom dat ze beter aanvaarden dat ze zijn wie ze zijn, in plaats van ze wijs te maken dat ze kunnen veranderen wat aangeboren is. Ik heb het dan niet over een hazenlip of iets soortgelijk waar een correctie geen mishandeling is: maar het geslacht waarin ze geboren worden.

Een jongen of meisje met genderdysforie wijsmaken dat ze van geslacht kunnen veranderen en de behandeling omkeerbaar is, is wellicht het grootste medische schandaal ooit.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Fundamenteel:

Het gaat erom dat ze beter aanvaarden dat ze zijn wie ze zijn, in plaats van ze wijs te maken dat ze kunnen veranderen wat aangeboren is. Ik heb het dan niet over een hazenlip of iets soortgelijk waar een correctie geen mishandeling is: maar het geslacht waarin ze geboren worden.

Waarom is correctie van een verkeerd ontwikkelde lip geen mishandeling en correctie van een verkeerd ontwikkeld geslacht wel?ย  Wat is dit, knal je nu gewoon de een na de andere gedachteloze buikkramp naar buiten?

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Fundamenteel:

Het gaat erom dat ze beter aanvaarden dat ze zijn wie ze zijn, in plaats van ze wijs te maken dat ze kunnen veranderen wat aangeboren is. Ik heb het dan niet over een hazenlip of iets soortgelijk waar een correctie geen mishandeling is: maar het geslacht waarin ze geboren worden.

Genderdysforie komt maar bij ong. 0,6% van de bevolking voor.ย 

Inย Nederland is het percentage kinderen wat met een aangeboren afwijkingย wordt geboren tussen de 3 en 5%. Het aantal klinische opnameย voor aangeborenย hartafwijkingen vergt zo'n 22.000 ligdagen per jaar.ย 

Dat is vele malen meer. Opmerkelijk genoeg..spring je hiervoor niet op de barricaden om te vertellen dat ze perfect zijn en moeten aanvaarden wie ze zijn, omdat je ze niet wijs moet maken dat ze kunnen veranderen wat aangeboren is.ย 

ย 

ย 

ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
22 uur geleden zei Robert Frans:

Dat gedoe met genders hier en daar loopt echter wel een beetje uit de hand hier en daar. Zo schijnt er bijvoorbeeld ook een gender te zijn waarbij je je voor het merendeel, maar niet helemรกรกl een man of een vrouw voelt. Dergelijke overspecifieke benamingen, die je ook in het regenboogalfabet tegenkomt, komen mijns inziens voort uit een overdreven vorm van individualisme, waarin iedereen zo uniek mogelijk wil zijn en men daarom steeds meer nieuwe hokjes met bijbehorende jargon bedenkt en waarin je in elke eigenschap je hele identiteit zou moeten leggen. Mij lijkt dat dan weer een verkeerde ontwikkeling.

Hi RF.ย 

Pas nou 's wat je zelf schreef (zie hieronder) toe op het bovenstaande.ย 

22 uur geleden zei Robert Frans:

Dat het biologisch allemaal wat complexer ligt, dat wil ik best geloven, want biologie is altijd complex. Daar is het nu eenmaal biologie voor. Ik bedoel, zelf heb ik een stoornis dat een heel spectrum aan symptomen bevat, die ik ook niet allemaal heb, dus zal dat bij de geslachten niet veel anders zijn.ย 

ย 

En idd. een hoop subnamen zijn sinds kort afgeschaft, maar toen ze dat nog niet waren..was dat dan omdat jij een overdreven vorm van individualisme had en zoย uniek mogelijk wilde zijn ?ย 

22 uur geleden zei Robert Frans:

Toch kan mijn stoornis benoemd worden zoals zij is en zijn allerlei subnamen sinds kort zelfs afgeschaft om het eenvoudiger te houden.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Waarom is correctie van een verkeerd ontwikkelde lip geen mishandeling en correctie van een verkeerd ontwikkeld geslacht wel?ย  Wat is dit, knal je nu gewoon de een na de andere gedachteloze buikkramp naar buiten?

Dat is wat ik bedoel met "perfect". Je wordt niet in het verkeerde geslacht geboren, geslacht is bepaald bij conceptie. De spermacel heeft een X of een Y chromosoom. En ja er zijn uitzonderingen, maar ze zijn niet representatief in dit debat.

1 uur geleden zei Petra.:

Genderdysforie komt maar bij ong. 0,6% van de bevolking voor.ย 

Inย Nederland is het percentage kinderen wat met een aangeboren afwijkingย wordt geboren tussen de 3 en 5%. Het aantal klinische opnameย voor aangeborenย hartafwijkingen vergt zo'n 22.000 ligdagen per jaar.ย 

Dat is vele malen meer. Opmerkelijk genoeg..spring je hiervoor niet op de barricaden om te vertellen dat ze perfect zijn en moeten aanvaarden wie ze zijn, omdat je ze niet wijs moet maken dat ze kunnen veranderen wat aangeboren is.ย 

ย 

ย 

ย 

1% van 11 miljoen is nog steeds 110000. Ze spreken van een explosieve toename door verkeerde diagnoses. Dat men niet met transgenders te maken heeft, maar met mensen die aan genderdysforie leiden.

4 op 5 ontgroeien die fase als je niet bevestigt. Dus stop aub met bevestigen en meesten zullen bespaard blijven van dit medisch schandaal.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Waarom is correctie van een verkeerd ontwikkelde lip geen mishandeling en correctie van een verkeerd ontwikkeld geslacht wel?ย  Wat is dit, knal je nu gewoon de een na de andere gedachteloze buikkramp naar buiten?

Dat is wat ik bedoel met "perfect". Je wordt niet in het verkeerde geslacht geboren, geslacht is bepaald bij conceptie. De spermacel heeft een X of een Y chromosoom. En ja er zijn uitzonderingen, maar ze zijn niet representatief in dit debat.

Je schrijft tekst, maar geeft geen antwoord op de vraag. Die uitzonderingen, daar hebben we het nu juist over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Je schrijft tekst, maar geeft geen antwoord op de vraag. Die uitzonderingen, daar hebben we het nu juist over.

Neen, daar gaat het niet over? Jullie mogen het daarover hebben, maar in de links die ik naar voren bracht, ging de explosieve toename in genderdysforie niet over uitzonderingen. 4 op 5 lijden aan genderdysforie en zijn NIET in het verkeerde geslacht geboren.

Je hebt antwoord, je wordt niet in een verkeerd geslacht geboren: dat is zo zeldzaam dat het nooit duizendtal zielen per land kan treffen; het is genderdysforie. Dat moet men behandelen zonder hormonen en puberteitsbkokkers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen, daar gaat het niet over? Jullie mogen het daarover hebben, maar in de links die ik naar voren bracht, ging de explosieve toename in genderdysforie niet over uitzonderingen. 4 op 5 lijden aan genderdysforie en zijn NIET in het verkeerde geslacht geboren.

Dus 1 op de 5 is dat wel. Er zijn dus wel degelijk een hoop mensen in het verkeerde geslacht geboren, ook volgens jouw cijfers.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dus 1 op de 5 is dat wel. Er zijn dus wel degelijk een hoop mensen in het verkeerde geslacht geboren, ook volgens jouw cijfers.

1 op 5 VS 4 op 5 die de verkeerde behandeling krijgen.ย 

Het is overigens niet omdat 1 o 5 in genderdysforie blijft hangen, deze in een verkeerd geslacht geboren zijn. Het is een geloofssysteem in mensen en geen mening dat je even kan veranderen hรจ.

16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dus 1 op de 5 is dat wel. Er zijn dus wel degelijk een hoop mensen in het verkeerde geslacht geboren, ook volgens jouw cijfers.

"We hebben ons te veel gefocust op medische interventies. En zeker, sommige jongvolwassenen vertelden ons dat ze wensten dat ze op jongere leeftijd hadden geweten dat er meer manieren zijn om trans te zijn dan alleen een binaire medische overgang," zei ze.

Een groot deel van haar rapport bekijkt of natuur, opvoeding of andere factoren het best helpen om de stijgende aantallen verwijzingen naar genderklinieken te verklaren. Cass' conclusies zijn genuanceerd, maar ze erkent dat Generatie Z te maken heeft met een ongekende blootstelling aan sociale media en het internet.

"Het is een sociaal experiment - we weten niet wat dat heeft gedaan voor de generatie die eraan komt - wat goed is geweest en wat slecht," zei ze.

โ€œDe biologie is de afgelopen jaren niet veranderd, dus het is niet dat dat de dingen heeft veranderd ... we moeten heel serieus nadenken over de impact van sociale media, niet alleen in termen van invloed, maar ook over het effect van lange uren op sociale media."

Ze voegde eraan toe: "Er vond een zeer gevaarlijke beรฏnvloeding plaats. Sommigen gaven hen zeer onevenwichtige informatie. Sommigen werd verteld dat hun ouders het niet zouden begrijpen, zodat ze actief afstand moesten nemen van hun ouders; alle bewijzen tonen aan dat de steun van de familie echt cruciaal is voor het welzijn van mensen," zei ze.

Ze erkende dat sommige kinderen mogelijk schade hebben ondervonden door verkeerd voorgeschreven hormonale behandelingen, maar ze zei dat het onmogelijk was om te zeggen hoeveel. "We weten echt niet hoeveel kinderen hebben geprofiteerd ten opzichte van hoeveel kinderen en jongeren schade hebben geleden omdat we niet de juiste follow-up gegevens hebben. We moeten die informatie dringend krijgen."

Het was "ongelooflijk teleurstellend" dat het onderzoek dat ze had gehoopt uit te voeren naar de resultaten van 9.000 voormalige patiรซnten van Tavistock was geblokkeerd door de volwassen genderklinieken, die weigerden voormalige patiรซnten namens haar te benaderen voor toestemming.

De voormalige minister van Volksgezondheid Sajid Javid had de wetgeving veranderd om onderzoekers in staat te stellen pre- en post-overgangs-NHS-nummers te koppelen, maar het onderzoek moest worden stopgezet toen alle volwassen klinieken, behalve รฉรฉn, weigerden samen te werken, zei Cass.

"Ik denk echt dat het gecoรถrdineerd was. Het leek mij ideologisch gedreven," zei ze. "Er was geen inhoudelijke reden voor. Dus ik kan alleen maar concluderen dat het was omdat ze niet het gevoel hadden dat het juist was om te proberen deze gegevens vast te leggen."

https://www.theguardian.com/society/2024/apr/10/children-are-being-used-as-a-football-hilary-cass-on-her-review-of-gender-identity-services

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
44 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen, daar gaat het niet over? Jullie mogen het daarover hebben, maar in de links die ik naar voren bracht, ging de explosieve toename in genderdysforie niet over uitzonderingen. 4 op 5 lijden aan genderdysforie en zijn NIET in het verkeerde geslacht geboren.

Je haalt de dingen door elkaar. ย Genderdysforie is nou juist de term die aangeeft dat ze het gevoel hebben dat ze WEL in het verkeerde geslacht zijn geboren. ย 

Dat er kinderen zijn die dat gevoel hebben en er na hun puberteit weer anders over denken is bekend en wordt rekening mee gehouden, dat zijn er 4 op de 10. ย Die krijgen ook geen operaties o.i.d. Een transman of transvrouw is iemand die via een operatie andere geslachtskenmerken heeft gekregen. Bijvoorbeeld een man van wie de penis door een chirurg is veranderd in een vagina, heet een transvrouw. Lang niet alle transgenders willen zoโ€™n operatie.

Je doet nou net of het dan maar voor alle gevallen zo geldt, alsof ze er allemaal wel overheen groeien als we het fenomeen maar in de kast duwen.ย Maar nee, dat is nou net waar het om gaat. Het merendeel is blij met de behandelingen:

Uit een onderzoek in 2022 van hetย Amsterdam UMCย bleek dat 98% van transpersonen die als kind zijn begonnen met gender-bevestigende behandelingen, deze behandelingen nog steeds willen als volwassene. ย Er is dus ong.ย 2% a 3% die niet happy is achteraf, waarbij er vaak ook sprake is van meerdere stoornissen. (Autisme komt bv.ย erg vaak voor bij genderdysfore personen).ย Het trieste is dat die (meestal door orthodoxe organisaties) zoย uitgebreid ten tonele worden gevoerd dat mensen zoals jij het idee krijgen dat er een masse verkeerd wordt gediagnosticeerd.ย 

ย 

ย 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Genderdysforie

" Genderdysforieย is een gevoel van onvrede (dysforie) met het geboortegeslacht, ook wel deย seksegenoemd en meestal ook hetย juridische geslacht. Dit komt bij genderdysfore personen niet overeen met hunย genderidentiteit, het geslacht dat ze ervaren.

De overkoepelende term voor genderdysfore personen isย transgender. "ย 

ย 

" Over de wenselijkheid van een lichamelijke transitie van genderdysfore kinderen bestaat controverse, onder andere door de beperkte steun in de samenleving enย misinformatie en desinformatie.[31][32]ย Daarbij gaat het over de vraag hoe stabiel hun gevoelens zijn en of zo'n transitie niet te rigoureus is als zulke kinderen, volgens een van de studies over dit onderwerp in 2008, zich in ruim vier op de tien gevallen na hun zestiende verjaardag niet meer genderdysfoor voelen.[33]ย Door andere onderzoekers worden deze bevindingen echter in twijfel getrokken, met het argument dat er in het onderzoek aangenomen wordt dat het deel van de kinderen dat gestopt is met behandelingen bij die kliniek zich niet meer genderdysfoor voelt, terwijl dit niet gecheckt is.[34]ย Uit een onderzoek in 2022 van hetย Amsterdam UMCย bleek echter dat 98% van transpersonen die als kind zijn begonnen met gender-bevestigende behandelingen, deze behandelingen nog steeds willen als volwassene.[35]

Er zijn verschillende onderzoeken gedaan naar deย detransitieย (wanneer iemand de transitie omkeert) en er blijkt dat het percentageย detransitionerstijdens de transitie gemiddeld 3% is. Het overgrote deel van hen stopt met de transitie door sociale druk (bijvoorbeeld discriminatie op school).[36]ย Lange termijndata overย transspijtย en detransitie ontbreekt.

Een onderzoek in 2022 toonde aan dat de meeste genderdysfore kinderen discriminatie ervaren door hun leeftijdsgenoten wanneer ze uit de kast zijn als transgender persoon.[37]"ย 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Petra.:

Je haalt de dingen door elkaar. ย Genderdysforie is nou juist de term die aangeeft dat ze het gevoel hebben dat ze WEL in het verkeerde geslacht zijn geboren. ย 

Dat er kinderen zijn die dat gevoel hebben en er na hun puberteit weer anders over denken is bekend en wordt rekening mee gehouden, dat zijn er 4 op de 10. ย Die krijgen ook geen operaties o.i.d. Een transman of transvrouw is iemand die via een operatie andere geslachtskenmerken heeft gekregen. Bijvoorbeeld een man van wie de penis door een chirurg is veranderd in een vagina, heet een transvrouw. Lang niet alle transgenders willen zoโ€™n operatie.

Je doet nou net of het dan maar voor alle gevallen zo geldt, alsof ze er allemaal wel overheen groeien als we het fenomeen maar in de kast duwen.ย Maar nee, dat is nou net waar het om gaat. Het merendeel is blij met de behandelingen:

Uit een onderzoek in 2022 van hetย Amsterdam UMCย bleek dat 98% van transpersonen die als kind zijn begonnen met gender-bevestigende behandelingen, deze behandelingen nog steeds willen als volwassene. ย Er is dus ong.ย 2% a 3% die niet happy is achteraf, waarbij er vaak ook sprake is van meerdere stoornissen. (Autisme komt bv.ย erg vaak voor bij genderdysfore personen).ย Het trieste is dat die (meestal door orthodoxe organisaties) zoย uitgebreid ten tonele worden gevoerd dat mensen zoals jij het idee krijgen dat er een masse verkeerd wordt gediagnosticeerd.ย 

Een gevoel is niet gelijk aan iets dat daadwerkelijk is. Ik haal niets door elkaar Petra. 4 op 5 ontgroeien die fase als je niet bevestigt, dat zegt een expert die effectieve behandelingen uitvoerde op deze jongeren. Haar ervaring weegt op in de medische wereld, niet waar? Dus waarom zijn de cijfers van Nederland zo tegenstrijdig met die van Finland en Engeland?ย  Misschien doen jullie het beter en daarvoor: chapeau!

Het gaat niet enkel over geslachtsoperaties, maar over de schade die puberteitblokkers in deze kinderen veroorzaakt. Dat hormonale verstoringen mensen die suรฏcidaal zijn over de rand kunnen duwen om effectief zelfmoord te plegen. Dat die gendercare artsen de ouders wijsmaken dat de behandeling omkeerbaar is en verzwijgen dat dit lichamelijke en mentale schade veroorzaakt.

Dat klopt dat veel mensen met genderdysforie ASS hebben, ik kan mij daar perfect iets bij voorstellen. Want jonge mensen met ASS zijn extra beรฏnvloedbaar en vatbaar voor dwaalleren. Ik spreek uit ervaring. Je wilt solidair zijn, je wilt aanvaard worden omdat je anders bent en dan is een trending thema heel aanlokkend. Letterlijk: lokkend.

Ik concludeer niet dat er een massa verkeerd gediagnosticeerd wordt, experten in het veld die er dagelijks mee te maken hebben zeggen dat.

ย 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is overigens niet omdat 1 o 5 in genderdysforie blijft hangen, deze in een verkeerd geslacht geboren zijn.

Oh nee.. dat bepaal jij even vanuit je luie stoel? Wie denk je wel dat je bent!ย 

ย 

31 minuten geleden zei Fundamenteel:

"Het is een sociaal experiment - we weten niet wat dat heeft gedaan voor de generatie die eraan komt - wat goed is geweest en wat slecht," zei ze.

โ€œDe biologie is de afgelopen jaren niet veranderd, dus het is niet dat dat de dingen heeft veranderd ... we moeten heel serieus nadenken over de impact van sociale media, niet alleen in termen van invloed, maar ook over het effect van lange uren op sociale media."

ย 

Net alsof het zo gek is dat er opeens meer homo's uit de kast kwamen toen het meer geaccepteerd was. ย En dat er in NL meer homo's zijn dan in landen waar er de doodstraf op staat komt zeker ook doordat het besmettelijk is.ย 

ย 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rapid_onset_gender_dysphoria

Rapid onset gender dysphoriaย (ROGD) is een hypothetisch sociaal fenomeen waarbij jongeย transgenderย personen zichzelf plotseling transgender verklaren zonder dat hier door de omgeving ooit eerder herkend werd. ROGD is geen officiรซle medische diagnose, gebruik van de term is controversieel[1][2][3][4]ย en het bestaan van het fenomeen is niet wetenschappelijk ondersteund.ย 

ย 

De kern van ROGD-argumenten is dat transgender personen een vorm vanย sociale invloed, meer specifiekย sociale besmetting, van vriendengroepen ondergaan, gesterkt door onderliggendeย psychische aandoeningenย en verhoogdย internet-ย enย sociale mediagebruik. De term ROGD is in 2018 geรฏntroduceerd in een onderzoek gepubliceerd door Lisa Littman, een dokter verbonden aan deย Brown-universiteitย in de verenigde staten. Deze studie heeft een aantal methodologische problemen, met name dat de paper alleen de informatie van ouders verzamelde en dat er mogelijk sprake is van een selectiebias.[8]ย De studie werdt later ingetrokken en opnieuw gepubliceerd met correcties, waaronder een verduidelijking dat de studie alleen als doel had de ervaringen van ouders te beschrijven, en dat het bestaan van ROGD niet op basis van deze resultaten kan worden aangetoond.[9]

ROGD poogt een verklaring te bieden waarom het aantal jongeren en adolescenten die toekennen transgender,ย non-binairย of andere gender-non-conforme genderidentiteiten te hebben stijgt sinds 2010 en dat ouders van transgender jongeren vaak verrast zijn als ze leren dat hun kinderen transgender zijn waar deze kinderen voordat ze uit de kast kwamen weinig tot geen uiting lieten zien van vermeend transgendergedrag.

De meeste professionele organisaties erkennen het bestaan van ROGD niet. Het vormt wel een controversieel onderdeel in het politiek-maatschappelijk debat over transgender personen en hoe deย transgenderzorgย ingericht moet worden, waar ROGD wordt aangehaald als argument om de transgenderzorg anders in te richten.[10][3]ย Voorstanders van de huidige transgenderzorg zien het als eenย politiseringย van het onderwerp met het doel gebruik te maken van wetenschappelijke termen om de aangetoonde voordelen van genderbevestigende zorg af te wijzen.[11]

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Oh nee.. dat bepaal jij even vanuit je luie stoel? Wie denk je wel dat je bent!ย 

ย 

Net alsof het zo gek is dat er opeens meer homo's uit de kast kwamen toen het meer geaccepteerd was. ย En dat er in NL meer homo's zijn dan in landen waar er de doodstraf op staat komt zeker ook doordat het besmettelijk is.ย 

ย 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Rapid_onset_gender_dysphoria

Rapid onset gender dysphoriaย (ROGD) is een hypothetisch sociaal fenomeen waarbij jongeย transgenderย personen zichzelf plotseling transgender verklaren zonder dat hier door de omgeving ooit eerder herkend werd. ROGD is geen officiรซle medische diagnose, gebruik van de term is controversieel[1][2][3][4]ย en het bestaan van het fenomeen is niet wetenschappelijk ondersteund.ย 

ย 

De kern van ROGD-argumenten is dat transgender personen een vorm vanย sociale invloed, meer specifiekย sociale besmetting, van vriendengroepen ondergaan, gesterkt door onderliggendeย psychische aandoeningenย en verhoogdย internet-ย enย sociale mediagebruik. De term ROGD is in 2018 geรฏntroduceerd in een onderzoek gepubliceerd door Lisa Littman, een dokter verbonden aan deย Brown-universiteitย in de verenigde staten. Deze studie heeft een aantal methodologische problemen, met name dat de paper alleen de informatie van ouders verzamelde en dat er mogelijk sprake is van een selectiebias.[8]ย De studie werdt later ingetrokken en opnieuw gepubliceerd met correcties, waaronder een verduidelijking dat de studie alleen als doel had de ervaringen van ouders te beschrijven, en dat het bestaan van ROGD niet op basis van deze resultaten kan worden aangetoond.[9]

ROGD poogt een verklaring te bieden waarom het aantal jongeren en adolescenten die toekennen transgender,ย non-binairย of andere gender-non-conforme genderidentiteiten te hebben stijgt sinds 2010 en dat ouders van transgender jongeren vaak verrast zijn als ze leren dat hun kinderen transgender zijn waar deze kinderen voordat ze uit de kast kwamen weinig tot geen uiting lieten zien van vermeend transgendergedrag.

De meeste professionele organisaties erkennen het bestaan van ROGD niet. Het vormt wel een controversieel onderdeel in het politiek-maatschappelijk debat over transgender personen en hoe deย transgenderzorgย ingericht moet worden, waar ROGD wordt aangehaald als argument om de transgenderzorg anders in te richten.[10][3]ย Voorstanders van de huidige transgenderzorg zien het als eenย politiseringย van het onderwerp met het doel gebruik te maken van wetenschappelijke termen om de aangetoonde voordelen van genderbevestigende zorg af te wijzen.[11]

Welke luie stoel? Ik bepaal dat niet, een expert in gendercare bepaalde dat.

Dus u erkent dat invloed van de social media en alles daar rond psychische aandoeningen zoals genderdysforie kan veroorzaken. Dat is al stap 1. Goed zo Petra!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Welke luie stoel? Ik bepaal dat niet, een expert in gendercare bepaalde dat.

Niet waar. Elke expert in gendercare weet en bevestigt dat er kinderen zijn met tijdelijke genderdysforie maar ook met blijvende genderdysforie.ย 

ย 

Citaat

Dus u erkent dat invloed van de social media en alles daar rond psychische aandoeningen zoals genderdysforie kan veroorzaken. Dat is al stap 1. Goed zo Petra!

Nope! Zoals gebruikelijk..lees je half en trek je onjuiste conclusies. Ik citeerde:ย 

ROGD is geen officiรซle medische diagnose, gebruik van de term is controversieelย en het bestaan van het fenomeen is niet wetenschappelijk ondersteund.ย 

De meeste professionele organisaties erkennen het bestaan van ROGD niet. Het vormt wel een controversieel onderdeel in het politiek-maatschappelijk debat over transgender personen en hoe deย transgenderzorgย ingericht moet worden, waar ROGD wordt aangehaald als argument om de transgenderzorg anders in te richten.[10][3]ย Voorstanders van de huidige transgenderzorg zien het als eenย politiseringย van het onderwerp met het doel gebruik te maken van wetenschappelijke termen om de aangetoonde voordelen van genderbevestigende zorg af te wijzen.

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Niet waar. Elke expert in gendercare weet en bevestigt dat er kinderen zijn met tijdelijke genderdysforie maar ook met blijvende genderdysforie.ย 

ย 

Nope! Zoals gebruikelijk..lees je half en trek je onjuiste conclusies. Ik citeerde:ย 

ROGD is geen officiรซle medische diagnose, gebruik van de term is controversieelย en het bestaan van het fenomeen is niet wetenschappelijk ondersteund.ย 

Ja die expert zei het toch? 1 op 5 blijft volhouden in het verkeerde geslacht geboren te zijn. Maar de verpletterende meerderheid ontgroeit de fase als je niet bevestigt. Dus wij bevestigen beter niet tot ze volwassen zijn.

De puberteit is ESSENTIEEL om volwassen te worden, het brein heeft die hormonen nodig voor cognitieve functies, de botten hebben die hormonen nodig om zich te vormen en de spieren evenzeer. Dit proces verloopt anders tussen man en vrouw, dat verstoren (in kinderen waarvan de meeste de foute diagnose krijgen) is het medische schandaal.

13 minuten geleden zei Petra.:

De kern van ROGD-argumenten is dat transgender personen een vorm vanย sociale invloed, meer specifiekย sociale besmetting, van vriendengroepen ondergaan, gesterkt door onderliggendeย psychische aandoeningenย en verhoogdย internet-ย enย sociale mediagebruik.

Ik lees niet half, ik ging ook hierop verder, of quoteert u iets waar u zelf niet achter staat?

23 minuten geleden zei Petra.:

ROGD poogt een verklaring te bieden waarom het aantal jongeren en adolescenten die toekennen transgender,ย non-binairย of andere gender-non-conforme genderidentiteiten te hebben stijgt sinds 2010 en dat ouders van transgender jongeren vaak verrast zijn als ze leren dat hun kinderen transgender zijn waar deze kinderen voordat ze uit de kast kwamen weinig tot geen uiting lieten zien van vermeend transgendergedrag.

ย 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geรฏntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid