Elizabethjuh 5 Geplaatst 11 september 2023 Rapport Share Geplaatst 11 september 2023 Hallo Ik ben hier nieuw, ik heet Elizabeth, ik woon in Rotterdam ben op één dag na 61, getrouwd moeder van 7(en één in de hemel) en grootmoeder van 4. Ik hou van muziek(maken), boeken, alles wat groeit en bloeit, heel veel creatieve dingen en nog meer. Ik ben met de Bijbel opgegroeid, maar pas na mijn veertigste echt tot geloof gekomen. Nu is Hij de Koning van mijn leven, mijn Redder en Verlosser. Ik hoop hier veel te leren en ook bij te dragen. Shalom Hopper, Noel2, Peter79 en 1 andere reageerden hierop 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 11 september 2023 Rapport Share Geplaatst 11 september 2023 (bewerkt) Hallo Elizabeth, Welkom op dit forum! 💐 Wat een leuke introductie en wat een prachtige (klein)kinderschare heb je ! Ik ben best een beetje jaloers op dat kleinkroost, 😉, maar goed..dochter is pas getrouwd en zoon is sinds vorige maand samenwonend..dus ik heb goeie hoop. Fijn nog een vrouw erbij, want dat is schaars hiero, ik hoop dat je lekker actief gaat meedoen. 😄 11 september 2023 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elizabethjuh 5 Geplaatst 14 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 Dankjewel Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 14 september 2023 Rapport Share Geplaatst 14 september 2023 (bewerkt) Op 11-9-2023 om 11:13 zei Elizabethjuh: Hallo Ik ben hier nieuw, ik heet Elizabeth, ik woon in Rotterdam ben op één dag na 61, getrouwd moeder van 7(en één in de hemel) en grootmoeder van 4. Ik hou van muziek(maken), boeken, alles wat groeit en bloeit, heel veel creatieve dingen en nog meer. Ik ben met de Bijbel opgegroeid, maar pas na mijn veertigste echt tot geloof gekomen. Nu is Hij de Koning van mijn leven, mijn Redder en Verlosser. Ik hoop hier veel te leren en ook bij te dragen. Shalom Van mij ook een hartelijk welkom hier. Ik hoop dat je je niet in verwarring laat brengen door het ruzieachtig geneuzel dat hier helaas ook plaatsvindt. Dit forum is al lang geen "veilige" ontmoetingsplaats meer voor jonge christenen zoals oorspronkelijk bedoeld. Ik wens je Gods zegen en wijsheid toe. En laat je niet gek maken. 😉 14 september 2023 bewerkt door Willempie Barnabas reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 (bewerkt) 18 uur geleden zei Elizabethjuh: Dankjewel Petra. Graag gedaan hoor. Hoe kwam je eigenlijk op dit forum terecht ? Oh enneehh je sloot af met Shalom. Spreek je Hebreeuws ? 15 september 2023 bewerkt door Petra. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elizabethjuh 5 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Dankjewel Petra. Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Breuk 377 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 11 minuten geleden zei Elizabethjuh: Dankjewel Petra. Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum. Via het Refoforum? Re: Hoe was je zondag [2]? Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen. Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elizabethjuh 5 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 44 minuten geleden zei Breuk: Via het Refoforum? Re: Hoe was je zondag [2]? Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen. Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was? Ja dat klopt, ik zat vroeger ook op RF, maar nu niet meer om verschillende redenen ik lees nog wel mee. Breuk reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 11 uur geleden zei Elizabethjuh: Dankjewel Petra. Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum. Hi Elizabeth, Gods vrede is een mooi geschenk. Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elizabethjuh 5 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 3 uur geleden zei Petra.: Hi Elizabeth, Gods vrede is een mooi geschenk. Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? Ik ben nog aan het rond lijken en lezen en goed kijken hoe het precies in zijn werk gaat 15 uur geleden zei Breuk: Via het Refoforum? Re: Hoe was je zondag [2]? Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen. Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was? Ja ik zal het nog even nalezen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 De discussie was zo interessant dat u ze al vergat? 😛 Welkom btw. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Op 16-9-2023 om 11:13 zei Elizabethjuh: Ik ben nog aan het rond lijken en lezen en goed kijken hoe het precies in zijn werk gaat Ja ik zal het nog even nalezen En ? Ben je al wat verder ? Je hebt al een topic gemaakt. Ik zeg... op naar de volgende! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elizabethjuh 5 Geplaatst 20 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2023 Op 16-9-2023 om 11:16 zei Fundamenteel: De discussie was zo interessant dat u ze al vergat? 😛 Welkom btw. Nee ik las op RF over dit forum, ik heb dit niet zelf gepist, want ik zit daar niet op. Op 16-9-2023 om 07:26 zei Petra.: Hi Elizabeth, Gods vrede is een mooi geschenk. Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? Ik las dit bericht en hoorde voor het eerst over credible, maar heb dit niet zelf gepost op.dat ik daar geen lid meer van ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 22 september 2023 Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Op 14-9-2023 om 13:30 zei Willempie: Van mij ook een hartelijk welkom hier. Ik hoop dat je je niet in verwarring laat brengen door het ruzieachtig geneuzel dat hier helaas ook plaatsvindt. Dit forum is al lang geen "veilige" ontmoetingsplaats meer voor jonge christenen zoals oorspronkelijk bedoeld. Ik wens je Gods zegen en wijsheid toe. En laat je niet gek maken. 😉 Ik hou het voorlopig voor gezien, er is geen werkelijke discussie tot waarheidsvinding en alleen maar beledigingen. Ik ga het eens proberen bij Refoforum.nl Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten