Spring naar bijdragen

Voorstellen


Aanbevolen berichten

Hallo 

Ik ben hier nieuw, ik heet Elizabeth, ik woon in Rotterdam ben op één dag na 61, getrouwd moeder van 7(en één in de hemel) en grootmoeder van 4. Ik hou van muziek(maken), boeken, alles wat groeit en bloeit, heel veel creatieve dingen en nog meer.

Ik ben met de Bijbel opgegroeid, maar pas na mijn veertigste echt tot geloof gekomen. Nu is Hij de Koning van mijn leven, mijn Redder en Verlosser. Ik hoop hier veel te leren en ook bij te dragen. Shalom

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Elizabeth, 

Welkom op dit forum! 💐

Wat een leuke introductie en wat een prachtige (klein)kinderschare heb je ! Ik ben best een beetje jaloers op dat kleinkroost, 😉, maar goed..dochter is pas getrouwd en zoon is sinds vorige maand samenwonend..dus ik heb goeie hoop.

Fijn nog een vrouw erbij, want dat is schaars hiero, ik hoop dat je lekker actief gaat meedoen. 😄|P

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-9-2023 om 11:13 zei Elizabethjuh:

Hallo 

Ik ben hier nieuw, ik heet Elizabeth, ik woon in Rotterdam ben op één dag na 61, getrouwd moeder van 7(en één in de hemel) en grootmoeder van 4. Ik hou van muziek(maken), boeken, alles wat groeit en bloeit, heel veel creatieve dingen en nog meer.

Ik ben met de Bijbel opgegroeid, maar pas na mijn veertigste echt tot geloof gekomen. Nu is Hij de Koning van mijn leven, mijn Redder en Verlosser. Ik hoop hier veel te leren en ook bij te dragen. Shalom

Van mij ook een hartelijk welkom hier. Ik hoop dat je je niet in verwarring laat brengen door het ruzieachtig geneuzel dat hier helaas ook plaatsvindt. Dit forum is al lang geen "veilige" ontmoetingsplaats meer voor jonge christenen zoals oorspronkelijk bedoeld. Ik wens je Gods zegen en wijsheid toe. En laat je niet gek maken. 😉

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel Petra.

Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. 

 Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Elizabethjuh:

Dankjewel Petra.

Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. 

 Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum.

 

Via het Refoforum? 
Re: Hoe was je zondag [2]?

Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen.  
 

Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was?

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Breuk:

Via het Refoforum? 
Re: Hoe was je zondag [2]?

Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen.  
 

Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was?

Ja dat klopt, ik zat vroeger ook op RF, maar nu niet meer om verschillende redenen  ik lees nog wel mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Elizabethjuh:

Dankjewel Petra.

Nee is spreek geen hebreeuws, maar wil mensen wel Gods vrede geven, ik lees we veel via mijn studiebijbelapp in de grondtalen met de vertalingen eronder en met de strongnummers kun je dan verder zoeken, je komt vaak voor verrassingen te staan. 

 Ik had nog nooit van dit forum gehoord, maar las erover op een ander forum.

 

Hi Elizabeth, 

Gods vrede is een mooi geschenk. 

Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? 

Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Petra.:

Hi Elizabeth, 

Gods vrede is een mooi geschenk. 

Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? 

Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? 

Ik ben nog aan het rond lijken en lezen en goed kijken hoe het precies in zijn werk gaat

15 uur geleden zei Breuk:

Via het Refoforum? 
Re: Hoe was je zondag [2]?

Ontdekte het forum 'credible', waarop ik een interessante discussie heb zitten lezen.  
 

Nu wel benieuwd welke interessante discussie dat was?

Ja ik zal het nog even nalezen

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-9-2023 om 11:16 zei Fundamenteel:

De discussie was zo interessant dat u ze al vergat? 😛

Welkom btw.

Nee ik las op RF over dit forum, ik heb dit niet zelf gepist, want ik zit daar niet op.

Op 16-9-2023 om 07:26 zei Petra.:

Hi Elizabeth, 

Gods vrede is een mooi geschenk. 

Ik ben wel benieuwd wat je voor verrassingen bent tegengekomen. Misschien leuk om er wat te bespreken, noem er eens een paar ? 

Ennnehhh... welke discussie hier vond je interessant ? 

Ik las dit bericht en hoorde voor het eerst over credible, maar heb dit niet zelf gepost op.dat ik daar geen lid meer van ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14-9-2023 om 13:30 zei Willempie:

Van mij ook een hartelijk welkom hier. Ik hoop dat je je niet in verwarring laat brengen door het ruzieachtig geneuzel dat hier helaas ook plaatsvindt. Dit forum is al lang geen "veilige" ontmoetingsplaats meer voor jonge christenen zoals oorspronkelijk bedoeld. Ik wens je Gods zegen en wijsheid toe. En laat je niet gek maken. 😉

Ik hou het voorlopig voor gezien, er is geen werkelijke discussie tot waarheidsvinding en alleen maar beledigingen. Ik ga het eens proberen bij Refoforum.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid