Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Putin is een man die aan de kenmerken van pedofilie voldoet. Hij rooft kinderen en wil ze inzetten voor zijn eigen belang. Hij regeert over Rusland met ijzeren hand en verwoest het land van de Oekraïeneers. Hij blokkeert de graanhandel en berooft daarmee een groot deel van de wereldbevolking van voedsel.

De bijbel spreekt over de gruwel der verwoesting. Deze zit op een plaats waar hij niet behoort te zitten en waarvan men weg moet vluchten. Zo is nhet met Putin die op de verkeerde plek zit en daarvan verwijderd zou moeten worden zoals ook de aanklager van het nationaal gerechtshof aangegeven heeft en er een arrestatiebevel voor hem uitgevaardigd is. Daarom vlucht hij in zijn politiek en verbergt zich in Rusland en laat zich niet zien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Barnabas:

Putin is een man die aan de kenmerken van pedofilie voldoet. Hij rooft kinderen en wil ze inzetten voor zijn eigen belang. Hij regeert over Rusland met ijzeren hand en verwoest het land van de Oekraïeneers. Hij blokkeert de graanhandel en berooft daarmee een groot deel van de wereldbevolking van voedsel.

De bijbel spreekt over de gruwel der verwoesting. Deze zit op een plaats waar hij niet behoort te zitten en waarvan men weg moet vluchten. Zo is nhet met Putin die op de verkeerde plek zit en daarvan verwijderd zou moeten worden zoals ook de aanklager van het nationaal gerechtshof aangegeven heeft en er een arrestatiebevel voor hem uitgevaardigd is. Daarom vlucht hij in zijn politiek en verbergt zich in Rusland en laat zich niet zien. 

Euh? 👇

pizza.jpg

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Euh? 👇

pizza.jpg

 

Het is algemeen bekend dat machtsmisbruik pedofilie veroorzaakt

10 minuten geleden zei Hermanos2:

Idioot! 

Daarvoor moet je bij psychologen zijn.

Thailand is enige tijd geleden al in het nieuws gewwest vanwege de ophef over uitgebreid kindermisbruik en Nederlanders die daar hun zaad ginen lozen. PS door de samnvoeging lijkt dit een eenheoid met bovenstaande.

bewerkt door Barnabas
typfout
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Barnabas:

Putin is een man die aan de kenmerken van pedofilie voldoet. Hij rooft kinderen en wil ze inzetten voor zijn eigen belang. Hij regeert over Rusland met ijzeren hand en verwoest het land van de Oekraïeneers. Hij blokkeert de graanhandel en berooft daarmee een groot deel van de wereldbevolking van voedsel.

De bijbel spreekt over de gruwel der verwoesting. Deze zit op een plaats waar hij niet behoort te zitten en waarvan men weg moet vluchten. Zo is nhet met Putin die op de verkeerde plek zit en daarvan verwijderd zou moeten worden zoals ook de aanklager van het nationaal gerechtshof aangegeven heeft en er een arrestatiebevel voor hem uitgevaardigd is. Daarom vlucht hij in zijn politiek en verbergt zich in Rusland en laat zich niet zien. 

Aldus de propaganda. Mensen die de Bijbel lezen weten dat Rusland aan het hoofd van een alliantie Israël gaat aanvallen. Of dat onder Poetin gebeurt weten we niet. Ik vrees dat Poetin, vergeleken bij andere machten in Rusland, nog zeer gematigd is. Sommige invloedrijke personen beschouwen Poetin als een watje. Volgens hen heeft Poetin veel te lang gewacht om in Oekraïne in te grijpen en doet hij dat zelfs nu niet daadkrachtig genoeg. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Willempie:

Aldus de propaganda. Mensen die de Bijbel lezen weten dat Rusland aan het hoofd van een alliantie Israël gaat aanvallen. Of dat onder Poetin gebeurt weten we niet. Ik vrees dat Poetin, vergeleken bij andere machten in Rusland nog zeer gematigd is. Sommige invloedrijke personen beschouwen Poetin als een watje. Volgens hen heeft Poetin veel te lang gewacht om in Oekraïne in te grijpen en doet hij dat zelfs nu niet daadkrachtig genoeg. 

De overheid draagt het zwaard Gods en dat wordt gebruikt om hen die erger zijn dan Putin mee om te brengen. Generaals worden afgezet en oliegargen verdwijnen spoorloos. God gebruikt het kwaad om het ergere kwaad van de kaart te vergen. Uiteindelijk zullen Gog vanuit het noorden opstaan en dat heeft betrekking op het voorwerp van naijver dat in Ezechiël genoemd wordt. Vanuit het noorden wordt met jaloezie neergezien op Israël. Gog zal aanvallen en alle volken meeslepen in een oorlog tegen Israël. Daarbij zullen de ogen vanIsraël geopend worden ten aanzien van hun eigen God en er zal erkenning plaatsvinden van het feit dat Jehovah God is en Gog zal met heel zijn leger van de kaart geveegd worden door het woord Gods.

Het oordeel begint in de kerk. Met grote naijver zal het volk van God (de christenen) bedreigd worden, maar God zal het gebruiken om Zijn volk tot inzicht te brengen wie Hij werkelijk is en wat Hij kan en dan zal het offer van Gog gebracht worden, hij zal met al zijn mannen naar de hel verwezen worden zpals Putin door het internatinaal gerechtshof vervolgd wordt.

 

bewerkt door Barnabas
toelichting toegevoegd
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Barnabas:

Je ziet ook dat Putin een watje is omdat hij zich verstopt aachter leugens en bedrog en niet bereid is de waarheid te vertellen. Hij verstopt zich achter leugens.

Wederom: volgens de propaganda. Volgens diezelfde propaganda zou Poetin al lang door kanker overleden zijn, of vermoord, of afgezet en Rusland economisch te gronde gericht, zonder soldaten en wapens zitten en de strijd al lang hebben verloren. Dus wie liegt er nu werkelijk?

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Barnabas:

Putin is een man die aan de kenmerken van pedofilie voldoet. Hij rooft kinderen en wil ze inzetten voor zijn eigen belang. Hij regeert over Rusland met ijzeren hand en verwoest het land van de Oekraïeneers. Hij blokkeert de graanhandel en berooft daarmee een groot deel van de wereldbevolking van voedsel.

De bijbel spreekt over de gruwel der verwoesting. Deze zit op een plaats waar hij niet behoort te zitten en waarvan men weg moet vluchten. Zo is nhet met Putin die op de verkeerde plek zit en daarvan verwijderd zou moeten worden zoals ook de aanklager van het nationaal gerechtshof aangegeven heeft en er een arrestatiebevel voor hem uitgevaardigd is. Daarom vlucht hij in zijn politiek en verbergt zich in Rusland en laat zich niet zien. 

Luister eens Barnie, je bent mijn broeder in Christus en als zodanig hou ik van jou. Maar soms, zoals bovenstaand, schrijf jij echt onzin. Je mag best een tandje terugschakelen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hermanos2:

Luister eens Barnie, je bent mijn broeder in Christus en als zodanig hou ik van jou. Maar soms, zoals bovenstaand, schrijf jij echt onzin. Je mag best een tandje terugschakelen. 

Je moet me niet beledigen en een bijbelstudie over het boek Zefanja zou jou te veel zijn (daarin is het antwoord te vinden, via de Moloch) Je mag best met me van mening verschillen en het onzin vinden maar als je een man bent dan zou je moeten begrijpen dat dit een belediging is en dat een rechtvaardiging voor je woorden nodig zou zijn in de vorm van argumentatie om aan te tonen dat je uitspraak gerechtvaardigd is. Dus noem me geen broeder maar verklaar je standpunt met argumentatie en dan kunnen we de waarheid naar boven halen. Of laat het er bij zitten. Dat mag ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie

Citaat

Over het algemeen verwijst deze term naar mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.

Poetin valt niet onder dit begrip.  Hij rooft duizenden Oekraïense kinderen om ze in Rusland te 'russificeren'.  Een minstens zo erg vergrijp als pedofilie, doch het is niet hetzelfde.   Verder klopt het wat Barnabas schrijft, hij vergist zich alleen in de benaming van de misdrijven welke Poetin dan wel het Kremlin pleegt.  Ik zou het staatsterrorisme noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Barnabas:

Je moet me niet beledigen en een bijbelstudie over het boek Zefanja zou jou te veel zijn (daarin is het antwoord te vinden, via de Moloch) Je mag best met me van mening verschillen en het onzin vinden maar als je een man bent dan zou je moeten begrijpen dat dit een belediging is en dat een rechtvaardiging voor je woorden nodig zou zijn in de vorm van argumentatie om aan te tonen dat je uitspraak gerechtvaardigd is. Dus noem me geen broeder maar verklaar je standpunt met argumentatie en dan kunnen we de waarheid naar boven halen. Of laat het er bij zitten. Dat mag ook.

Ik neem het woord idioot terug. 

Maar hoe jij over Putin schrijft door hem te verdenken van pedofilie daarvoor mag je jezelf diep schamen. 

Verder heeft Putin als staatshoofd het recht om beslissingen te nemen die het landsbelang dienen en de burgers in bescherming moet nemen. 

Dat burgers de oorlog in gestuurd worden en mogelijk gedood worden dat kun je beide partijen kwalijk nemen. Dat is van alle tijden. 

Dat overheden het zwaard God's dragen klopt niet. God heeft gekozen voor Israël en plaatste de natiën onder de afvalligen. 

Mijn excuus dat ik de brutaliteit had om je broeder te noemen. Ik zal het voortaan niet meer doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Wederom: volgens de propaganda. Volgens diezelfde propaganda zou Poetin al lang door kanker overleden zijn, of vermoord, of afgezet en Rusland economisch te gronde gericht, zonder soldaten en wapens zitten en de strijd al lang hebben verloren. Dus wie liegt er nu werkelijk?

Poetin is de grote leugenaar. Wie vertrouwt hem nog? Zijn sodaten heeft hij gewapend de strijd in gestuurd en zijn overleden en de Wagnercommandant is inmiddels over de kling gejaagd, onder bedenkelijke omstandigheden. 

Aanvankelijk liet Poetin berichten dat de troepen die hij voor de grens met Oekraïene verzameld had de grens niet over zouden steken. Daar bleek de leugenaar. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan en wanneer nu de waarheid gezegd wordt haalt Poetin professionaal uit door Oekraïense soldaten de schuld te geven. Hij kan inmiddels liegen alsof het gedrukt staat. Hij verzamelt informatie en gebruikt deze om valse beschuldingen te creëren. Maar hij wordt bedrogen door zijn eigen mannen.

bewerkt door Barnabas
typfouten verwijderd
Link naar bericht
Deel via andere websites

Poetin is inmiddels helemaal gek geworden. De beul die hij aan het hoofd van de Wagnertroepen gesteld heeft en die in opstand tegen hem gekomen heeft heeft het ook moeten ontgelden. Hij kan geen gezag behouden maar vermoord iedereen die hem ook maar enigzins tegenspreekt. Daarom moet hij van zijn zetel verwijderd worden.

bewerkt door Barnabas
typfout
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Barnabas:

Poetin is de grote leugenaar. Wie vertrouwt hem nog? Zijn sodaten heeft hij gewapend de strijd in gestuurd en zijn overleden en de Wagnercommandant is inmiddels over de kling gejaagd, onder bedenkelijke omstandigheden. 

Wederom: Volgens de propaganda. Ik ben allergisch voor propaganda. Je moet gewoon niet alles voor zoete koek slikken wat je wordt voorgekauwd. Het is verschrikkelijk voor de Oekraïense bevolking wat er gebeurt (ook voor de Russische trouwens maar in mindere mate) maar als de Oekraïense regering jarenlang haar Russische inwoners bombardeert en een miljoen van haar eigen burgers als vluchtelingen naar Rusland verjaagt kun je natuurlijk wel eens een reactie verwachten. Ondertussen heeft Zelensky alle oppositiepartijen in zijn land verboden en dus de facto een dictatuur gevestigd. De haat tegen Russen is zo groot dat ze nu zelfs de rijke Russische literatuur hebben verboden. Tolstoi en Dostojewski zijn blijkbaar nu ook al oorlogsmisdadigers. Maar Zelensky is je grote held, ook geheel volgens de oorlogspropaganda? En die liegt niet volgens jou? En die offert geen soldaten op? Burgerdoelen raken ze ook nooit; dat doen alleen de Russen. En Oekraïners plegen uiteraard geen oorlogsmisdaden; dat doen alleen de Russen. Hoe kun je hier intrappen en je zo laten meeslepen door oorlogshitserij?

4 minuten geleden zei Barnabas:

Poetin is inmiddels helemaal gek geworden. De beul die hij aan het hoofd van de Wagnertroepen gesteld heeft en die in opstand tegen hem gekomen heeft heeft het ook moeten ontgelden. Hij kan geen gezag behouden maar vermoord iedereen die hem ook maar enigzins tegenspreekt. Daarom moet hij van zijn zetel verwijderd worden.

Je raakt hysterisch. Neem even rust. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zefanja 1;2-3
Ik zal alles volkomen wegvagen van de aardbodem, spreekt de HEERE.
Ik zal mens en dier wegvagen, Ik zal de vogels in de lucht en de vissen in de zee wegvagen en de struikelblokken, samen met de goddelozen;

Putin heeft Oekraïene in driftbuien proberen weg te vagen. Dit woord toont de macht vn de Heere over hem en is van toepassing op hem omdat hij zich overgegeven heeft in de macht van de Moloch (het eigenmachtig koning zijn en het vernietigen van de eerste levensbehoeften van mensen) waarbij hij geweigerd heeft zich te onderwerpen aan het hoogste gezag, de Heere God die rechter over allen is. Hij was een goddeloze die zich als struikelblok heeft opgesteld voor de wereldorde. Een machtsmisbruiker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Barnabas:

Zefanja 1;2-3
Ik zal alles volkomen wegvagen van de aardbodem, spreekt de HEERE.
Ik zal mens en dier wegvagen, Ik zal de vogels in de lucht en de vissen in de zee wegvagen en de struikelblokken, samen met de goddelozen;

Putin heeft Oekraïene in driftbuien proberen weg te vagen. Dit woord toont de macht vn de Heere over hem en is van toepassing op hem omdat hij zich overgegeven heeft in de macht van de Moloch (het eigenmachtig koning zijn en het vernietigen van de eerste levensbehoeften van mensen) waarbij hij geweigerd heeft zich te onderwerpen aan het hoogste gezag, de Heere God die rechter over allen is. Hij was een goddeloze die zich als struikelblok heeft opgesteld voor de wereldorde. Een machtsmisbruiker.

Welke bijbelse beschrijving acht je van toepassing op mensen zoals Biden, Zelensky etc.?

7 minuten geleden zei Barnabas:

Zefanja 1;2-3
Ik zal alles volkomen wegvagen van de aardbodem, spreekt de HEERE.
Ik zal mens en dier wegvagen, Ik zal de vogels in de lucht en de vissen in de zee wegvagen en de struikelblokken, samen met de goddelozen;

Putin heeft Oekraïene in driftbuien proberen weg te vagen. Dit woord toont de macht vn de Heere over hem en is van toepassing op hem omdat hij zich overgegeven heeft in de macht van de Moloch (het eigenmachtig koning zijn en het vernietigen van de eerste levensbehoeften van mensen) waarbij hij geweigerd heeft zich te onderwerpen aan het hoogste gezag, de Heere God die rechter over allen is. Hij was een goddeloze die zich als struikelblok heeft opgesteld voor de wereldorde. Een machtsmisbruiker.

Wanneer heb je een driftbui gezien van Putin? Ik vind hem heel rustig, nadenkend en beheerst overkomen. Maar wellicht heb ik die uitbarstingen gemist? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Hermanos2:

Welke bijbelse beschrijving acht je van toepassing op mensen zoals Biden, Zelensky etc.?

Die hebben ook sommige ggevallen ook boter op hun hoofd. Er is geen specifieke Bijbelse beschrijving voor. In de Bijbel is het afhankelijk aan welke kant ze staan. Koning David heeft vreselijke dingen gedaan volgens de Bijbel, maar wordt omschreven als een man naar Gods hart.

7 uur geleden zei Barnabas:

Zefanja 1;2-3
Ik zal alles volkomen wegvagen van de aardbodem, spreekt de HEERE.
Ik zal mens en dier wegvagen, Ik zal de vogels in de lucht en de vissen in de zee wegvagen en de struikelblokken, samen met de goddelozen;

Putin heeft Oekraïene in driftbuien proberen weg te vagen. Dit woord toont de macht vn de Heere over hem en is van toepassing op hem omdat hij zich overgegeven heeft in de macht van de Moloch (het eigenmachtig koning zijn en het vernietigen van de eerste levensbehoeften van mensen) waarbij hij geweigerd heeft zich te onderwerpen aan het hoogste gezag, de Heere God die rechter over allen is. Hij was een goddeloze die zich als struikelblok heeft opgesteld voor de wereldorde. Een machtsmisbruiker.

Kirill, de leider van de Russisch Orthodoxe Kerk, kijkt daar heel anders tegen.

14 uur geleden zei Barnabas:

Poetin is inmiddels helemaal gek geworden. De beul die hij aan het hoofd van de Wagnertroepen gesteld heeft en die in opstand tegen hem gekomen heeft heeft het ook moeten ontgelden. Hij kan geen gezag behouden maar vermoord iedereen die hem ook maar enigzins tegenspreekt. Daarom moet hij van zijn zetel verwijderd worden.

Ga je gang. Wel voor het weekend terug zijn he.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zefanja 1;14: "De grote dag van de HEERE is nabij; hij is nabij en nadert zeer snel."
De dag van het oordeel over Putin nadert zeer snel. Zijn arrestatiebevel is al uitgevaardigd en hij had er goed aan gedaan om verstandig te zijn en zich op tijd terug te trekken en zich tot de Heere te bekeren, dan wel terug te keren, opdat hij zijn laatste dagen in relatieve rust had kunnen doorbrengen aan de zijde van de Heere. Er staat dat het oordeel zeer snel nadert.

Zefanja vervolgt vers (14-18):
"Hoor, de dag van de HEERE! De held zal daar bitter schreeuwen!
Een dag van verbolgenheid is die dag, een dag van benauwdheid en angst, een dag van verwoesting en vernietiging, een dag van donkere wolken,
een dag van bazuingeschal en krijgsgeschreeuw tegen de versterkte steden en tegen de hoge hoektorens.
Ik zal de mensen benauwen, zodat zij zullen gaan als de blinden, want zij hebben tegen de HEERE gezondigd. Hun bloed zal uitgegoten worden als stof en hun lichaam als uitwerpselen.
Ook hun zilver, ook hun goud zal hen niet kunnen redden op de dag van de verbolgenheid van de HEERE. Door het vuur van Zijn na-ijver zal heel dit land verteerd worden, want Hij zal zeker en spoedig een vernietigend einde maken aan alle inwoners van het land."

De bekering waarvan ik spreek daartoe roept de Heere op in Hfst 2;1-3, God roept op zichzelf nauwkeurig te onderzoeken voordat de toorn van de Heer over hen uitgestort wordt:
"Onderzoek uzelf nauwkeurig, ja onderzoek uzelf, volk zonder verlangen, voordat het besluit het licht ziet – een dag gaat als kaf voorbij – voordat over u komt de brandende toorn van de HEERE, voordat over u komt de dag van de toorn van de HEERE.
Zoek de HEERE, alle zachtmoedigen van het land, die Zijn recht uitvoeren. Zoek gerechtigheid, zoek zachtmoedigheid, misschien zult u dan verborgen worden op de dag van de toorn van de HEERE."

11 uur geleden zei Hermanos2:

Welke bijbelse beschrijving acht je van toepassing op mensen zoals Biden, Zelensky etc.?

Wanneer heb je een driftbui gezien van Putin? Ik vind hem heel rustig, nadenkend en beheerst overkomen. Maar wellicht heb ik die uitbarstingen gemist? 

Het onerwerp betreft Putin (een duidelijke machtsmisbruiker met geweldadigheden), alleen Hitler wil ik nog wel noemen omdat hij een duidelijk voorbeeld is van machtsmisbruik en driftig optreden. De tekst van Zefanja spreekt over het bitter schtreeuwen van de held (vergelijkbaar met een driftbui).

Link naar bericht
Deel via andere websites

De paus heeft een wit voetje gehaald in het Kremlin:

 

"Jullie zijn de erfgenamen van het grote Rusland - het grote Rusland van de heiligen, van koningen, het grote Rusland van Peter de Grote, van Catharina II, het grote Russische rijk, beschaafd, zo veel beschaving, zo veel menselijkheid. Jullie zijn de erfgenamen van het grote Rusland. Ga voorwaarts", zei de paus. 

 

Tja....

Volgens het Kremlin is het mooi dat de paus de Russische geschiedenis kent.

 

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20230829_42664612?utm_source=google&utm_medium=organic

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Barnabas:

Zefanja 1;14: "De grote dag van de HEERE is nabij; hij is nabij en nadert zeer snel."
De dag van het oordeel over Putin nadert zeer snel. Zijn arrestatiebevel is al uitgevaardigd en hij had er goed aan gedaan om verstandig te zijn en zich op tijd terug te trekken en zich tot de Heere te bekeren, dan wel terug te keren, opdat hij zijn laatste dagen in relatieve rust had kunnen doorbrengen aan de zijde van de Heere. Er staat dat het oordeel zeer snel nadert.

Zeer snel. Maar 2700 jaar nadat het is opgeschreven is het er nog niet. Waarom zou Putin zich dan hier druk om maken? 

Daarnaast heeft Putin zich al bekeerd: https://www.abc.net.au/news/2023-01-22/meet-patriarch-kirill-orthodox-church-leader-and-putin-ally/101858322 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Barnabas:

Zefanja 1;14: "De grote dag van de HEERE is nabij; hij is nabij en nadert zeer snel."
De dag van het oordeel over Putin nadert zeer snel. Zijn arrestatiebevel is al uitgevaardigd en hij had er goed aan gedaan om verstandig te zijn en zich op tijd terug te trekken en zich tot de Heere te bekeren, dan wel terug te keren, opdat hij zijn laatste dagen in relatieve rust had kunnen doorbrengen aan de zijde van de Heere. Er staat dat het oordeel zeer snel nadert.

 

We hoeven ons over een oordeel helemaal niet druk te maken. Putin is een oude man en het zal niet lang meer duren voordat Gods Oordeel op hem rust.   Zijn maffiamaatje Jevgeni Prigozjin mag al rekenschap afleggen bij zijn Schepper.  Evenzo al die 'helden' die vrouwen hebben verkracht, kinderen, vrouwen en ouderen hebben vermoord en zijn gestorven.  God regelt het allemaal wel, dat is zeer geruststellend.   Het werelds gerecht kan men ontlopen , maar God ontloopt niemand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-8-2023 om 22:45 zei Barnabas:

Zefanja 1;2-3
Ik zal alles volkomen wegvagen van de aardbodem, spreekt de HEERE.
Ik zal mens en dier wegvagen, Ik zal de vogels in de lucht en de vissen in de zee wegvagen en de struikelblokken, samen met de goddelozen;

De tekst spreekt over mens en dier en noemt met name de vissen. Het woord voor vis is afgeleid van het woord דג (dag of dak, de uitspraak valt ertussen) dat betekent "bekommerd zijn". Dat is een waarschuwing dat ook zij die zich voordoen als blij en gelukkig maar in werkelijkheid ongelukkig zijn hun heil moeten zoeken in de waarheid en zichzelf onderzoekende hun ellende kunnen erkennen opdat zij hun heil bij Jezus Christus zullen zoeken. Putin is in staat om te liegen en zich voor te doen als succesvol terwijl hij allang verloren heeft. Hij houdt zijn gezicht in de plooi, maar van binnen is hij zwak.  Daar is overigens een grappig verhaal bij. Er bestaan fel gekleurde vissen, clownsvissen, waarbij geslachtsverandering plaatsvindt en de dominante vis een vrouwtje wordt. Dat vrouwtje is transgender. Het opmerkelijk zijn de felle kleuren die de vis heeft en daarom worden zij clownsvissen genoemd. Putin speelt de vermoorde onschuld en doet net alsof, innerlijk is hij zwak als een vrouw en vertrouwd niemand meer.

Op 29-8-2023 om 12:53 zei Hopper:

We hoeven ons over een oordeel helemaal niet druk te maken. Putin is een oude man en het zal niet lang meer duren voordat Gods Oordeel op hem rust.   Zijn maffiamaatje Jevgeni Prigozjin mag al rekenschap afleggen bij zijn Schepper.  Evenzo al die 'helden' die vrouwen hebben verkracht, kinderen, vrouwen en ouderen hebben vermoord en zijn gestorven.  God regelt het allemaal wel, dat is zeer geruststellend.   Het werelds gerecht kan men ontlopen , maar God ontloopt niemand.

Hij heeft inderdaad gevangenen ingezet als sodaten dus hoeven we ons niet te verbazen over de oorlogsmisdaden tegen de mensheid die zij begaan hebben. Zelfs werden Oekraïense soldaten verkracht door de Russen. Jevgeni Prigozjin was een grote schurk en zal inderdaad in het laatste oordeel gevraagd worden verantwoording af te leggen . Hij is al omgebracht, hoogswaarscijnlijk door zijn eigen baas. Wie Putin niet meer kan gebruiken maakt hij genadeloos af.

bewerkt door Barnabas
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-8-2023 om 12:40 zei Dat beloof ik:

Zeer snel. Maar 2700 jaar nadat het is opgeschreven is het er nog niet. Waarom zou Putin zich dan hier druk om maken? 

Daarnaast heeft Putin zich al bekeerd: https://www.abc.net.au/news/2023-01-22/meet-patriarch-kirill-orthodox-church-leader-and-putin-ally/101858322 

Dat is de schaal van Christus voor de gehele mensheid. De profetie betreft ook het persoonlijke leven van een mens en een mensenleven is korter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid