Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

Als je het zo bekijkt,  gaat het altijd op en neer?

Tenzij alles verkocht naar USDT. Dan hebt ge een "flatline". Nu zijn er forse dalingen en stijgingen. Het is niet gezegd of die zijn high gaat halen. Maar sowieso geen verlies omdat ik relatief zeker ben dat die nog +30% gaat stijgen komende weken. Komende jaren aanzienlijk veel meer, als alles goed gaat. Ik overweeg zelfs in mijn andere wallet alles om te zetten naar BLZ als hem terug op zijn dal staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Tenzij alles verkocht naar USDT. Dan hebt ge een "flatline". Nu zijn er forse dalingen en stijgingen. Het is niet gezegd of die zijn high gaat halen. Maar sowieso geen verlies omdat ik relatief zeker ben dat die nog +30% gaat stijgen komende weken. Komende jaren aanzienlijk veel meer, als alles goed gaat. Ik overweeg zelfs in mijn andere wallet alles om te zetten naar BLZ als hem terug op zijn dal staat.

Een flatline zoals in platland? 

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Tenzij alles verkocht naar USDT.

Wat is onderhand de totale waarde van alle cryptomunten in USD samen, bestaat daar een idee over? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei TTC:

Een flatline zoals in platland? 

Wat is onderhand de totale waarde van alle cryptomunten in USD samen, bestaat daar een idee over? 

The global cryptocurrency market cap today is $1.07 Trillion, a 0.27% change in the last 24 hours and -3.73% change one year ago. As of today, the market cap of Bitcoin (BTC) is at $503 Billion, representing a Bitcoin dominance of 47.12%.

Zelf tevreden va  BTC maar voor kleine bedragen vind ik het momenteel wat minder.. Tis niet dat ik met grote kapitalen speel, dus ik doe soms heel zot. Zoals vandaag... Je moet als trader vooral letten op de beweging van walvissen op de blockchains. As ge ne bezeten autist zijt, zijde de grote schare meestal wel voor ;)

En ja platland omdat usdt een stable coin is.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

The global cryptocurrency market cap today is $1.07 Trillion, a 0.27% change in the last 24 hours and -3.73% change one year ago. As of today, the market cap of Bitcoin (BTC) is at $503 Billion, representing a Bitcoin dominance of 47.12%. Zelf tevreden va  BTC maar voor kleine bedragen... Tis niet dat ik met grote kapitalen speel, dus ik doe soms heel zot. Zoals vandaag... Je moet als trader vooral letten op de beweging van walvissen op de blockchains. As ge ne bezeten autist zijt, zijde de grote schare meestal wel voor ;)

En wanneer gaat het naar goede doelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Om de haast ondraaglijke pijn toch enigszins te verzachten, kunnen we misschien beter in verschillende lagen denken.

Hypothese. Er zijn 10 coins super high risk waarvan ge 100 dollar in elk steekt. Ge verliest 700 dollar over 9 coins maar behaalt 100% a 1000% op 1 coin. Wat hebben we dan geleerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Hypothese. Er zijn 10 coins super high risk waarvan ge 100 dollar in elk steekt. Ge verliest 700 dollar over 9 coins maar behaalt 100% a 1000% op 1 coin. Wat hebben we dan geleerd?

Ja, en er bestaat geen mogelijkheid om het anders te zien, want dat ligt buiten het auto-conforme aandachtsveld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Bij die waar ik screenshots van deel kunt ge zowat alle manieren toepassen. Ge kunt echt niet oordelen over hoe iemand zaken toepast in die wereld, ieder heeft zijn strategie. Alles weer in een dalletje nu, vanavond eens balans maken.

In die wereld is dat wellicht meestal koffiedik kijken, en vanavond maken we de balans van wat het geweest is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

In die wereld is dat wellicht meestal koffiedik kijken, en vanavond maken we de balans van wat het geweest is. 

Nu ist spannend he :) Kan ik het er vandaag inwrijven, of verdampt alle rendement tot binnen weken... GAL is wel een zotte move geweest. Maar den beer is nog niet geschoten....

Ga sowieso klein zijn, kleine winst of klein verlies...

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nu ist spannend he :) Kan ik het er vandaag inwrijven, of verdampt alle rendement tot binnen weken... GAL is wel een zotte move geweest. Maar den beer is nog niet geschoten.... Ga sowieso klein zijn, kleine winst of klein verlies...

Nog even en mensen kunnen dankzij jou Nobelprijzen winnen, wees maar voorzichtig met die beer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neenee nog even (of enkele weken) en ge ziet dat de verwarring geen misleiding was...

Al ene ronde volbracht intussen....

Minimale winst... had gehoopt dat hem sneller zou bewegen.

Screenshot_20230912-155157_Pionex.jpg

Dat is wat er heel de tijd gezegd wordt, binnen dat segment gelden andere logica's die op zich wel logisch lijken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neenee nog even (of enkele weken) en ge ziet dat de verwarring geen misleiding was...

Louter ter info, die werken zijn al geschreven geweest, soms pakkend.

Zojuist zei Fundamenteel:

Da was maar om zelf niets te doen... Wa ik zelf in handen heb gaat hopelijk richting 30%....

Ja, niets doen is zo een vreemde vorm van meditatie, het is eigenlijk de bezoedeling laten zakken om helderheid te scheppen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neenee nog even (of enkele weken) en ge ziet dat de verwarring geen misleiding was...

In dynamisch opzicht is dat exact hetzelfde dan wanneer we enkel wit of zwart zien, grijs valt dan buiten de beschouwing en in die zin als beschikbare optie onbestaand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-9-2023 om 19:43 zei Fundamenteel:

Ge kunt het afprinten en dubbel vouwen om een achterkant te krijgen?

Onderhand is het makkelijker om te begrijpen hoe zwijgspiraaltheorieën tot stand komen, dan enige hoop te koesteren dat een aantal issues tot nader onderzoek geadresseerd kunnen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid