TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Gewoon simpel boerenverstand is genoeg. Ik ga verkopen dichtbij zijn hoogste, wanneer dat ook mag zijn.... We kunnen alleen nog maar hopen dat Willy Sommers het ons niet kwalijk wil nemen dat we naar hem geluisterd hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 9 minuten geleden zei TTC: We kunnen alleen nog maar hopen dat Willy Sommers het ons niet kwalijk wil nemen dat we naar hem geluisterd hebben. 0,1375 en 0,1386 he... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: 0,1375 en 0,1386 he... We zijn sterk onder de indruk, dat moet gezegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 4 minuten geleden zei TTC: We zijn sterk onder de indruk, dat moet gezegd. Voor wie het niet begrijpt: dat was de aankoopprijs, het begin voor de balans. Laatste bod nu gedaan op 0,1395 maar weet ni of hij nog onder 0,14 gaat zakken.. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Voor wie het niet begrijpt: dat was de aankoopprijs, het begin voor de balans. Laatste bod nu gedaan op 0,1395 maar weet ni of hij nog onder 0,14 gaat zakken.. Hoe wordt nu vraag en aanbod precies bepaald? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 3 minuten geleden zei TTC: Hoe wordt nu vraag en aanbod precies bepaald? Don't care en ga ik niet bespreken met u want je maakt van alles manipulatieve mindgames... We gaan al weer omhoog... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Don't care en ga ik niet bespreken met u want je maakt van alles manipulatieve mindgames... We gaan al weer omhoog... Het is ook maar een hoop mist, heb je al veel kunnen versassen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) 34 minuten geleden zei TTC: Het is ook maar een hoop mist, heb je al veel kunnen versassen? Gaat ge onnozel blijven doen? Wat als die naar 0,165 gaat vandaag of ergens van de week? Wat is dit dalletje dan in de totaalbalans? Kan natuurlijk ook nog lager zakken. Den tijd zal het ons zeggen. Ik heb alleszins mijn laatste usdt niet kunnen omzetten. Hij gaat peilrecht omhoog nu. Edir: toch laatste usdt opgekocht, nu koffiedik kijken terwijl de tijd alles ophelderT. Aankoopprijzen: 0,15 (oopsie) 0,1375, 0,1386 en 0,14 12 september 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 16 minuten geleden zei Fundamenteel: Gaat ge onnozel blijven doen? Wat als die naar 0,165 gaat vandaag of ergens van de week? Wat is dit dalletje dan in de totaalbalans? Kan natuurlijk ook nog lager zakken. Den tijd zal het ons zeggen. Ik heb alleszins mijn laatste usdt niet kunnen omzetten. Hij gaat peilrecht omhoog nu. Hebben eigenlijk ook geen idee of je rekening houdt met een aantal stereotiep inflatoire attractoren in het systeem, hadden we misschien beter eerder kunnen vragen. Indirect zou dat een invloed kunnen hebben op de strategieën die binnen extracomptabele configuraties gangbaar zijn, maar mogelijks ingewijden ontgaat omdat ze andere aspiraties hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Hebben eigenlijk ook geen idee of je rekening houdt met een aantal stereotiep inflatoire attractoren in het systeem, hadden we misschien beter eerder kunnen vragen. Indirect zou dat een invloed kunnen hebben op de strategieën die binnen extracomptabele configuraties gangbaar zijn, maar mogelijks ingewijden ontgaat omdat ze andere aspiraties hebben. Daar steekt alleen in wat ik kan missen, en dit is relatief high risk. Nu 0,146 dollar. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Daar steekt alleen in wat ik kan missen, en dit is relatief high risk. Nu 0,146 dollar. Misschien net op een haar na gemist, kan natuurlijk ook. 12 september 2023 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) Dus ik kan nu al delen verkopen met 6% rendement. Maar ik ga holden tot goed rendement of beklag beklag en langer holden om geen verlies te realiseren. Dus ge ziet... geen mist, geen verwarring wysiwyg. 12 september 2023 bewerkt door Fundamenteel Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Dus ik kan nu al delen verkopen met 6% rendement. Maar ik ga holden tot goed rendement of beklag beklag en langer holden om geen verlies te realiseren. Dus ge ziet... geen mist, geen verwarring wysiwyg. Met die verwarring tussen massa en soortgelijk gewicht, is het al een heel gedoe geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Met die verwarring tussen massa en soortgelijk gewicht, is het al een heel gedoe geweest. Only in your head. Het zou toch geen waar kunnen zijn dan mensen gewoon wat verplaatsen en daar rendementen op behalen. "Misleidend, angstaanjagend, komediant, blabla..." Als hem vandaag of morgen 0,16 haalt, staat ge natuurlijk schoon te blinken 😛 Anders zit ik met de gebakken peren komende week. 0,147 nu. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Only in your head. Het zou toch geen waar kunnen zijn dan mensen gewoon wat verplaatsen en daar rendementen op behalen. "Misleidend, angstaanjagend, komediant, blabla..." Als hem vandaag of morgen 0,16 haalt, staat ge natuurlijk schoon te blinken 😛 Anders zit ik met de gebakken peren komende week. Tja, voor de ene is extracomptabel wat voor de andere extracomptabel is, en probeer dan maar te zeggen wat waar is. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 0,148 0,1485 Players gonna play play Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: 0,148 0,1485 Players gonna play play Vroeger was het veel simpeler, maar dat is elementaire basiskennis. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 0,1523 Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: 0,1523 Het voordeel van de twijfel ebt weg in de mate we iets aandacht geven, tegelijk vaak moeizame transities verklarend. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Nu is het the danger zone. Doorpotten of het pakken en de balans opmaken... 0,149 zakt weer... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Nu is het the danger zone. Doorpotten of het pakken en de balans opmaken... 0,149 zakt weer... In dynamische opzicht zien we dan ook een kloof ontstaan die verklaard waarom een aantal hypergevoeligheden niet opgemerkt worden, wat termen zoals blind en doof als niet-arbitrair maakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Ge ziet kans verkeken, ik had moeten verkopen op 1,5... en ik had alles terug. Maar ik ga toch koppig holden omdat het nog geen groot verlies is en potentie tot winst laat. Laten we hopen dat ie zen high haalt. Nu Weer 0,15 Ge zijt er nu livestream getuige van he Please 0,16 vandaag. 99,95% zit er in Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 20 minuten geleden zei Fundamenteel: Ge ziet kans verkeken, ik had moeten verkopen op 1,5... en ik had alles terug. Maar ik ga toch koppig holden omdat het nog geen groot verlies is en potentie tot winst laat. Laten we hopen dat ie zen high haalt. Nu Weer 0,15 Ge zijt er nu livestream getuige van he Please 0,16 vandaag. 99,95% zit er in Soms lijkt het alsof er totaal geen notie bestaat van wat er in de periferie nog gebeurt, doch zo helder als een ster. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.013 Geplaatst 12 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Soms lijkt het alsof er totaal geen notie bestaat van wat er in de periferie nog gebeurt, doch zo helder als een ster. Neen uw obstakels en noties dragen weinig bij aan traden. Ze brengen als het ware een trader in de war en uit zijn element. Maar ik ben wel dankbaar voor die venijnenstreken omdat ze me sterken nog beter te worden. BLZ staat nu 0,145. Had ik verkocht op 0,152 was dat dus zuivere winst zonder teveel tam tam. 0,05% bij aan- verkoop eraf. Maar het verkooporder zal toch moeten wachten tot ergens nabij 0,16 want ik kocht 50% aan 0,15 omdat ik dacht nog een procentje mee te kunnen pikken vannacht. Hoe dat uitdraaide is in de 7 dag balans zeer goed te zien. Ik ben dus nog een amateur, maar wel 1 in stijgende lijn Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Neen uw obstakels en noties dragen weinig bij aan traden. Ze brengen als het ware een trader in de war en uit zijn element. Maar ik ben wel dankbaar voor die venijnenstreken omdat ze me sterken nog beter te worden. BLZ staat nu 0,145. Had ik verkocht op 0,152 was dat dus zuivere winst zonder teveel tam tam. 0,05% bij aan- verkoop eraf. Maar het verkooporder zal toch moeten wachten tot ergens nabij 0,16 want ik kocht 50% aan 0,15 omdat ik dacht nog een procentje mee te kunnen pikken vannacht. Hoe dat uitdraaide is in de 7 dag balans zeer goed te zien. Ik ben dus nog een amateur, maar wel 1 in stijgende lijn Stijgend ben je zeker, dat zien we allemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten