Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

34 minuten geleden zei TTC:

Het is ook maar een hoop mist, heb je al veel kunnen versassen? 

Gaat ge onnozel blijven doen? Wat als die naar 0,165 gaat vandaag of ergens van de week?

Wat is dit dalletje dan in de totaalbalans? Kan natuurlijk ook nog lager zakken. Den tijd zal het ons zeggen. Ik heb alleszins mijn laatste usdt niet kunnen omzetten. Hij gaat peilrecht omhoog nu.

Edir: toch laatste usdt opgekocht, nu koffiedik kijken terwijl de tijd alles ophelderT.

Aankoopprijzen: 0,15 (oopsie) 0,1375, 0,1386 en 0,14

Screenshot_20230912-085441_Pionex.jpg

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gaat ge onnozel blijven doen? Wat als die naar 0,165 gaat vandaag of ergens van de week? Wat is dit dalletje dan in de totaalbalans? Kan natuurlijk ook nog lager zakken. Den tijd zal het ons zeggen. Ik heb alleszins mijn laatste usdt niet kunnen omzetten. Hij gaat peilrecht omhoog nu.

Hebben eigenlijk ook geen idee of je rekening houdt met een aantal stereotiep inflatoire attractoren in het systeem, hadden we misschien beter eerder kunnen vragen. Indirect zou dat een invloed kunnen hebben op de strategieën die binnen extracomptabele configuraties gangbaar zijn, maar mogelijks ingewijden ontgaat omdat ze andere aspiraties hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Hebben eigenlijk ook geen idee of je rekening houdt met een aantal stereotiep inflatoire attractoren in het systeem, hadden we misschien beter eerder kunnen vragen. Indirect zou dat een invloed kunnen hebben op de strategieën die binnen extracomptabele configuraties gangbaar zijn, maar mogelijks ingewijden ontgaat omdat ze andere aspiraties hebben. 

Daar steekt alleen in wat ik kan missen, en dit is relatief high risk. Nu 0,146 dollar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus ik kan nu al delen verkopen met 6% rendement. Maar ik ga holden tot goed rendement of beklag beklag en langer holden om geen verlies te realiseren. Dus ge ziet... geen mist, geen verwarring wysiwyg.

Met die verwarring tussen massa en soortgelijk gewicht, is het al een heel gedoe geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Met die verwarring tussen massa en soortgelijk gewicht, is het al een heel gedoe geweest.

Only in your head. Het zou toch geen waar kunnen zijn dan mensen gewoon wat verplaatsen en daar rendementen op behalen. "Misleidend, angstaanjagend, komediant, blabla..."

Als hem vandaag of morgen 0,16 haalt, staat ge natuurlijk schoon te blinken 😛 Anders zit ik met de gebakken peren komende week. :D

Screenshot_20230912-091412_Pionex.jpg

0,147 nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Only in your head. Het zou toch geen waar kunnen zijn dan mensen gewoon wat verplaatsen en daar rendementen op behalen. "Misleidend, angstaanjagend, komediant, blabla..."

Als hem vandaag of morgen 0,16 haalt, staat ge natuurlijk schoon te blinken 😛 Anders zit ik met de gebakken peren komende week. :D

Screenshot_20230912-091412_Pionex.jpg

Tja, voor de ene is extracomptabel wat voor de andere extracomptabel is, en probeer dan maar te zeggen wat waar is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Nu is het the danger zone. Doorpotten of het pakken en de balans opmaken...

0,149 zakt weer...

In dynamische opzicht zien we dan ook een kloof ontstaan die verklaard waarom een aantal hypergevoeligheden niet opgemerkt worden, wat termen zoals blind en doof als niet-arbitrair maakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ge ziet kans verkeken, ik had moeten verkopen op 1,5... en ik had alles terug.

Maar ik ga toch koppig holden omdat het nog geen groot verlies is en potentie tot winst laat. Laten we hopen dat ie zen high haalt.

Nu Weer 0,15

Ge zijt er nu livestream getuige van he

Please 0,16 vandaag. 99,95% zit er in :D

Screenshot_20230912-094642_Pionex.jpg

Soms lijkt het alsof er totaal geen notie bestaat van wat er in de periferie nog gebeurt, doch zo helder als een ster. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Soms lijkt het alsof er totaal geen notie bestaat van wat er in de periferie nog gebeurt, doch zo helder als een ster. 

Neen uw obstakels en noties dragen weinig bij aan traden.  Ze brengen als het ware een trader in de war en uit zijn element.  Maar ik ben wel dankbaar voor die venijnenstreken omdat ze me sterken nog beter te worden.

BLZ staat nu 0,145. Had ik verkocht op 0,152 was dat dus zuivere winst zonder teveel tam tam. 0,05% bij aan- verkoop eraf. Maar het verkooporder zal toch moeten wachten tot ergens nabij 0,16 want ik kocht 50% aan 0,15 omdat ik dacht nog een procentje mee te kunnen pikken vannacht. Hoe dat uitdraaide is in de 7 dag balans zeer goed te zien. :)

Ik ben dus nog een amateur, maar wel 1 in stijgende lijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Neen uw obstakels en noties dragen weinig bij aan traden.  Ze brengen als het ware een trader in de war en uit zijn element.  Maar ik ben wel dankbaar voor die venijnenstreken omdat ze me sterken nog beter te worden. BLZ staat nu 0,145. Had ik verkocht op 0,152 was dat dus zuivere winst zonder teveel tam tam. 0,05% bij aan- verkoop eraf. Maar het verkooporder zal toch moeten wachten tot ergens nabij 0,16 want ik kocht 50% aan 0,15 omdat ik dacht nog een procentje mee te kunnen pikken vannacht. Hoe dat uitdraaide is in de 7 dag balans zeer goed te zien. :) Ik ben dus nog een amateur, maar wel 1 in stijgende lijn

Stijgend ben je zeker, dat zien we allemaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid