TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Laten we er in 2030 op terugblikken Ben ik al lang van deze planeet verdwenen, ziekelijk is het. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ben ik al lang van deze planeet verdwenen, ziekelijk is het. Volgend jaar weten we ook al meer hoor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Volgend jaar weten we ook al meer hoor. Honderd jaar geleden ook, zal morgen niet anders zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 uur geleden zei Fundamenteel: Bitcoin is goud. Het gouden kalf misschien? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 36 minuten geleden zei Hopper: Het gouden kalf misschien? Dan is fiat geld dat ook. 1 uur geleden zei TTC: Honderd jaar geleden ook, zal morgen niet anders zijn. LiteCoin, van bijna 60 euro naar bijna 800 euro in 2030... https://www.techopedia.com/cryptocurrency/litecoin-price-prediction Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Dan is fiat geld dat ook. Er staat geschreven: De liefde des Vaders is niet in de wereld. Het geld c.q.gouden kalf is wel in deze wereld. Aan u de keuze. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 minuut geleden zei Hopper: Er staat geschreven: De liefde des Vaders is niet in de wereld. Het geld c.q.gouden kalf is wel in deze wereld. Aan u de keuze. Vergis u niet, het is niet voor mij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 17 minuten geleden zei Fundamenteel: Dan is fiat geld dat ook. LiteCoin, van bijna 60 euro naar bijna 800 euro in 2030... Mensen met een kristallen bol zijn altijd al interessant geweest, de getuigenissen legio. 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Vergis u niet, het is niet voor mij. Ja, vergeet dat onderweg niet, we bespreken ondertussen nog andere alternatieven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Vergis u niet, het is niet voor mij. Dat zei de handelaar in tulpenbollen ook in 1635 toen zijn tulpenbol de waarde had van een grachtenpand in Amsterdam. Dat pand was niet alleen grachtenpand maar ook onderpand. Het pand waar zijn lieve vrouw en bloedjes van kinderen in woonde. "Ik doe het voor hen" sprak de handelaar! "Tulpenbollen zijn het nieuwe goud" , sprak hij nog wijsgerig en keek er slim bij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Zojuist zei Hopper: Dat zei de handelaar in tulpenbollen ook in 1635 toen zijn tulpenbol de waarde had van een grachtenpand in Amsterdam. Dat pand was niet alleen grachtenpand maar ook onderpand. Het pand waar zijn lieve vrouw en bloedjes van kinderen in woonde. "Ik doe het voor hen" sprak de handelaar! "Tulpenbollen zijn het nieuwe goud" , sprak hij nog wijsgerig en keek er slim bij. Speltheoretisch onderzoek is inmiddels meerdere malen beloond met de Prijs van de Zweedse Rijksbank voor economie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Speltheoretisch onderzoek is inmiddels meerdere malen beloond met de Prijs van de Zweedse Rijksbank voor economie. Ik heb geen verstand van economie. Ik beleg in zaadjes in de grond en eet er nu een rijke oogst aan voedsel en fruit van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 10 minuten geleden zei Hopper: Ik heb geen verstand van economie. Ik beleg in zaadjes in de grond en eet er nu een rijke oogst aan voedsel en fruit van. Leerstuk van bijvoorbeeld Amartya Sen handelt over Rational Fools, zo begrijpen we dat misschien beter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 8 minuten geleden zei TTC: Leerstuk van bijvoorbeeld Amartya Sen handelt over Rational Fools, zo begrijpen we dat misschien beter. Dat zal dan wel. Leeg van de wereld is vol van de liefde des Vaders en vice versa. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 13 minuten geleden zei Hopper: Dat zal dan wel. Leeg van de wereld is vol van de liefde des Vaders en vice versa. Daar kunnen we het tranendal mee vullen, overvloedig zijn de zinspelingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 59 minuten geleden zei Hopper: Ik heb geen verstand van economie. In de statistiek is Monte-Carlosimulatie een simulatietechniek waarbij een fysiek proces niet één keer maar vele malen wordt gesimuleerd, elke keer met andere startcondities. Het resultaat van deze verzameling simulaties is een verdelingsfunctie die het hele gebied van mogelijke uitkomsten weergeeft. De achterliggende gedachte is om problemen die analytisch moeilijk of niet oplosbaar zijn, numeriek op te lossen met behulp van de steekproeven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 12 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2023 Op 28-7-2023 om 08:55 zei Petra.: Of... zijn er meer smaken? Bizar misschien, heel soms volstaat het om courante begrippen te beschouwen naar hun samenstelling. En het heeft niets met chemie te maken, pardoes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Op 28-7-2023 om 08:55 zei Petra.: Moet je er wat voor doen of laten? In dit leven is niet onbelangrijk gebleken de flexibele inzetbaarheid van katalysatoren, zowel het conflict als de verzoening implicerend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 22 uur geleden zei Fundamenteel: Zoals ge iets in google typt en die AI ontwerpt dan wat ge typt. Vanop verre afstand lijkt die trein op niet meer dan een grote stofwolk, niet veel later amper nog mens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 20 minuten geleden zei TTC: In dit leven is niet onbelangrijk gebleken de flexibele inzetbaarheid van katalysatoren, zowel het conflict als de verzoening implicerend. Valt dan dan onder genade of verdienste ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 10 minuten geleden zei Petra.: Valt dan dan onder genade of verdienste? Kwestie van perceptie wellicht, die katalysatoren zijn immers tijdloos. In het verlengde doorgaans heel vage, mistige en complexe verhalen die er allemaal toe te herleiden zijn, niemand wordt uitgesloten om hier nader onderzoek naar te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 13 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 17 minuten geleden zei TTC: Kwestie van perceptie wellicht, Natuurlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Petra.: Natuurlijk. Waarneming of perceptie is het proces van het verwerven, registreren, interpreteren, selecteren en ordenen van zintuiglijke informatie. 16 uur geleden zei Hopper: "Ik doe het voor hen" sprak de handelaar! "Tulpenbollen zijn het nieuwe goud" , sprak hij nog wijsgerig en keek er slim bij. Eén zwaluw brengt ons een zachte lentebries, het zijn de volgelingen die er een hittegolf van maken. 13 augustus 2023 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 16 uur geleden zei Hopper: Dat zei de handelaar in tulpenbollen ook in 1635 toen zijn tulpenbol de waarde had van een grachtenpand in Amsterdam. Dat pand was niet alleen grachtenpand maar ook onderpand. Het pand waar zijn lieve vrouw en bloedjes van kinderen in woonde. "Ik doe het voor hen" sprak de handelaar! "Tulpenbollen zijn het nieuwe goud" , sprak hij nog wijsgerig en keek er slim bij. We zullen er later op terugblikken. In ieder geval kan je niet doen alsof crypto slecht is en echt geld neutraal. Want crypto heeft veel minder bloed aan de handen. De diensten die daarmee gekocht worden belanden ook niet op een afvalberg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: We zullen er later op terugblikken. In ieder geval kan je niet doen alsof crypto slecht is en echt geld neutraal. Want crypto heeft veel minder bloed aan de handen. De diensten die daarmee gekocht worden belanden ook niet op een afvalberg. Alles komt samen in dezelfde synthese, laat het een voetnoot zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 13 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2023 57 minuten geleden zei TTC: Vanop verre afstand lijkt die trein op niet meer dan een grote stofwolk, niet veel later amper nog mens. Ja maar in die trein is airco en drinken. Beter aan boord te zitten dan stof te vreten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten