Spring naar bijdragen

Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?

Aanbevolen berichten

Op 1-7-2023 om 10:49 zei Petra.:

"Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?" Kwestie van perceptie, denk ik. Maar ach, als men maar happy is met de eigen Weg, vind ik.  

Misschien dat we het idee van een toegangscontrolematrix wel kunnen koppelen aan het ijsbergmodel zoals gesuggereerd binnen de geesteswetenschappen, zij het sterk vereenvoudigd zodat gewone stervelingen zoals ik, jij en zij, er ook iets van kunnen begrijpen. De suggestie om te werken met een eilandmodel mag binnen deze context redelijkerwijs gezien worden als een poging om een variëteit aan irrelevanties niet als spelbrekers te laten fungeren, niet in de zin van uitsluiting zonder meer dan wel om in alle rust en sereniteit een aantal werkpunten te kunnen detecteren en accentueren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spinazie (Spinacia oleracea) is een plant uit de amarantenfamilie (Amaranthaceae). Spinazie is verwant aan onder andere ganzenvoet en melde. Het is een snelgroeiende, eenjarige als bladgroente gebruik

Ik hoop dat je je alleen op dit forum zo uitdrukt, anders voorzie ik een enkeltje GGZ instelling.   Hoewel, ze hebben in de meeste instellingen ook internet. Kunnen Hopper en/of TTC dit bevestigen?

Wat met pincet ontrafeld wordt, gaat met de bezem de prullenmand in.

Posted Images

20 minuten geleden zei TTC:

De parodie in kaart gebracht, de waardering en interpretatie nog een andere kwestie. 

Poesjes borstelen, nageltjes knippen en dan proberen de tandjes te poetsen.

Die komen altijd aan mijn voeten krabben en gebruiken soms mijn been als klimpaal. Dat is enorm pijnlijk als die nagels niet geknipt zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Poesjes borstelen, nageltjes knippen en dan proberen de tandjes te poetsen. Die komen altijd aan mijn voeten krabben en gebruiken soms mijn been als klimpaal. Dat is enorm pijnlijk als die nagels niet geknipt zijn. 

De schade die een enkeling met pijl en boog kan aanrichten is betrekkelijk mild, met kwantumcomputers waarin misschien geheel onbewust daarvan anomalieën het wereldbeeld bepalen wordt dat een andere kwestie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites