TTC 1.560 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 8 uur geleden zei Fundamenteel: Geen algoritmes meer ik krijg daar allemaal films te zien van chosen ones en het verwijderen van mensen in mijn leven. Rare toestanden. Dan zou ik het bij speculeren houden, zonder algoritmen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 21 uur geleden zei Fundamenteel: Veel boeken, maar ervaring is de beste leermeester. Ik kan al op youtube reclame maken om in cursus bij mij te komen haha. Een syllepsis is een zinsconstructie waarin een woord wordt betrokken op een ander woord in de zin, waar het echter strikt logisch of strikt grammaticaal niet bij zou kunnen passen. Op 15-1-2025 om 17:20 zei Paulus888: de bereking van iemand die ik dan goed ken zegt 8,21 procent! In plaats van het gebruik van discutabele percentages bij de toewijzing van kosten, wordt bij ABC geprobeerd oorzaak en gevolg relaties te benoemen om kosten te verdelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden Op 6-1-2025 om 15:15 zei Figulus: Ik verzamel geen paradoxen, ik los ze op. En als dat niet lukt dan bestaan ze enkel als blijk van mijn tekortkomingen, en kunnen ze hooguit als schijnbaar worden betiteld. Elk aspect van iedere eigenschap, van elk stukje persoonlijkheid heeft weer een andere laag. En elke laag zit vol met informatie over bijvoorbeeld angsten en verlangens, over ervaringen en wensen, overtuigingen, projecties, ideeën en idealen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Op 1-7-2023 om 19:13 zei Hopper: Inderdaad, ik heb nul kennis van wat je nu schrijft. Metatron’s Kubus is een prachtig en krachtig symbool dat de orde en harmonie van het universum weerspiegelt. Het roept verwondering op over hoe wiskunde, natuur en spiritualiteit met elkaar verweven zijn in de kern van ons bestaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten