TTC 1.560 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden Op 8-1-2025 om 11:35 zei Tomega: Daar ziet hij pas, dat hij in de ruimte nooit gewandeld heeft. Een invalshoek is het gezichtspunt, perspectief of kader van waaruit je een tekst schrijft. Het is de manier waarop je het onderwerp belicht. Je zet de schijnwerper op een bepaald stukje van de werkelijkheid. Met andere woorden, je zoomt op een aspect van het onderwerp dat voor de lezer relevant is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 9-1-2025 om 13:22 zei Paulus888: De roos is verwelkt in de Aarde, ik herhaal, de roos is verwelkt in de Aarde. Gekkenwerk is op zoek gaan naar een match met niets, maar toch blijven we proberen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 8 uur geleden zei TTC: Heb die berekening eens laten maken door iemand die er veel meer verstand van heeft dan ik, het zou neerkomen op ongeveer 1,29%. de bereking van iemand die ik dan goed ken zegt 8,21 procent! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 9 minuten geleden zei Paulus888: de bereking van iemand die ik dan goed ken zegt 8,21 procent! Misschien dat we dan terug vooraan kunnen beginnen, er is nog veel te berekenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten